آموزش ZBrush: تکنیک های نمونه سازی محصول

ZBrush: Product Prototyping Techniques

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با بهره گیری از ویژگی های قدرتمند ZBrush ، همراه با تکنیک های ارائه شده در دوره ، سازندگان و طراحان نمونه اولیه می توانند تصاویر جذاب 3D را تولید کنند. این دوره بر روی گردش کاری متمرکز است که مرحله نمونه سازی را تسریع می کند و به طراحان امکان تکرار ، ارائه تغییرات و ساخت ارائه های صیقلی را می دهد. پابلو موونوز ابتدا نحوه کار با زیرمجموعه ها ، بدوی ها و بولی ها را پوشش می دهد. سپس مفاهیم مربوط به حداقل طراحی و چگونگی ارتباط اینها با کار با هندسه را توضیح می دهد. سپس او با نشان دادن برنامه ریزی ، مسدود کردن ، پر کردن و چندگروهی نحوه کار با اشکال آلی را نشان می دهد. او دوره را با گذراندن مراحل رندر ، شامل تنظیمات نور و مواد با استفاده از KeyShot ، به پایان می رساند.
موضوعات شامل:
  • استفاده از DynaMesh و Sculptris
  • استفاده از ZRemesher
  • کار با بدوی ها
  • ساخت مش پایه
  • پرداخت پایه
  • برنامه ریزی مدل سه بعدی
  • کار با Booleans زنده
  • تنظیم مواد
  • استفاده از بافت در فرم
  • تنظیم روشنایی برای ارائه
  • ارائه نمونه اولیه سه بعدی با استفاده از KeyShot

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • معرفی Intro

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • منابع پرونده Resources files

1. ابزار و تکنیک ها: بررسی اجمالی 1. Tools and Techniques: Overview

  • DynaMesh ، Sculptris DynaMesh, Sculptris

  • ZRemesher و زیربخشها ZRemesher and subdivisions

  • ابتدایی Primitives

  • زیرمجموعه ZModeler و پویا ZModeler and dynamic subdivision

  • Booleans زنده Live Booleans

2. طراحی حداقل و هندسه ساده 2. Minimal Design and Simple Geometry

  • مش پایه بطری / گلدان Bottle/vase base mesh

  • طراحی بطری / گلدان و پولیش Bottle/vase design and polish

  • مش پایه دیسپنسر Dispenser base mesh

  • لهستانی دیسپنسر Dispenser polish

  • مش پایه بلندگو Speaker base mesh

  • جزئیات بلندگو و صیقل دادن Speaker details and polish

3. کار با اشکال ارگانیک و اشیاء متعدد 3. Working with Organic Shapes and Multiple Objects

  • برنامه ریزی مدل سازی صندلی Planing the modeling of a chair

  • مسدود کردن پایه Blocking the base

  • بازو و پاها را مسدود کنید Blocking the armrest and legs

  • شکل و ترغیب کردن siluetette Shaping and tweaking silhouette

  • Booleans و padding Booleans and padding

  • جزئیات و ترفندهای نهایی Details and final tweaks

  • Booleans mesn و چند گروه Booleans mesn and polygrouping

4. معرفی به KeyShot 8 4. Intro to KeyShot 8

  • ZBrush به KeyShot ZBrush to KeyShot

  • نمای کلی و تنظیم صحنه Keyshot overview and scene setup

  • گرفتن مواد Tweaking materials

  • روشنایی و رندر Lighting and rendering

5- ارائه کلیدهای KeyShot 5. KeyShot Rendering

  • جنس پارچه The fabric material

  • تنظیم روشنایی Setting up the lighting

  • تنظیمات را ارائه داده و تصویر را ارائه دهید Render settings and render the image

6. نکات پیشرفته KeyShot 6. KeyShot Advanced Tips

  • اعمال آرم و بافت (بلندگو) Applying logos and textures (speaker)

  • برچسب مواد Labels materials

  • نورپردازی HDR سفارشی Custom HDR lighting

نمایش نظرات

آموزش ZBrush: تکنیک های نمونه سازی محصول
جزییات دوره
1h 36m
31
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
5,311
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Pablo Muñoz
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pablo Muñoz Pablo Muñoz

Pablo Muñoz یک هنرمند دیجیتال و خالق آموزش های ZBrushGuides است. پابلو ZBrushGuides را برای به اشتراک گذاشتن همه چیزهایی که می داند ، از مجسمه سازی دیجیتالی و سنتی گرفته تا طراحی و تصویرگری طراحی کرده است. وی انواع آموزش ها ، مقاله ها ، فیلم ها و کتاب های الکترونیکی تولید کرده است که همه این موارد دقیقاً نشان می دهد که چگونه او کارهای هنری خود را انجام می دهد. در ZbrushGuides ، همچنین می توانید منابعی را برای استفاده در پروژه های خود بیابید.