آموزش Zbrush: مجسمه سازی سطح سخت برای همه سطوح!

Zbrush: Hard Surface Sculpting for All Levels!

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام،

اسم من شان فاولر است و به مدت 10 سال یک هنرمند مستقل سه بعدی و تقریباً 13 سال است که هنرمند Zbrush هستم و اینجا هستم تا یک آموزش عمیق در زمینه مجسمه سازی سطوح سخت برای Zbrush به شما ارائه دهم.

در این کلاس، ما از ابتدا یک کلاه ایمنی علمی تخیلی با استاندارد صنعتی کامل می‌سازیم که من شما را یک مرحله در یک زمان راهنمایی می‌کنم

  • در این دوره آموزشی، پایه‌ای قوی برای جدیدترین ویژگی‌های Zbrush برای مجسمه‌سازی سطوح سخت با ساختن کلاه ایمنی علمی تخیلی استاندارد صنعتی ایجاد خواهید کرد.
  • این دوره برای نشان دادن سرعت و جزئیات پیچیده می تواند در مدت زمان کوتاهی ایجاد شود، به ویژه از طریق بولیان زنده. در نتیجه به شما یک بولی سفارشی داده می شود (برای حفظ و استفاده از آن به دلخواه شما). و نحوه اعمال آن را با استفاده از برس match maker برای ایجاد جزئیات در مدت زمان کوتاه نشان داد.
  • در اینجا به شما نشان خواهم داد که روش‌های متعددی را بیاموزید که در آن بولیان زنده را بکار ببرید. از استخراج‌های مش گرفته تا روش‌های آرایه‌ای برای پاک کردن سریع شکل‌ها به منظور مسدود کردن و همچنین جزئیات.
  • برای مبتدیانی که در این دوره ثبت نام می کنند، تأثیر زیادی در روایت کلیدهای فوری از طریق این آموزش ایجاد خواهم کرد.
  • درک مزایا و معایب هنگام انتخاب بین برس های منحنی گیره و برس های منحنی تریم.
  • نحوه استفاده از برس اسکنه Zbrush را بیاموزید و نحوه ارتباط آن با ویژگی‌های هدف شکل‌گیری آن را بیاموزید.

فراموش نکنید وقتی دنبال می‌کنید، بولی‌های علمی تخیلی سفارشی‌شده خود را به این کلاس اضافه کرده‌ایم تا در تلاش برای ایجاد دوباره آنچه انجام شده است، آن را دنبال کنید. لذت ببرید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • خلاصه و چک لیست Recap And CheckList

  • کلاه ایمنی Finishing Helmet

  • ایجاد جزئیات معبد قسمت 2 Creating Temple Detailing Part 2

  • ایجاد آرایه های رابط چشمی قسمت 2 Creating Eye Connector Part 2 Arrays

  • جزئیات فک پایین قسمت 3 Mandable Detailing Part 3

  • قلم مو اسکنه Morph Target Chisel Brush Morph Target

  • ایجاد لوله آرایه سایبرنت قسمت 1 Creating CYBERNETS ARRAY TUBING Part1

  • کشیدن سکته مغزی Drawing Out Strokes

  • انسداد چشم کروی قسمت 1 Blocking Out Sphere Eye Part 1

  • جزئیات مرکز پایان Finishing Center Detailing

  • قسمت 4 جزئیات فک پایین Mandable Detailing Part4

  • ایجاد جزئیات معبد قسمت 3 Creating Temple Detailing Part 3

  • BASE BLOCKOUT PART 5 حفره BASE BLOCKOUT PART 5 Cavity

  • اعمال سیم و پوشش صفحه Applying Wires And Plate Cover

  • حل مسئله عملیات بولی Problem Solving Boolean Operations

  • ایجاد کانکتور چشمی قسمت 3 سیم های کوچک Creating Eye Connector Part 3 Small Wires

  • اضافه کردن 3 فرورفتگی اضافی Adding 3 Dents Extra

  • UnderMandable Detailing Part1 UnderMandable Detailing Part1

  • ایجاد دوربین سه گانه Creating Tri Camera

  • جزئیات فک پایین قسمت 2 Mandable Detailing Part 2

  • بیس بلوک‌آوت قسمت 4 فیس پلیت Base Blockout Part 4 Face Plate

  • BASE BLOCKOUT قسمت 3 نیمه بالایی BASE BLOCKOUT PART 3 UPPER HALF

  • معرفی Introduction

  • ایجاد سوراخ چشم 3 Creating Eye Hole 3

  • ایجاد جزئیات معبد قسمت 4 Creating Temple Detailing Part 4

  • مسدود کردن چشم کروی قسمت 2 Blocking Out Sphere Eye Part 2

  • بخش 1 ایجاد سوراخ چشم Creating Eye Hole Section Part 1

  • بررسی HotKey و ترفند Space Bar HotKey Review And Space Bar Trick

  • قسمت 1 جزئیات فک پایین Mandable Detailing Part1

  • انسداد پایه قسمت 2 نیمه پایین Base Blockout Part 2 Lower Half

  • انتظار چه چیزی What To Expect

  • اعمال جزئیات سیلندر سایبرنتیک Applying DetailingCybernetic Cylinder

  • ایجاد پلاگین رابط Creating Connector Plug

  • جزئیات چشم Detailing Eye

  • بخش 2 ایجاد سوراخ چشم Creating Eye Hole Section Part 2

  • ایجاد لایه ماسک با Booleans Creating Mask Layer With Booleans

  • ایجاد رابط چشمی قسمت 1 Creating Eye Connector Part 1

  • ایجاد لوله آرایه سایبرنت قسمت 2 Creating CYBERNETS ARRAY TUBING Part2

  • نهایی کردن چشم استفاده از Boolean سفارشی Finalizing Eye Applying Customized Boolean

  • ایجاد جزئیات معبد Creating Temple Detailing

  • نهایی کردن طراحی چشم در سیم Finalizing Eye Drawing In Wires

  • کلیپ منحنی برش اصول منحنی Clip Curve Trim Curve Basics

  • جزئیات بالا Detailing Top

  • نهایی کردن عملیات Eye Boolean و صادرات Finalizing Eye Boolean Operation And Export

  • قسمت 2 جزئیات زیر منداب UnderMandable Detailing Part2

  • اعمال ستون فقرات در مرکز Applying Spine To Center

  • افزودن فیلم جایزه سیم ثانویه Adding Secondary Wire Bonus Footage

  • انسداد پایه قسمت 1 نیمه پایین Base Blockout Part 1 Lower Half

  • استفاده از Boolean سفارشی شده Applying Customized Boolean

  • چک لیست Checklist

  • ماسک و چند گروه Masking And PolyGroups

نمایش نظرات

آموزش Zbrush: مجسمه سازی سطح سخت برای همه سطوح!
جزییات دوره
10h 10m
51
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
636
- از 5
دارد
دارد
دارد
Sean Fowler
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sean Fowler Sean Fowler

مربی سه بعدی


سلام نام من شان فاولر است و بیش از 10 سال است که یک هنرمند آزاد حرفه ای سه بعدی هستم. من در اینجا در Skillshare تازه کار هستم، اما با این وجود در حال حاضر 4 سال تجربه با آموزش آنلاین سه بعدی دارم و به دنبال گسترش به یک پلتفرم جدید برای خدمت به شما هستم.

کمی در مورد خودم، من در سال 2011 از دانشگاه فول سایل با مدرک لیسانس علوم در هنر بازی فارغ التحصیل شدم، که تقریباً به این معنی است که من برای کار در بازی ها تخصص دارم، خواه مدل سازی و بافت، مدل سازی شخصیت و... مستقیماً به چرخه های انیمیشن در مایا. می توانید بگویید که من از بسیاری از رشته ها در جریان کار تولید بازی لذت می برم. من نسبت به کاری که انجام می دهم بسیار مشتاق هستم و به یادگیری چیزهای جدید هر روز متعهد هستم. من می‌خواستم راهی پیدا کنم تا کمی جبران کنم، بنابراین احساس کردم این مکان عالی برای شروع خواهد بود.