آموزش اضافه کردن توپولوژی صورت در مایا

Adding Facial Topology in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، روش‌هایی را برای اضافه کردن توپولوژی به مدل جدید یا از قبل موجود خود برای امکان‌پذیر ساختن شکل‌ها و عبارات دهان پوشش خواهیم داد. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2011. در این آموزش مایا، روش‌هایی را برای افزودن توپولوژی به مدل جدید یا از قبل موجود خود برای امکان‌پذیر ساختن شکل‌ها و عبارات دهان پوشش خواهیم داد. برای هر کسی که روی انیمیشن تمرکز می‌کند، داشتن یک شخصیت برای کار کردن مهم است. در دوره قبلی، ما مراحل ساخت یک شخصیت اصلی را طی کردیم که بتوانیم از آن برای تمرین انیمیشن خود استفاده کنیم. شخصیت قرار است عمل و احساسات را فقط از طریق حرکت بدن نشان دهد. در حالی که این تمرین عالی برای استفاده حداکثری از حرکات بدن شخصیت ما است، در برخی مواقع ما احتمالاً می خواهیم شروع به ایجاد حالات چهره کنیم و حتی کاراکتر خود را به حرف زدن وادار کنیم. ما از ابزارهای مختلفی در مایا مانند ابزار Split Polygon و ابزار Insert Edge Loops برای افزودن و حذف دستی لبه ها و به طور کلی تغییر مسیر هندسی در صورت لزوم استفاده خواهیم کرد. ما همچنین هندسه را برای داخل دهان اضافه می کنیم و سر را با بدنه موجود دوباره جمع می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

اضافه کردن توپولوژی صورت در مایا Adding Facial Topology in Maya

  • جداسازی هندسه سر Isolating the Head Geometry

  • ایجاد توپولوژی حلقه اولیه در اطراف دهان Creating Initial Loop Topology Around Mouth

  • تغییر مسیر هندسه در امتداد گونه و چانه Rerouting Geometry Along Cheek and Chin

  • فرم دادن به لب ها Shaping the Lips

  • شروع فضای داخلی دهان Starting the Interior of the Mouth

  • ساختن دندان ها Building the Teeth

  • مدل سازی زبان Modeling the Tongue

  • انجام تنظیمات نهایی در مدل Making Final Adjustments to the Model

نمایش نظرات

آموزش اضافه کردن توپولوژی صورت در مایا
جزییات دوره
1h 8m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.