آموزش Cert Prep: Unity Fundamentals (2017)

Cert Prep: Unity Fundamentals (2017)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با تبدیل شدن به یک توسعه دهنده مجاز Unity ، مهارت خود را در استفاده از Unity برای توسعه بازی نشان دهید. در این دوره جامع ، یاد بگیرید که چگونه با استفاده از Unity با طراحی بازی شروع کنید و با بررسی مفاهیم اساسی Unity برای آزمون Unity Certified Developer آماده شوید. Alan Thorn مجموعه ای از موضوعات را شامل می شود ، از جمله نحوه کار با رابط Unity ، پیمایش در نماهای دیدنی ، ایجاد محتوای بازی و صادرات و واردات دارایی. بعلاوه ، او برخی از توصیه های کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند به شما در افزایش بهره وری هنگام استفاده از Unity کمک کند.
موضوعات شامل:
  • ایجاد پروژه وحدت
  • پیمایش Viewport
  • دستکاری اشیا
  • ایجاد محتوای بازی
  • صادرات و واردات دارایی های مش
  • استفاده از Unity برای ساخت بازی
  • حالت بازی در مقابل حالت بازی
  • جابجایی اشیا
  • مواد و بافت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. رابط وحدت 1. Unity Interface

  • معرفی وحدت Unity introduction

  • در حال بارگیری وحدت Downloading Unity

  • نصب وحدت Installing Unity

  • بایگانی را بارگیری کنید Download archive

  • ایجاد پروژه وحدت Unity project creation

2. دارایی ها 2. Assets

  • رابط واحد Unity interface

  • ایستگاه از پیش تنظیم شده رابط Interface presets

  • ناوبری Viewport Viewport navigation

  • دستکاری اشیا Object manipulation

  • مکعب نما The view cube

3. ایجاد محتوای بازی 3. Creating Game Content

  • دارایی و محتوا Assets and content

  • بسته نمونه سازی Prototyping package

  • کنترل کننده های کاراکتر Character controllers

  • فروشگاه دارایی وحدت Unity Asset Store

  • صادرات دارایی های مش Exporting mesh assets

  • واردات دارایی مش Importing mesh assets

  • پوشه های پروژه Project folders

4. استفاده از Unity برای توسعه بازی 4. Using Unity for Game Development

  • کاوش در پروژه دارایی های استاندارد Exploring the Standard Assets project

  • حالت بازی در مقابل حالت بازی Game Mode vs. Play Mode

  • در حال حرکت اشیا Moving objects

  • سلسله مراتب صحنه Scene hierarchies

  • مواد و بافت ها Materials and textures

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Cert Prep: Unity Fundamentals (2017)
جزییات دوره
1h 51m
24
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
82,645
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.