Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.
End of dialog window.
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
توضیحات دوره:
چاپ سه بعدی باعث می شود خلاقیت های دیجیتالی شما در دنیای واقعی ظهور کنند ، اما برای زنده کردن آنها نیازی به چاپگر سه بعدی ندارید. بیاموزید که چگونه مدل های خود را در مایا آماده کنید و سپس آنها را برای چاپ سه بعدی در Shapeways ، یک سرویس آنلاین که تولید مثل را مستقیماً به درب شما می فرستد ، ارسال کنید. نویسنده Ryan Kittleson نشان می دهد که چگونه می توان مدل ها را خالی کرد ، ضخامت یک شی را تعریف کرد و برای چاپ های تمام رنگی با نقشه های بافت کار کرد. او به شما نشان می دهد که چگونه مدل را صادر کنید ، آن را در Shapeways بارگذاری کنید و نتیجه نهایی را مشاهده کنید. پس از تسلط بر اصول اولیه ، رایان شما را به آزمایش مهارت های خود در یک سری فیلم های چالشی دعوت می کند.
موضوعات شامل:
Shapeways چیست؟
تنظیم مایا برای چاپ سه بعدی
بررسی مقیاس مدل
درک اینکه چرا ضخامت مهم است
افزودن ضخامت دقیق
تقویت ساختارهای نازک
رفع مشکلات رایج مش
صادرات مدل ها با نقشه های بافت
ساختن مدل مفتول قاب
انتشار در Shapeways
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
با استفاده از چالش ها
Using challenges
1. درک اصول چاپ 3D
1. Understanding the Basics of 3D Printing
چاپ سه بعدی از طریق Shapeways در مورد چیست؟
What is 3D printing through Shapeways all about?
درک مدل سازی برای چاپ سه بعدی
Understanding modeling for 3D printing
درک گزینه های مواد در Shapeways
Understanding material options on Shapeways
2. تنظیم یک صحنه مایا برای چاپ سه بعدی
2. Setting Up a Maya Scene for 3D Printing
واحدهای صحنه را تنظیم کنید
Setting up the scene units
شبکه را تنظیم کنید
Setting up the grid
نصب افزونه های لازم و نرم افزارهای اضافی
Installing necessary plugins and additional software
3. گرفتن مدل برای کار با Shapeways
3. Getting Models to Work with Shapeways
به دست آوردن مدل های موجود
Acquiring existing models
بررسی مقیاس مدل
Checking model scale
رفع هرگونه مشکل با یک مدل
Fixing any problems with a model
4- برخورد با ضخامت مدل
4. Dealing with Model Thickness
درک اینکه چرا ضخامت اهمیت دارد
Understanding why thickness matters
آماده شدن برای اضافه کردن ضخامت
Preparing to add thickness
ضخیم شدن قسمتهای جداگانه یک مدل
Thickening individual parts of a model
ضخامت اکسترود
Extruding thickness
تمیز کردن مناطق مشکل دار
Cleaning up problem areas
صاف کردن نقاط بد
Smoothing out the bad spots
حذف قطعات داخلی ناخواسته
Deleting unwanted internal parts
اتصال مجدد به سطوح داخلی و خارجی
Reattaching the inside and outside surfaces
چالش: ضخامت را به یک مدل اضافه کنید
Challenge: Add thickness to a model
راه حل: ضخامت را به یک مدل اضافه کنید
Solution: Add thickness to a model
5. انتشار در Shapeways
5. Publishing to Shapeways
صادرات مدل
Exporting the model
بارگذاری مدل در Shapeways
Uploading the model to Shapeways
ویرایش صفحه محصول در Shapeways
Editing the product page on Shapeways
6. کار با مدلهای بافتی
6. Working with Textured Models
بررسی یک مدل بافتی
Examining a textured model
صادرات مدل ها با نقشه های بافت
Exporting models with texture maps
تبدیل یک مدل صادر شده برای Shapeways
Converting an exported model for Shapeways
چالش: برای چاپ یک مدل بافت آماده کنید
Challenge: Prepare a textured model for printing
راه حل: برای چاپ یک مدل بافت آماده کنید
Solution: Prepare a textured model for printing
7. ساخت مدل Wireframe
7. Making a Wireframe Model
کاهش تعداد چند ضلعی
Reducing the polygon count
ایجاد خطوط wireframe
Creating wireframe lines
پایان دادن به قاب سیم
Finishing the wireframe
چالش: برای چاپ یک الگوی قاب سیم آماده کنید
Challenge: Prepare a wireframe model for printing
راه حل: برای چاپ یک مدل فریم سیم آماده کنید
Solution: Prepare a wireframe model for printing
رایان کیتلسون یک هنرمند CG است که مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی و چاپ را با 3ds Max و ZBrush آموزش می دهد.
رایان از زمانی که هنر را با هم ترکیب کرده بود، دوست داشت. یک کودک خردسال با VIC-20 و لذت بردن از تصاویر غنی بصری توسط هنرمندانی مانند دالی و اسچر. او در نوجوانی به خود فتوشاپ و سپس 3ds Max را در اوایل 20 سالگی آموخت. او برای مدتی به عنوان یک هنرمند بازی در رالی، کارولینای شمالی کار کرد و سپس به مدرسه بازگشت و مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در رشته تصویرسازی از دانشگاه کارولینای شرقی به پایان رساند، و در تمام این مدت هنر گرافیک دیجیتال را با پروژههای شخصی و آزاد تمرین میکرد. او سپس به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل به تدریس مدلینگ شخصیت پرداخت. رایان در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند و در آنجا به عنوان یک هنرمند مستقل CG کار می کند.
نمایش نظرات
نظری ارسال نشده است.