نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش MARI ، ما یک گردش کار استاندارد برای بافت دارایی بازی را مرور خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MARI 3.0. در این آموزش MARI ، ما یک روند کار استاندارد برای بافت دارایی بازی را مرور خواهیم کرد. ما یک رویکرد گام به گام را طی مراحل انجام خواهیم داد ، با هیچ چیز شروع نمی کنیم و پروژه خود را با نقشه های کامل شده بافت PBR آماده می کنیم که آماده استفاده در موتور Unreal هستند. ما با یادگیری نحوه راه اندازی پروژه خود برای یک دارایی PBR چند ماده شروع خواهیم کرد. از اینجا ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه MARI با استفاده از مدیریت رنگ ، یک گردش کار خطی را کنترل می کند و چگونه بر دارایی های بازی ما تأثیر می گذارد. در مرحله بعدی ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه نقشه های تکمیلی مانند نقشه شناسه و نقشه معمولی را وارد کنیم تا بتوانیم هنگام ساخت بافت های خود از آنها استفاده کنیم. ما خواهیم آموخت که چگونه از یک ویژگی جدید جذاب در MARI 3.0 برای ارسال مش با وضوح بالا به MODO برای پخت انسداد محیط استفاده کنیم. همانطور که در حال نقاشی هستیم ، با موضوعات مهمی مانند انتخاب ، پوشش طرح و لایه های تنظیم آشنا خواهیم شد. برای جمع بندی موارد ، ما می آموزیم که چگونه همه نقشه های بافت خود را برای استفاده در موتور غیرواقعی تغییر اندازه دهیم و صادر کنیم. با پایان این آموزش MARI ، تمام اصول را پایین آورده اید ، بنابراین می توانید نقاشی دارایی های بازی خود را شروع کنید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 3.0.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
دارایی های بازی بافت در MARI
Texturing Game Assets in MARI
-
راه اندازی یک پروژه MARI
Setting up a MARI Project
-
درک مدیریت رنگ در MARI
Understanding Color Management in MARI
-
استفاده از ID Masks در MARI
Using ID Masks in MARI
-
پخت انسداد محیط برای Shader غیرواقعی
Baking Ambient Occlusion for the Unreal Shader
-
با استفاده از لایه رویه کاشی کاری شده
Using the Tiled Procedural Layer
-
انتخاب هندسه و کنترل دید
Selecting Geometry and Controlling Visibility
-
مبانی نقاشی و پاک کردن
Painting and Erasing Basics
-
پروجکشن نقاشی با ابزار Paint Through
Projection Painting with the Paint Through Tool
-
استفاده از ماسک پروجکشن برای کمک به نقاشی
Using Projection Masking to Assist Painting
-
نقاشی و مشاهده ماسک لایه
Painting and Viewing Layer Masks
-
استفاده از Adjustment Layers و Adjustment Stacks
Using Adjustment Layers and Adjustment Stacks
-
کار با فیلترها
Working with Filters
-
ترکیب نویز رویه ای با استفاده از حالت های ترکیبی
Combining Procedural Noise Using Blend Modes
-
جزئیات نقاشی دست
Hand Painting Details
-
ایجاد یک نقشه ناهمواری
Creating a Roughness Map
-
ذخیره لایه ها در کانال های MARI
Caching Layers in MARI Channels
-
صادرات Texture Maps به خارج از MARI
Exporting Texture Maps out of MARI
نمایش نظرات