در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه یک افکت حباب مایع را فریم به فریم متحرک کنید. شما اینها را بیشتر در پروژه های طراحی حرکت می بینید و در حالی که این یک تکنیک پیشرفته است، من آن را به روشی آموزش می دهم که مبتدیان بتوانند آن را درک کنند. من همچنین این کلاس را طوری طراحی کرده ام که دنبال کردن آن آسان باشد.
در اینجا آنچه را پوشش خواهیم داد:
- روش مستقیم
- شتاب و کاهش سرعت
- افزودن حباب های اصلی و مسیرهای مایع
- نحوه متحرک سازی با استفاده از راهنمای مسیر
- انیمیشن ورودی و خروجی.
ما از Adobe Animate استفاده خواهیم کرد اما در صورت تمایل از نرم افزار دیگری استفاده کنید. شما می توانید از مفاهیم آموزش داده شده در این کلاس صرف نظر از اینکه از چه نرم افزاری استفاده می کنید استفاده کنید.
هیجان زده اید؟ من هم همینطور! بیایید شروع کنیم!
برای پروژه کلاس خود، یک گیاه را با استفاده از اثر حباب مایع متحرک خواهید کرد.
شما می توانید بین این سه انتخاب کنید یا خودتان طراحی کنید:
حالت آسان:
حالت متوسط:
یا حالت سخت:
پروژه کلاس به دو انیمیشن تقسیم می شود: انیمیشن ورودی و انیمیشن خروج. این چیزی است که می خواهید انجام دهید.
انیمیشن ورودی:
1. شکل در عناصر اصلی
2. لکه اصلی
را اضافه کنید3. مسیرهای مایع را اضافه کنید
4. متحرک سازی در جزئیات
خروج از انیمیشن:
1. عناصر اصلی را شکل دهید
2. اضافه کردن حباب اصلی
3. مسیرهای مایع را اضافه کنید
4. جزئیات را متحرک کنید
Cel Animator & Motion Designer
سلام، من ماروین هستم. من مدیر خلاق و مالک Plainly Simple، یک استودیوی طراحی حرکت مستقر در فیلیپین هستم. من کارم در انیمیشن را از سال 2011 شروع کردم.
وقتی شروع کردم، باور کنید که در این کار واقعا بد بودم و خیلی طول کشید تا اصول انیمیشن را درک کنم. من باید همه اینها را به تنهایی یاد می گرفتم و به مرور زمان توانستم آن را به دست بیاورم. حتی تا الان هم در حال یادگیری هستم. و هدف من از کلاس های اشتراک مهارتی این است که آنچه را که آموخته ام با شما به اشتراک بگذارم. من آن را به گونه ای آموزش خواهم داد که خود مبتدی گذشته ام بتواند آن را درک کند. امیدوارم این به عنوان نقطه شروع شما در سفر انیمیشن شما باشد.
نمایش نظرات