Yassine Larayedh

هنرمند طراح جلوه های ویژه بصری

سلام، من یاسین هستم،

من یک هنرمند CG هستم که از Blender برای ایجاد Visuals استفاده می کنم. من عمدتاً به ایجاد نماهای سینمایی و محیط های مجازی برای بازی ها و فیلم ها علاقه مند هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش به مبانی گره های هندسه مسلط شوید

Master The Basics of Geometry Nodes

"در این دوره، شما تمام اصول اولیه گره های هندسه، از مفاهیم اولیه و نحوه کار آنها گرفته تا گردش های کاری پیشرفته تر و ساختن سیستم های رویه ای را خواهید آموخت..."


آموزش در بلندر کوه هایی با ظاهر واقعی ایجاد کنید

Create Realistic Looking Mountains in Blender

"در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک تشکیل کوه کاملا رویه ای را در Blender، فقط با استفاده از گره ها ایجاد کنید. نه تنها این، بلکه بسیاری از ما را یاد خواهید گرفت.


آموزش سیارات فوتورئالیستی را در بلندر ایجاد کنید

Create Photorealistic Planets in Blender

ایجاد سیارات واقع گرایانه در بلندر ممکن است ساده به نظر برسد، اما دستیابی به نتایج واقعا خیره کننده نیاز به درک عمیق تری از این فرآیند دارد. نبین .."


آموزش یک بیابان با ظاهر واقعی در بلندر ایجاد کنید

Create a Realistic Looking Desert in Blender

"محیط های سه بعدی یکی از جذاب ترین چیزها در بلندر است و در این دوره شما بیابان سه بعدی خود را از ابتدا در بلندر و بلندر o. .. می سازید."


آموزش اقیانوس هایی با ظاهر واقعی در بلندر ایجاد کنید

Create Realistic Looking Oceans in Blender

محیط‌های سه‌بعدی یکی از جذاب‌ترین چیزها در بلندر هستند و در این دوره، اقیانوس سه بعدی خود را از ابتدا در Blender و Blender o ایجاد می‌کنید. ..


آموزش جنگل‌ها و کوه‌هایی با ظاهر واقعی در بلندر ایجاد کنید

Create Realistic Looking Forests & Mountains in Blender

"در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه کوه ها و دریاچه ها را در بلندر با استفاده از افزونه داخلی در Blender A. N. T Landscape ایجاد کنید. نه تنها این ...."


آموزش Blender Cosmos: سیارات گازی رویه ای با بلندر

Blender Cosmos: Procedural Gas Planets with Blender

"این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه یک سیاره گازی رویه ای در Blender ایجاد کنید. چه چیزی یاد خواهید گرفت؟ رویه گرایی چیست؟ و چگونه کار می کند. چگونه از گره ها استفاده کنیم؟ لایتی. .."


آموزش محیط های سه بعدی واقعی را در بلندر ایجاد کنید

Create Realistic Looking 3D Environments in Blender

"در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه Highlands با ظاهر واقعی را در Blender ایجاد کنید. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه آن را تکسچر کنید، صحنه را نورپردازی کنید و یک تصویر واقعی داشته باشید. .."