لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش اقیانوس هایی با ظاهر واقعی در بلندر ایجاد کنید
Create Realistic Looking Oceans in Blender
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
محیطهای سهبعدی یکی از جذابترین چیزها در بلندر هستند، و در این دوره، اقیانوس سهبعدی خود را از ابتدا در Blender و فقط Blender ایجاد خواهید کرد.
در اینجا خلاصه ای از مراحلی است که برای تکمیل پروژه انجام خواهید داد
مطالعه منابع واقعی. این راهنمای ما برای دستیابی به یک نتیجه فوتورئالیستی خواهد بود زیرا به ما امکان می دهد ویژگی های اصلی را که اقیانوس ها و به طور کلی سطوح آب را تشکیل می دهند، بشناسیم.
نحوه آماده سازی بلندر برای کاری که انجام خواهیم داد.
چگونه از قدرت اصلاح کننده Ocean برای ایجاد سطح آب استفاده کنیم و چگونه صحنه خود را روشن کنیم.
چگونه اقیانوس ها را متحرک کنیم و امواج را به شیوه ای واقع گرایانه به حرکت در آوریم.
انیمیشن دوربین را برای صحنه ایجاد کنید.
چگونه پسزمینه را با سطوح آب بیشتری پر کنیم تا صحنه واقعاً بزرگ و وسیع باشد.
چگونه یک ظاهر واقعی برای اقیانوس خود ایجاد کنیم قسمت اول
چگونه یک ظاهر واقعی برای اقیانوس خود ایجاد کنیم قسمت دوم
چگونه یک ظاهر واقعی برای اقیانوس خود ایجاد کنیم قسمت سوم
در این ویدیو، نمای پرنده ای از کل سایه زن خود و نحوه کار بلوک های مختلف با یکدیگر برای ایجاد اقیانوسی با ظاهر واقعی خواهیم داشت.
اقیانوس ما مانند آب کم عمق است، ما می خواهیم این توهم را ایجاد کنیم که بسیار عمیق است، و این دقیقاً همان کاری است که در این ویدیو انجام خواهیم داد.
بدیهی است که وقتی در مورد یک عکس بد خلقی در وسط اقیانوس صحبت می کنیم، ایجاد مقداری مه مهم است.
در این ویدیو، شما یاد خواهید گرفت که چگونه هر صحنه را به لایه های مختلف تقسیم کنید تا در صورتی که دستگاه های ما نتوانند کل صحنه را به یکباره رندر کنند، بتوانیم این صحنه را رندر کنیم.
در این ویدئو، تنظیمات مختلف رندر را برای دریافت سریعترین رندرهای ممکن تغییر خواهیم داد.
در این ویدیو یاد می گیریم که چگونه آسمان را به تنهایی رندر کنیم.
در این ویدیو، همه عناصر مختلف را روی هم قرار می دهیم و کمی آنها را تنظیم می کنیم.
در این ویدیو، عکس را با افزودن برخی جلوههای اضافی مانند وینیت، اعوجاج لنز، انحراف رنگی و غیره نهایی میکنیم...
حالا اگر همه اینها برای شما هیجان انگیز به نظر می رسید، باور کنید، این دوره سرمایه گذاری بزرگی در مهارت های سه بعدی شما خواهد بود، که پشیمان نخواهید شد و من بی صبرانه منتظر دیدن شما در داخل دوره هستم.
برای این ویدیو برای من کافی است، دوستان من وقت آن است که سفرمان را شروع کنیم.
اکنون برو.
محیطهای سهبعدی یکی از جذابترین چیزها در بلندر هستند، و در این دوره، اقیانوس سهبعدی خود را از ابتدا در Blender و فقط Blender ایجاد خواهید کرد.
در اینجا خلاصه ای از مراحلی است که برای تکمیل پروژه انجام خواهید داد
مطالعه منابع واقعی. این راهنمای ما برای دستیابی به یک نتیجه فوتورئالیستی خواهد بود زیرا به ما امکان می دهد ویژگی های اصلی را که اقیانوس ها و به طور کلی سطوح آب را تشکیل می دهند، بشناسیم.
نحوه آماده سازی بلندر برای کاری که انجام خواهیم داد.
چگونه از قدرت اصلاح کننده Ocean برای ایجاد سطح آب استفاده کنیم و چگونه صحنه خود را روشن کنیم.
چگونه اقیانوس ها را متحرک کنیم و امواج را به شیوه ای واقع گرایانه به حرکت در آوریم.
انیمیشن دوربین را برای صحنه ایجاد کنید.
چگونه پسزمینه را با سطوح آب بیشتری پر کنیم تا صحنه واقعاً بزرگ و وسیع باشد.
چگونه یک ظاهر واقعی برای اقیانوس خود ایجاد کنیم قسمت اول
چگونه یک ظاهر واقعی برای اقیانوس خود ایجاد کنیم قسمت دوم
چگونه یک ظاهر واقعی برای اقیانوس خود ایجاد کنیم قسمت سوم
در این ویدیو، نمای پرنده ای از کل سایه زن خود و نحوه کار بلوک های مختلف با یکدیگر برای ایجاد اقیانوسی با ظاهر واقعی خواهیم داشت.
اقیانوس ما مانند آب کم عمق است، ما می خواهیم این توهم را ایجاد کنیم که بسیار عمیق است، و این دقیقاً همان کاری است که در این ویدیو انجام خواهیم داد.
بدیهی است که وقتی در مورد یک عکس بد خلقی در وسط اقیانوس صحبت می کنیم، ایجاد مقداری مه مهم است.
در این ویدیو، شما یاد خواهید گرفت که چگونه هر صحنه را به لایه های مختلف تقسیم کنید تا در صورتی که دستگاه های ما نتوانند کل صحنه را به یکباره رندر کنند، بتوانیم این صحنه را رندر کنیم.
در این ویدئو، تنظیمات مختلف رندر را برای دریافت سریعترین رندرهای ممکن تغییر خواهیم داد.
در این ویدیو یاد می گیریم که چگونه آسمان را به تنهایی رندر کنیم.
در این ویدیو، همه عناصر مختلف را روی هم قرار می دهیم و کمی آنها را تنظیم می کنیم.
در این ویدیو، عکس را با افزودن برخی جلوههای اضافی مانند وینیت، اعوجاج لنز، انحراف رنگی و غیره نهایی میکنیم...
پس از آن، تبریک می گویم! شما به تازگی اولین اقیانوس سه بعدی خود را در بلندر ایجاد کردید.
لطفاً رندرهای نهایی و تصاویر پیشرفت خود را با آپلود آنها در بخش "پروژه شما" با کلاس به اشتراک بگذارید. اگر سوالی دارید یا به نکات بیشتری نیاز دارید، لطفاً به من بگویید! من خوشحالم که کمک می کنم!
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
مطالعه مراجع
Studying References
ترکیب بخش دوم
Compositing Part II
اصلاح کننده اقیانوس و نورپردازی صحنه
Ocean modifier and Scene Lighting
من یک هنرمند CG هستم که از Blender برای ایجاد Visuals استفاده می کنم. من عمدتاً به ایجاد نماهای سینمایی و محیط های مجازی برای بازی ها و فیلم ها علاقه مند هستم.
نمایش نظرات