آموزش Revit: ارائه

Revit: Rendering

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا می خواهید عکس های واقع گرایانه ای از پروژه های Revit خود ایجاد کنید؟ شما مجبور نیستید به جای دیگری بروید. در این دوره ، یاد بگیرید که چگونه مستقیماً از Revit خروجی با کیفیت بالا ایجاد کنید. مربی Paul F. Aubin با نشان دادن نحوه ایجاد یک نمای سه بعدی دقیق از یک مدل معماری موجود ، روند ارائه را شروع می کند. سپس وی نحوه افزودن رفتگرها ، فاشیا و سایر جزئیات را به شما نشان می دهد ، و نحوه کار با مرورگر متریال برای سفارشی سازی پایان ها و سطوح را توضیح می دهد. پل همچنین ویژگی های روشنایی طبیعی و مصنوعی Revit ، از جمله نور خورشید و چراغ های مصنوعی ، و تنظیمات رندر را بررسی می کند که اطمینان حاصل می کنید بهترین کیفیت را از رایانه یا ابر دریافت می کنید. بعلاوه ، بیاموزید که چگونه جلوه های متحرک پویا ایجاد کنید و انواع رندر اضافی مانند سایه اندازی واقعی را آزمایش کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • تجسم کیفیت ارائه از Revit Presentation quality visualization from Revit

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

1. ایجاد نماهای سه بعدی 1. Creating 3D Views

  • روش کلی ارائه Overall rendering procedure

  • ایجاد نماهای سه بعدی Creating 3D views

  • کار با تنظیمات نمای آکسونومتری Working with axonometric view settings

  • درک تنظیمات دوربین Understanding camera settings

  • پیمایش با فرمان سه بعدی و ViewCube Navigating with the 3D steering wheel and ViewCube

  • ایجاد نماهای سه بعدی برش خورده Creating cutaway 3D views

2. مدل سازی 2. Modeling

  • درک رویکردهای مدل سازی Understanding approaches to modeling

  • کار با لایه های دیواری Working with wall layers

  • اعمال جارو برای انواع دیواره Applying sweeps to wall types

  • با استفاده از ابزار Wall Sweep Using the Wall Sweep tool

  • اضافه کردن روده و فاشیا Adding gutters and fascia

  • ساخت پروفیل های دیواری Constructing wall profiles

  • کار با دیوارهای مورب Working with slanted walls

  • درک اجزای سایت و همراهان Understanding site and entourage components

  • با استفاده از هندسه وارداتی Using imported geometry

  • ساخت اجزای سفارشی Building custom components

3. مواد 3. Materials

  • معرفی مواد Introducing materials

  • ارائه مطالب فیزیکی (PBR) Physically based rendering (PBR) materials

  • ایجاد یک ماده جدید Creating a new material

  • یک ماده موجود را کپی کنید Duplicate an existing material

  • همسان سازی بافت ها با هندسه Aligning textures to geometry

  • در حال ویرایش یک بافت Editing a material texture

  • ایجاد بافت متریال بدون درز Creating seamless material textures

  • ایجاد یک ماده از پرونده های تصویری سفارشی Creating a material from custom image files

  • تراز کردن بافت های چوبی Aligning wood textures

  • تکالیف اصلی مواد با رنگ Overriding material assignments with paint

  • ایجاد کتابخانه مواد Creating a material library

4. نور خورشید 4. Sunlight

  • تنظیم مکان شما Setting your location

  • درک تنظیمات خورشید Understanding sun settings

  • کار با مسیر خورشید Working with the sun path

5- نورپردازی مصنوعی 5. Artificial Lighting

  • قرار دادن چراغ های مصنوعی Inserting artificial lights

  • قرار دادن چراغ های یارو Inserting cove lights

  • درک خانواده های وسایل سبک Understanding light fixture families

  • کار با گروه های روشنایی Working with lighting groups

6. رندر کردن 6. Rendering

  • درک روند ارائه Understanding the rendering process

  • تنظیم تنظیمات کیفیت Defining quality settings

  • انجام رندرهای تست Performing test renders

  • پیکربندی وضوح Configuring the resolution

  • انتخاب یک طرح روشنایی Choosing a lighting scheme

  • اعمال تنظیمات پس زمینه Applying background settings

  • افزودن پس زمینه با استفاده از فتوشاپ Adding a background using Photoshop

  • تنظیم کنترل های قرار گرفتن در معرض Adjusting the exposure controls

  • در حال ذخیره کردن خروجی ارائه شده Saving rendered output

  • مسئله با تفاسیر با وضوح بالا Issue with high-resolution renderings

7. ارائه ابر 7. Cloud Rendering

  • درک رندر ابر Understanding cloud rendering

  • آماده سازی رندر ابری Preparing a cloud render

  • انواع رندر ابر Cloud render types

  • ارائه پانوراما Panoramic rendering

8. پیشرفت ها 8. Walkthroughs

  • ایجاد یک راه دستیابی Creating a walkthrough

  • در حال ویرایش جهت دوربین Editing walkthrough camera direction

  • ویرایش مسیر دستیابی به موفقیت Editing a walkthrough path

  • قاب های پیاده روی ریز تنظیم Fine-tuning walkthrough frames

  • آماده شدن برای خروجی Preparing for output

  • خروجی از یک گذرگاه Outputting a walkthrough

9. آزمایش با انواع رندرهای اضافی 9. Experimenting with Additional Render Types

  • ارائه طرح Rendering a plan

  • نماهای ارائه خط پنهان Hidden line presentation views

  • نمایش های سایه دار ارائه Shaded presentation views

  • سایه واقع گرایانه جدید New realistic shading

  • صادرات برخی از پروژه های نمونه Exporting some example projects

  • صادرات یک مطالعه خورشیدی Exporting a solar study

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Revit: ارائه
جزییات دوره
7h 46m
63
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Paul F. Aubin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Paul F. Aubin Paul F. Aubin

نویسنده و مشاور

Paul F. Aubin یک مشاور معماری، سخنران در دانشگاه Autodesk و نویسنده ویدئو و چاپ است.

پل نویسنده بسیاری از کتاب های Revit است. عناوین، از جمله شیرجه عمیق او به ویرایشگر خانواده Revit: Renaissance Revit. او همچنین ده ها عنوان آموزشی ویدیویی Revit را در اینجا در آموزش لینکدین نوشته است. پل یک مشاور معماری مستقل است که خدمات ایجاد محتوا، پیاده سازی و آموزش را به شرکت های معماری در سراسر جهان ارائه می دهد. او در طول 30 سال فعالیت حرفه ای خود در زمینه طراحی، تولید، مدیریت BIM، مربیگری، ضبط واقعیت و آموزش تجربه داشته است. پل سال ها سخنران با رتبه برتر در دانشگاه اتودسک و سایر کنفرانس های صنعتی بوده است. او اخیراً به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره بنیاد ولترا-دیترویت انتخاب شد.