آموزش 3ds Max 2021

Learning 3ds Max 2021

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: 3ds Max به عنوان تطبیق پذیری و سهولت استفاده شناخته شده است ، یک بسته برتر تولید محتوای دیجیتال است. خواه در حال تجسم طراحی های به کمک رایانه ، ساخت دارایی های بازی یا متحرک سازی تصاویر متحرک باشید ، 3ds Max قدرت و انعطاف پذیری لازم برای پاسخگویی به نیازهای خلاقانه تولید شما را دارد. در این دوره آموزش مقدماتی استفاده از نقاط قوت 3ds Max 2021 در مدل سازی ، انیمیشن و ارائه را بیاموزید. نویسنده Aaron F. Ross شما را با اصول رابط 3ds Max و همچنین مفاهیم و فنون اصلی راهنمایی می کند. می توانید بیاموزید که چگونه از ابزارهای فراوان آن برای ساخت مدلهایی با اشیا 3D سه بعدی ، ویرایش مشهای چند ضلعی ، ایجاد سطوح و مدلهایی با اشکال و خطوط دو بعدی و غیره استفاده کنید. پس از اتمام این دوره ، پایه محکمی خواهید داشت که می توانید مهارت های بیشتری را در 3ds Max ایجاد کنید.

این دوره توسط آرون اف راس ایجاد شده است. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه خود ارائه می دهیم.
موضوعات شامل:
  • انتخاب فضای کاری
  • پیمایش در ویوپورت ها
  • مدل سازی با بدوی ها و اصلاح کننده ها
  • چند ضلعی های اکسترود با نوار Poly Editable
  • انتخاب رندر
  • نورپردازی صحنه
  • مدیریت و استفاده از مواد
  • سازماندهی صحنه ها
  • ایجاد و ویرایش کلیدهای فریم
  • ایجاد دوربین فیزیکی
  • ارائه توالی تصویر

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • شروع کار با 3ds Max 2021 Getting started with 3ds Max 2021

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مراحل اول 1. First Steps

  • انتخاب یک فضای کاری Choosing a workspace

  • انتخاب پیش فرض رابط و ابزار Choosing interface and tool defaults

  • تنظیم تنظیمات برگزیده Setting preferences

  • نمایش عناصر رابط کاربر Displaying user interface elements

  • تغییر رنگ نمای Changing viewport colors

  • ایجاد و تنظیم پوشه های پروژه Creating and setting project folders

  • ایجاد و تبدیل اشیاء Creating and transforming objects

  • میانبرهای ناوبری Viewport Viewport navigation shortcuts

2. مدل سازی 2. Modeling

  • انتخاب واحدهای نمایشگر و گزینه های شبکه Choosing display units and grid options

  • مدل سازی پارامتری در Modifier Stack Parametric modeling in the Modifier Stack

  • کلون کردن یک شی به عنوان نمونه Cloning an object as an instance

  • ایجاد اشکال و اسپلین ها Creating shapes and splines

  • خطوط اکسترود شده با اصلاح Sweep Extruding splines with the Sweep modifier

  • تبدیل و تقارن فرعی Sub-object transforms and symmetry

  • ابزارهای نوار مدل سازی را فعال کنید Activating the Modeling ribbon tools

  • چند ضلعی های اکسترود شده با روبان Edible Poly Extruding polygons with the Editable Poly ribbon

  • جزئیات را با Swift Loop و محدودیت ها اضافه کنید Adding detail with Swift Loop and constraints

  • گوشه های گرد با Chamfer Rounding corners with Chamfer

3. سایه و مواد 3. Shading and Materials

  • صاف کردن لبه های چند ضلعی Smoothing polygon edges

  • انتخاب یک ارائه دهنده Choosing a renderer

  • ارائه در نمای با ActiveShade Rendering in the viewport with ActiveShade

  • روشنایی صحنه با نقشه محیط Lighting a scene with an environment map

  • کاوش در صفحه ویرایشگر مواد Slate Exploring the Slate Material Editor

  • ویرایش یک ماده فیزیکی Editing a physical material

  • مدیریت مواد صحنه Managing scene materials

  • نقشه برداری از یک پارامتر مواد Mapping a material parameter

  • استفاده از نقشه OSL و مختصات UVW Applying an OSL map and UVW coordinates

4- روشنایی 4. Lighting

  • ایجاد چراغ های فتومتریک Creating photometric lights

  • تنظیم شدت نور Setting light intensity

  • تنظیم پارامترهای نور Adjusting light parameters

  • نور روز طبیعی با Sun Positioner Natural daylight with Sun Positioner

5. چیدمان و انیمیشن 5. Layout and Animation

  • سازماندهی صحنه با لایه ها و گروه ها Scene organization with layers and groups

  • پیوند دادن اشیاء در یک سلسله مراتب تبدیل Linking objects in a transform hierarchy

  • گزینه های تنظیمات زمان را انتخاب کنید Choosing Time Configuration options

  • ایجاد کلیدهای کلیدی با کلید خودکار Creating keyframes with Auto Key

  • ویرایش keyframes در نوار آهنگ Editing keyframes in the track bar

  • ایجاد کلیدهای کلیدی با تنظیم کلید Creating keyframes with Set Key

  • ویرایش منحنی های عملکرد در ویرایشگر Curve Editing function curves in the Curve Editor

6. ارائه 6. Rendering

  • ایجاد یک دوربین فیزیکی Creating a physical camera

  • پارامترهای رایج در Render Setup Common parameters in Render Setup

  • آهنگ سازی با قاب های ایمن Composing a shot with safe frames

  • ارائه دنباله تصویر Rendering an image sequence

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max 2021
جزییات دوره
3h 40m
45
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
65
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.