آموزش مدل سازی برجک مسلسل در CINEMA 4D

Modeling a Machine Gun Turret in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این آموزش CINEMA 4D، ما یک برجک تفنگ را با استفاده از تکنیک‌های مدل‌سازی سطوح سخت مانند انحراف و اکستروژن مدل‌سازی می‌کنیم. در مرحله اول، از ابزارهای Knife و Extrude برای جلوگیری از مدل سطح سخت خود استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز:... در طول این آموزش CINEMA 4D، ما یک برجک تفنگ را با استفاده از تکنیک های مدل سازی سطوح سخت مانند beveling و اکستروژن مدل سازی می کنیم. در مرحله اول، از ابزارهای Knife و Extrude برای جلوگیری از مدل سطح سخت خود استفاده می کنیم. علاوه بر این، ما یاد خواهیم گرفت که هندسه خود را مرحله بندی کنیم و به ساخت مش سه بعدی خود ادامه دهیم. پس از تکمیل چیدمان اولیه خود، از جزئیات دقیق تری با برش دادن لبه های خود و گرفتن نقاط برجسته مناسب در مش خود استفاده خواهیم کرد که به واقع گرایی برجک ما کمک می کند. همانطور که مدل سه بعدی ما نهایی می شود، پویایی spline را برای کمک به افزودن اکشن انیمیشن به حرکات خود پیاده سازی می کنیم و افزونه Greebler را برای اضافه کردن جزئیات به مش پایه خود معرفی می کنیم. در پایان این آموزش CINEMA 4D، یک برجک مسلسل واقعی خواهید ساخت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 16.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی برجک مسلسل در CINEMA 4D Modeling a Machine Gun Turret in CINEMA 4D

  • راه اندازی مدل پایه ما Setting up Our Base Model

  • مسدود کردن مدل ما Blocking Out Our Model

  • اضافه کردن شکل و تعریف Adding Shape and Definition

  • تعریف شکل مدل ما Defining Our Model's Shape

  • اضافه کردن جزئیات کوچکتر به مدل Adding Smaller Detail to the Model

  • شکل دادن به مدل ما Shaping Our Model

  • ساختن و جزئیات مدل Building Out and Detailing the Model

  • اضافه کردن جزئیات دقیق تر به مدل ما Adding Finer Detail to Our Model

  • اصلاح هندسه ما Refining Our Geometry

  • ساخت لوله های تفنگ Building the Gun Barrels

  • ادغام لوله تفنگ ما با مش پایه ما Merging Our Gun Barrel with Our Base Mesh

  • جزئیات لوله تفنگ ما Detailing Our Gun Barrel

  • یکپارچه سازی Spline Dynamics Integrating Spline Dynamics

  • افزودن جزئیات به مدل برجک Adding Detail to the Turret Model

  • افزودن جزئیات اریب به مدل برجک ما Adding Bevel Details to Our Turret Model

  • نهایی کردن برجک تفنگ ما Finalizing Our Gun Turret

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی برجک مسلسل در CINEMA 4D
جزییات دوره
2h 14m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Andy Lefton
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andy Lefton Andy Lefton

اندی لفتون کار خود را درست از کالج به عنوان یک انیماتور پزشکی آغاز کرد و با شور و اشتیاق تجربه خود را در طول 10 سال در یک هنرمند دیجیتال Jack of all Trades ساخته است. او در حال حاضر به عنوان یک انیمیشنگر ارشد مستقل 3D و یک هنرمند VFX ساکن مینیاپولیس ، مینه سوتا کار می کند و پای شعار خود ایستاده است "" در تخیل ، هیچ قانونی وجود ندارد ". او در بسیاری از حوزه های رسانه های دیجیتال کار کرده است ، از فیلم های سینمایی و پخش گرفته تا چندرسانه ای و چاپ دیجیتال متفاوت است. او هنرمندی است که برای دنبال کردن تخیل خود کلاه های زیادی به سر گذاشته و با فداکاری خود پیشرفت می کند. با دانش خود ، او خود را در تمام جنبه های CGI اعمال کرده است ، از پایه های 3D و شروع به کار تا خط انیمیشن ، نقاشی مات ، آهنگسازی ، ردیابی حرکت ، سیال ، پویایی و رندر.