آموزش Unreal Arsenal: C++ و Unreal Engine را یاد بگیرید

The Unreal Arsenal: Learn C++ and Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آموزش اصول برنامه نویسی و توسعه بازی با C++ و Unreal Engine در این دوره برای مبتدیان کامل یادگیری اصول برنامه نویسی C++ از طریق مثال ها و تصاویر ساده مهارت های اشکال زدایی و حل مسئله یاد بگیرید که چگونه C++ در پروژه های دنیای واقعی استفاده می شود، با مثال هایی از پایگاه کد Unreal Engine درک کنید. چگونه می توان از ویژگی های C++ میانی مانند برنامه نویسی شی گرا، ارث و قالب ها به صورت ترکیبی استفاده کرد. فداکاری و مایل به کار سخت.

اگر به دنبال برنامه درسی هستید تا شما را برای شغلی به عنوان توسعه دهنده ++C آماده کند، یا شاید جاه طلبی شما توسعه بازی های مستقل خود باشد، پس این دوره برای شما مناسب است!

موضوعات C++ متوسط ​​مانند برنامه نویسی شی گرا، اشاره گرها، وراثت و الگوها می تواند برای برخی از دانش آموزان ترسناک باشد، اما من از مثال های ساده، خلاصه، تمرین ها و تصاویر گام به گام در سرتاسر استفاده می کنم.

یادگیری مفاهیم C++ به صورت مجزا با نوشتن برنامه های کاربردی کنسول ساده کافی نیست - باید یاد بگیرید که از ویژگی های متوسط ​​در ترکیب استفاده کنید.

از طریق مثال‌های پروژه Unreal Engine، توضیح می‌دهم که ویژگی‌های زبانی خاص کجا در یک پروژه دنیای واقعی مفید هستند. این به شما درک عمیق‌تری از آن ویژگی‌های زبانی می‌دهد و نه فقط نحوه استفاده از آن‌ها، بلکه اینکه چرا یادگیری و به خاطر سپردن آن‌ها مهم است و کجا مفید خواهند بود.


چه چیزی یاد خواهم گرفت؟

با پیروی از ماژول‌های پایه، C++101 و C++102، یاد می‌گیرید که از ویژگی‌های C++ میانی در ترکیب با برنامه‌نویسی منطق بازی در Unreal Engine استفاده کنید.


ماژول C++101 (مبانی):

در این ماژول متغیرها و انواع متغیرها را بررسی می کنیم (درک انواع در C++ بسیار مهم است).

من عبارات شرطی و عملگرهای منطقی (نحوه نوشتن منطق تصمیم گیری) را معرفی می کنم.

عبارات تکراری مانند حلقه while() و حلقه for() به ما امکان می‌دهند منطقی را بنویسیم که به طور مکرر اجرا می‌شود - و ما راه‌های زیادی برای کنترل حلقه/تکرار داریم.

آرایه ها (محفظه های متغیرها).

توابع، اصول اشکال زدایی، و ترفندهای نکات ویژوال استودیو برای سرعت بخشیدن به گردش کار شما.


ماژول C++102:

برنامه نویسی شی گرا: ساختارها، کلاس ها، وراثت و چند شکلی.

اشاره‌گرها و مراجع به تفصیل پوشش داده شده‌اند.

کاراکترها با جزئیات پوشانده شده اند، و من همچنین کلاس رشته استاندارد را معرفی می کنم.

اشکال‌زدایی و نکات نکات ویژوال استودیو.

این ماژول همچنین شامل درس‌های متوسطی در مورد الگوها، اشاره‌گرهای هوشمند، تماس‌ها و موارد دیگر است.


C++ استانداردهای تحت پوشش:

  • C++98

  • C++11

  • C++14

  • C++17

این دوره همچنین شامل سخنرانی هایی در مورد ویژگی های زبان C است که در C++ استفاده می شود (یا می توان از آنها استفاده کرد).

دروس C++20 برای نسخه آینده برنامه ریزی شده است - این استاندارد هنوز به طور گسترده پذیرفته نشده است.

دروس بیشتری برای این دوره برنامه ریزی شده است، از جمله STL، مدیریت استثنا و بسیاری دیگر.


برای محتوای Unreal Engine 5، من با معرفی اصول اولیه موتور شروع می‌کنم، سپس یک پروژه ساده C++ را به کار می‌بریم که در آن اصول اولیه را اعمال می‌کنیم و همچنین چند چیز جدید را در طول مسیر یاد می‌گیریم.



چه تجربه برنامه نویسی ندارید، یا قبلاً با یک زبان برنامه نویسی آشنا هستید و می خواهید نحوه کدنویسی منطق بازی در Unreal Engine 5 با C++ را یاد بگیرید، این دوره برای شما مناسب است!



سرفصل ها و درس ها

C++101 - مراحل اول C++101 - First Steps

  • چرا برنامه نویسی C++ را مطالعه کنیم؟ Why Study C++ Programming?

  • چه چیزی این دوره را متمایز می کند What Sets This Course Apart

  • نکات جهت یابی و مطالعه Orientation and Study Tips

  • امکانات توسعه نرم افزار Software Development Facilities

  • نصب Visual Studio Community 2022 Visual Studio Community 2022 Installation

  • ایجاد پروژه های خالی کنسول C++ و افزودن فایل ها به پروژه ها Creating Empty C++ Console Projects & Adding Files to Projects

  • تابع اصلی The main Function

  • اپراتورها Operators

  • دستورالعمل های پیش پردازنده، فضاهای نام و عملگر درج جریان - تئوری Preprocessor Directives, Namespaces and the Stream Insertion Operator - THEORY

  • دستورالعمل های پیش پردازنده، فضاهای نام و اپراتور درج جریان عملی Preprocessor Directives, Namespaces and the Stream Insertion Operator PRACTICAL

  • توقف اجرای برنامه Pausing Program Execution

  • ویژوال استودیو - سفارشی سازی رابط پایه Visual Studio - Basic Interface Customization

  • تغییر تم رنگ در ویژوال استودیو Altering the Colour Theme in Visual Studio

  • ذخیره طرح‌بندی پنجره‌ها در ویژوال استودیو Saving Window Layouts in Visual Studio

  • مراحل اول با C++ Quiz First Steps with C++ Quiz

C++101 - متغیرها، نظرات و محاسبات C++101 - Variables, Comments and Arithmetic

  • مقدمه درس متغیرها Variables Lesson Introduction

  • مقدمه ای بر لفظ ها و متغیرها An Introduction to Literals and Variables

  • اپراتور تخصیص و اعلام و مقداردهی متغیر The Assignment Operator and Variable Declaration & Initialization

  • قوانین شناسه متغیر و کلمات رزرو شده Variable Identifier Rules and Reserved Words

  • عملگرهای حسابی Arithmetic Operators

  • نمونه های مقدار دهی و حسابی Initialization and Arithmetic Examples

  • اپراتورهای واگذاری Assignment Operators

  • ورودی کنسول Console Input

  • نظرات Comments

  • لیست وظایف و نشانک ها The Task List and Bookmarks

  • گزینه های مقداردهی اولیه Initialization Options

  • انواع عدد صحیح و اندازه اپراتور Integer Types and the sizeof Operator

  • بخش و اپراتورهای مدول The Division and Modulus Operators

  • اپراتورهای افزایش و کاهش The Increment and Decrement Operators

  • آزمون متغیرها و حسابی Variables and arithmetic Quiz

C++101 - انواع ممیز شناور و تبدیل C++101 - Floating-Point Types and Conversions

  • انواع ممیز شناور Floating-Point Types

  • ثابت ها Constants

  • تبدیل ها و عبارات ترکیبی Conversions and Mixed Expressions

  • نمایش و تبدیل ممیز شناور Floating-Point Representation and Conversion

C++101 - اجرای شرطی و عملگرهای منطقی C++101 - Conditional Execution and Logical Operators

  • نوع bool The bool Type

  • اپراتورهای رابطه ای Relational Operators

  • بیانیه if The if Statement

  • تودرتو اگر...دیگر بیانیه ها Nested if...else Statements

  • عملگرهای منطقی Logical Operators

  • تمرین اپراتورهای رابطه ای Relational Operators Exercise

  • ارزیابی مدار کوتاه Short Circuit Evaluation

  • نوع کاراکتر و توالی فرار The char Type and Escape Sequences

  • بیانیه اگر...دیگر...اگر The if...else...if Statement

  • عبارات در مقابل عبارات Expressions Vs Statements

C++101 - بیانیه های سوئیچ و عملگر مشروط C++101 - Switch Statements and the Conditional Operator

  • بیانیه سوئیچ The switch Statement

  • اپراتور مشروط The Conditional Operator

  • نکات و ترفندهای ویژوال استودیو Visual Studio Tips & Tricks

  • ویرایش Multi-Caret Multi-Caret Editing

C++101 - بیانیه های تکرار C++101 - Iteration Statements

  • حلقه while The while Loop

  • حلقه do...while The do...while Loop

  • حلقه های ضد، نگهبان و موقعیت رانده Counter, Sentinel and Situation Driven Loops

  • متغیرهای بلوک، اعتبارسنجی ورودی و حلقه‌های محرکه بولی Block Variables, Input Validation and Boolean Driven Loops

  • حلقه for The for Loop

  • بیانیه های استراحت و ادامه The break and continue Statements

  • حلقه های تو در تو Nested Loops

C++101 - توابع C++101 - Functions

  • مقدمه ای بر توابع An Introduction to Functions

  • توابع برگردان ارزش Value-Returning Functions

  • اصطلاحات و عملکرد پارامترها Parameter Terminology and Function Comments

  • آرگومان های پیش فرض Default Arguments

  • سرصفحه های کتابخانه استاندارد C++ The C++ Standard Library Headers

  • متغیرهای جهانی Global Variables

  • توابع جمع بندی درس Functions Lesson Wrap-Up

C++101 - آرایه ها و محدوده مبتنی بر حلقه ها C++101 - Arrays and Range Based for Loops

  • مقدمه ای بر آرایه ها An Introduction to Arrays

  • نمونه آرایه های تک بعدی One-Dimensional Array Examples

  • حلقه مبتنی بر محدوده The Range-Based for Loop

  • Inference را با auto و decltype تایپ کنید Type Inference with auto and decltype

  • آرایه های چند بعدی Multidimensional Arrays

C++101 - مبانی اشکال زدایی C++101 - Debugging Fundamentals

  • مبانی اشکال زدایی Debugging Foundations

  • هشدارها و سرکوب هشدارها Warnings and Warning Suppression

  • اشکال زدایی در ویژوال استودیو Debugging in Visual Studio

  • Refactoring Refactoring

  • درایورها و خرد Drivers and Stubs

  • نسخه ی نمایشی خرد Stub Demo

  • اصول برنامه نویسی Programming Principles

  • اشکال زدایی اردک لاستیکی Rubber Duck Debugging

C++101 ماژول جمع بندی و سخنرانی های پاداش C++101 Module Wrap-Up and Bonus Lectures

  • مکان پیش فرض پروژه را در ویژوال استودیو پیکربندی کنید Configure the Default Project Location in Visual Studio

  • صفحه کلید برای برنامه نویسی - چیدمان و ارگونومی Keyboards for Programming - Layouts and Ergonomics

  • نکات یادداشت برداری و یادگیری Note Taking and Learning Tips

  • سفارشی کردن نوار ابزار در ویژوال استودیو Customizing the Toolbars in Visual Studio

C++102 - ساختارها C++102 - Structs

  • معرفی ماژول C++102 C++102 Module Introduction

  • مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا An Introduction to Object Oriented Programming

  • مقدمه ای بر ساختارها و دسترسی اعضا با استفاده از عملگر نقطه An Introduction to Structs and Member Access using the Dot Operator

  • مقدمه ای بر توابع اعضا An Introduction to Member Functions

  • نمونه های راه اندازی و ترکیب سازه Struct Initialization and Composition Examples

  • ساختارهای حاوی اعضای آرایه و مقداردهی اولیه اعضا Structs Containing Array Members and Member Initialization

  • مقدمه ای بر گترها و ستترها An Introduction to Getters and Setters

  • آرایه های سازه ها Arrays of Structs

  • اعلانات و تعاریف ساختار Struct Declarations and Definitions

  • ساختار اشیاء به عنوان استدلال توابع Struct Objects as Arguments to Functions

  • جمع بندی درس ساختار Struct Lesson Wrap-Up

C++102 - اشاره گرها و مراجع C++102 - Pointers and References

  • آدرس اپراتور The Address-of Operator

  • مقدمه ای بر اشاره گرها An Introduction to Pointers

  • پلتفرم های هدف Target Platforms

  • اندازه اشاره گر Pointer Size

  • نشانگرهای خالی Void Pointers

  • نشانگرهای واجد شرایط Qualifying Pointers

  • رابطه بین اشاره گرها و آرایه ها The Relationship Between Pointers and Arrays

  • مقدمه ای بر مراجع An Introduction to References

  • تخصیص و مقایسه اشاره گر Pointer Assignment and Comparison

  • مقدمه ای بر محاسبات اشاره گر An Introduction to Pointer Arithmetic

  • حساب اشاره گر - افزایش و کاهش Pointer Arithmetic - Increment and Decrement

  • از مرجع عبور کنید Pass by Reference

  • عملکرد بیش از حد Function Overloading

  • تابع بارگذاری بیش از حد نوار کناری Function Overloading Sidebar

  • L-values، R-values ​​و Local Static Variables L-values, R-values and Local Static Variables

  • تخصیص حافظه پویا Dynamic Memory Allocation

  • آرایه های پویا Dynamic Arrays

  • اپراتور دسترسی اعضای پیکان The Arrow Member Access Operator

  • انتقال اشاره گر به توابع Passing Pointers to Functions

  • انتقال آرایه به توابع Passing Arrays to Functions

  • برگرداندن یک اشاره گر از یک تابع Returning a Pointer from a Function

  • تعاریف را تایپ کنید Type Definitions

  • اعلان های مستعار را تایپ کنید Type Alias Declarations

  • مولد اعداد تصادفی The Random Number Generator

  • توابع بازگشتی Recursive Functions

  • اشاره و مراجع - خلاصه درس Pointers and References - Lesson Summary

  • تمرین: بازی شماره مخفی را حدس بزنید Exercise: Guess the Secret Number Game

C++102 - کلاس ها C++102 - Classes

  • مقدمه ای بر کلاس ها An Introduction to Classes

  • اعلان و تعریف عملکرد اعضا از هم جدا می شوند Separating Member Function Declaration and Definition

  • مقدمه ای بر سازندگان An Introduction to Constructors

  • نوار کناری بعدی چیست What's Next Sidebar

  • ویرانگرها Destructors

  • کلمه کلیدی ثابت The static Keyword

  • این اشاره گر The this Pointer

  • لیست های اولیه سازی سازنده Constructor Initialization Lists

  • تفویض اختیار سازنده Delegating Constructors

  • آرگومان های سازنده پیش فرض Default Constructor Arguments

  • واجد شرایط بودن توابع عضو به عنوان const Qualifying Member Functions as const

  • توابع درون خطی inline Functions

  • ماکروها Macros

  • شمارش ها Enumerations

  • خلاصه لوازم جانبی Accessors Summary

  • اپراتور کاما The comma Operator

  • اپراتور کاما - تمرین The comma Operator - Exercise

C++102 - بارگذاری بیش از حد اپراتور C++102 - Operator Overloading

  • مقدمه درس Overloading اپراتور Operator Overloading Lesson Introduction

  • مقدمه ای بر بارگذاری بیش از حد اپراتور Introduction to Operator Overloading

  • افزایش و کاهش بارگذاری اپراتور Increment and Decrement Operator Overloading

  • بارگذاری بیش از حد اپراتور حسابی باینری Binary Arithmetic Operator Overloading

  • باینری رابطه و مقایسه اپراتور اضافه بار Binary Relational & Comparison Operator Overloading

  • Copy Constructors و Shallow Vs Deep Copying Copy Constructors and Shallow Vs Deep Copying

  • بارگذاری بیش از حد اپراتور تکلیف کپی Copy Assignment Operator Overloading

  • سازندگان را حرکت دهید Move Constructors

  • بارگذاری بیش از حد اپراتور واگذاری Move Assignment Operator Overloading

  • دوستان Friends

  • بارگذاری بیش از حد اپراتورها به عنوان توابع جهانی Overloading Operators as Global Functions

  • بارگذاری بیش از حد اپراتورهای درج و استخراج جریان Overloading the Stream Insertion and Extraction Operators

  • تبدیل Conversion

  • بارگذاری بیش از حد اپراتور مشترک Overloading the Subscript Operator

  • بارگذاری بیش از حد اپراتور فراخوانی تابع Overloading the Function-call Operator

  • جمع بندی درس بارگذاری بیش از حد اپراتور Operator Overloading Lesson Wrap-Up

C++102 - اشاره گر به اشاره گر و آرایه های دو بعدی پویا C++102 - Pointers to Pointers and Dynamic Two-Dimensional Arrays

  • اشاره گر به اشاره گر Pointers to Pointers

  • آرایه های اشاره گر Arrays of Pointers

  • آرایه های دو بعدی پویا Dynamic Two-Dimensional Arrays

  • تمرین آرایه های دو بعدی پویا Dynamic Two-Dimensional Arrays Exercise

  • ارجاع به اشاره گر References to Pointers

C++102 - وراثت C++102 - Inheritance

  • مقدمه ای بر وراثت An Introduction to Inheritance

  • مشتق عمومی و خصوصی Public and Private Derivation

  • مقدار دهی اولیه با وراثت Initialization with Inheritance

  • تعریف مجدد توابع اعضای کلاس پایه Redefining Base Class Member Functions

  • دوستی با ارث Friendship with Inheritance

  • فایل های رابط و پیاده سازی Interface and Implementation Files

  • انواع ارث Types of Inheritance

  • فضاهای نام Namespaces

  • نوار پیمایش و حالت نقشه نوار پیمایش The Navigation Bar and the Scroll Bar Map Mode

  • تقسیم و گروه بندی اسناد در ویژوال استودیو Splitting and Grouping Documents in Visual Studio

C++102 - چند شکلی C++102 - Polymorphism

  • مقدمه درس چندشکلی Polymorphism Lesson Introduction

  • چند شکلی و کلمه کلیدی مجازی Polymorphism and the virtual keyword

  • برش اشیاء با Upcasting و Downcasting Object Slicing with Upcasting and Downcasting

  • توابع عضو مجازی Virtual Member Functions

  • ویرانگرهای مجازی Virtual Destructors

  • کلمه کلیدی لغو The override Keyword

  • کلمه کلیدی نهایی The final Keyword

  • کلاسهای انتزاعی و بتن Abstract and Concrete Classes

  • کلاس های رابط Interface Classes

  • توابع پیش‌فرض صریح Explicitly Defaulted Functions

  • توابع صراحتاً حذف شده Explicitly Deleted Functions

C++102 - الگوها C++102 - Templates

  • مقدمه درس الگوها Templates Lesson Introduction

  • مقدمه ای بر قالب های تابع An Introduction to Function Templates

  • قالب های تابع با آرگومان های کلاس یا ساختار Function Templates with Class or Struct Type Arguments

  • الگوهای کلاس Class Templates

  • پارامتر نوع الگو آرگومان های پیش فرض و پارامترهای غیر نوع Template Type Parameter Default Arguments and Non-Type Parameters

  • استفاده مجدد از پارامتر الگو Template Parameter Reuse

  • متغیرهای استاتیک با الگوهای تابع و کلاس Static Variables with Function and Class Templates

  • Class و Struct Templates را در Header Files تعریف کنید Define Class and Struct Templates in Header Files

  • الگوهای کلاس یا ساختار به عنوان پارامترهای رسمی تابع Class or Struct Templates as Function Formal Parameters

  • بارگذاری بیش از حد تابع با الگوهای تابع Function Overloading with Function Templates

  • تخصص قالب Template Specialization

  • الگوهای عملکرد اعضا Member Function Templates

  • دوستان یک کلاس یا قالب Struct Friends of a Class or Struct Template

  • تعاریف را با الگوهای کلاس تایپ کنید Type Definitions with Class Templates

  • محدودیت های عددی Numeric Limits

  • الگوها جمع بندی درس Templates Lesson Wrap-Up

C++102 - Cast Operators C++102 - Cast Operators

  • مقدمه درس اپراتورهای بازیگر Cast Operators Lesson Introduction

  • اپراتور static_cast<>() The static_cast<>() Operator

  • اپراتور dynamic_cast<>(). The dynamic_cast<>() Operator

  • اپراتور typeid The typeid Operator

  • اپراتور const_cast<>() The const_cast<>() Operator

  • ملاحظات ایمنی و کارایی در تعاریف کلاس Safety and Efficiency Considerations in Class Definitions

C++102 - قابلیت تماس C++102 - Callables

  • معرفی درس Calables Callables Lesson Introduction

  • نشانگرهای تابع Function Pointers

  • نشانگرهای تابع به عنوان پارامترهای رسمی Function Pointers as Formal Parameters

  • آرایه های نشانگرهای تابع Arrays of Function Pointers

  • نام مستعار نوع اشاره گر تابع Function Pointer Type Aliases

  • کارکردها Functors

  • اشیاء تابع از پیش تعریف شده Predefined Function Objects

  • عبارات لامبدا Lambda Expressions

  • بند ضبط بیان لامبدا The Lambda Expression Capture Clause

  • گرفتن این اشاره گر Capturing the this Pointer

  • لامبداهای بی تابعیت و دولتی Stateless and Stateful Lambdas

  • تماس های تلفنی Callbacks

C++102 - اشاره گرهای هوشمند C++102 - Smart Pointers

  • مقدمه ای بر اشاره گرهای هوشمند An Introduction to Smart Pointers

  • اشاره گرهای منحصر به فرد Unique Pointers

  • جلوگیری از نشت حافظه با اشاره گرهای هوشمند Avoiding Memory Leaks with Smart Pointers

  • عملکرد make_unique The make_unique Function

  • اشاره گرهای منحصر به فرد به عنوان پارامترهای رسمی Unique Pointers as Formal Parameters

  • بازگرداندن اشاره گرهای منحصر به فرد از توابع Returning Unique Pointers from Functions

  • اشاره گرهای منحصر به فردی که آرایه های پویا را مدیریت می کنند Unique Pointers that Manage Dynamic Arrays

  • اشاره گرهای منحصر به فرد به عنوان اعضای کلاس Unique Pointers as Class Members

  • اشاره گرهای منحصر به فرد و چند شکلی Unique Pointers and Polymorphism

  • مقدمه ای بر اشاره گرهای مشترک An Introduction to Shared Pointers

  • اشاره گرهای مشترک به عنوان پارامترهای رسمی Shared Pointers as Formal Parameters

  • تبدیل اشاره گر منحصر به فرد و اشاره گر مشترک Unique Pointer and Shared Pointer Conversion

  • اشاره گرهای مشترکی که آرایه های پویا را مدیریت می کنند Shared Pointers that Manage Dynamic Arrays

  • مقدمه ای بر نقاط ضعف An Introduction to Weak Pointers

  • تکنیک های پیاده سازی اشاره گر مشترک Shared Pointer Implementation Technicalities

  • تمرین موجودیت بی فایده Useless Entity Exercise

  • حذف کننده های سفارشی برای اشاره گرهای هوشمند Custom Deleters for Smart Pointers

C++102 - کاراکترها و رشته ها C++102 - Characters and Strings

  • معرفی درس شخصیت ها و رشته ها Characters and Strings Lesson Introduction

  • نوع کاراکتر و کدهای اسکی The char Type and ASCII Codes

  • عملیات بر روی شخصیت ها Operations on Characters

  • مقدمه ای بر رشته های C An Introduction to C-Strings

  • تعیین اندازه یک آرایه و ارجاع به آرایه ها Determining the Size of an Array and References to Arrays

  • توابعی که بر روی رشته های C عمل می کنند - قسمت 1 Functions that Operate on C-Strings - Part 1

  • توابعی که بر روی رشته های C کار می کنند - قسمت 2 Functions that Operate on C-Strings - Part 2

  • مقدمه ای بر کلاس رشته استاندارد - std::string An Introduction to the Standard String Class - std::string

  • الحاق با رشته استاندارد Concatenation with the Standard String

  • تعویض رشته های استاندارد Swapping Standard Strings

  • دسترسی به کاراکترها در رشته استاندارد Accessing Characters in the Standard String

  • ظرفیت رشته استاندارد Standard String Capacity

  • توابعی که اندازه استاندارد استاندارد را تغییر می دهند Functions that Alter Standard String Size

  • مقایسه رشته استاندارد Standard String Comparisons

  • تبدیل های عددی رشته استاندارد Standard String Numerical Conversions

  • کار بر روی رشته های فرعی استاندارد Operating on Standard String Substrings

  • جستجوی رشته های استاندارد Searching Standard Strings

  • لفظ رشته ای خام Raw String Literals

  • ورودی با رشته ها - معرفی تابع getline(). Input with Strings - Introducing the getline() Function

  • ورودی کنسول دریافت و توابع عضو دریافت لاین Console Input get and getline Member Functions

  • یک اشاره گر به آرایه کاراکتر که توسط یک رشته استاندارد مدیریت می شود، دریافت کنید Get a Pointer to the Character Array Managed by a Standard String

C++102 - استریم ها C++102 - Streams

  • مقدمه ای بر جریان ها An Introduction to Streams

  • اشیاء جریان جهانی The Global Stream Objects

  • دستکاری کاراکتر عرض، توجیه و پر کردن فیلد Manipulating the Field Width, Justification, and Fill Character

  • علامت مثبت و نشان دادن نقطه اعشاری Show the Positive Sign and Show the Decimal Point

  • تنظیم دقت برای مقادیر ممیز شناور Setting the Precision for Floating-Point Values

  • تنظیم و حذف پرچم ها Setting and Unsetting Flags

  • دستکاری های جریان با اعداد صحیح Stream Manipulators with Integers

  • توجیه داخلی عرض میدان Internal Justification of the Field Width

  • دستکاری کننده std::flush The std::flush Manipulator

  • تابع printf(). The printf() Function

  • جریان ها - بخش 1 جمع بندی Streams - Section 1 Wrap-Up

  • معرفی بخش File Streams File Streams Section Introduction

  • باز کردن یک فایل متنی Opening a Text File

  • خواندن از روی یک فایل Reading from a File

  • خواندن مداوم از یک فایل Continuously Reading from a File

  • نوشتن در یک فایل Writing to a File

  • تمرین مجموع عدد صحیح ورودی و خروجی فایل File Input and Output Integer Sum Exercise

  • باز کردن فایل های مشخص شده توسط کاربر Opening User Specified Files

  • توابع عضو get()، put()، unget() و putback(). The get(), put(), unget(), and putback() Member Functions

  • حالت های باز کردن فایل File Opening Modes

  • کلاس fstream The fstream Class

  • جریان به عنوان استدلال توابع Streams as Arguments to Functions

  • جریان ها و بارگذاری بیش از حد اپراتور Streams and Operator Overloading

  • جریان های رشته ای String Streams

جمع بندی ماژول CPP102 CPP102 Module Wrap-Up

  • استانداردهای کدگذاری Coding Standards

  • تمرین استانداردهای کدگذاری Coding Standards Exercise

  • جمع بندی ماژول Cpp102 Cpp102 Module Wrap-Up

پایه های Unreal Engine 5 Unreal Engine 5 Foundations

  • مدیریت نسخه موتور و نصب Engine Version Management & Installation

  • ایجاد یک پروژه جدید در Unreal Engine 5 Creating a New Project in Unreal Engine 5

  • اصطلاحات موتور غیر واقعی Unreal Engine Terminology

  • بررسی اجمالی رابط Unreal Engine 5 و سفارشی سازی اولیه چیدمان Unreal Engine 5 Interface Overview and basic Layout Customization

UE5C++101: Unreal Engine 5 C++ Foundations UE5C++101: Unreal Engine 5 C++ Foundations

  • ماژول های پیش نیاز UE5CPP101 UE5CPP101 Prerequisite Modules

  • مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری برای توسعه در Unreal Engine Hardware and Software Specifications for Developing in Unreal Engine

  • رفع خطاهای مولفه پیش نیاز Resolving Prerequisite Component Errors

  • حلقه بازی The Game Loop

  • ایجاد اولین پروژه Unreal Engine 5 C++ شما Creating Your First Unreal Engine 5 C++ Project

  • پیکربندی ویژوال استودیو برای توسعه UE5 Visual Studio Configuration for UE5 Development

  • به روز رسانی پروژه ها به نسخه های جدیدتر موتور Updating Projects to Newer Versions of the Engine

  • سلسله مراتب طبقه بازیگر The Actor Class Hierarchy

  • مبانی ایجاد کلاس UE5 C++ UE5 C++ Class Creation Basics

  • استفاده از ماکروها در Unreal Engine The Usage of Macros in Unreal Engine

  • استانداردهای کدگذاری موتور غیر واقعی Unreal Engine Coding Standards

  • مشخص کننده های UPROPERTY برای دسترسی ویرایشگر UPROPERTY Specifiers for Editor Accessibility

  • برنامه نویسی زنده Live Coding

  • مشخص کننده های UPROPERTY برای دسترسی به طرح اولیه UPROPERTY Specifiers for Blueprint Accessibility

  • مشخص کننده های UFUNCTION برای دسترسی به طرح اولیه UFUNCTION Specifiers for Blueprint Accessibility

  • مشخص کننده های UFUNCTION برای مکان پیاده سازی UFUNCTION Specifiers for Implementation Location

  • قالب بندی نوار کناری - حذف تورفتگی های ناخواسته Formatting Sidebar - Removing Unwanted Indentations

  • مقدمه ای بر FString و ماکرو TEXT An Introduction to FString and the TEXT Macro

  • ورود به سیستم با ماکرو UE_LOG Logging with the UE_LOG Macro

  • بررسی اجمالی اجزای بازیگر Actor Components Overview

  • کلاس های اجزای اصلی The Major Component Classes

  • تعریف کامپوننت سفارشی Defining a Custom Component

  • تخصیص کامپوننت و پیوست کامپوننت ریشه Component Allocation and RootComponent Attachment

  • UStaticMeshComponent و تابع SetupAttachment The UStaticMeshComponent and the SetupAttachment Function

  • بیشتر در راه است More to come

UE5Cpp101 - پروژه Apple Picker UE5Cpp101 - The Apple Picker Project

  • ایجاد پروژه Apple Picker Apple Picker Project Creation

  • ایجاد مش درخت و مواد Creating the Tree Mesh and Materials

  • تعریف کلاس پایه برای درخت سیب Defining the Base-Class for the Apple Tree

  • تعریف حرکت اساسی برای درخت سیب Defining Basic Movement for the Apple Tree

  • تعیین مرزهای حرکت برای درخت سیب Defining Movement Boundaries for the Apple Tree

  • منطق حرکت نامنظم برای درخت سیب Erratic Movement Logic for the Apple Tree

  • تعریف کلاس اپل The Apple Class Definition

  • تخم ریزی سیب Spawning Apples

  • تعریف پیاده سبد The Basket Pawn Definition

  • استفاده مجدد از دارایی های موجود و BakeR ها و ابزارهای مدل سازی Pivot Reusing Existing Assets and the BakeRs and Pivot Modeling Tools

  • مروری بر چارچوب بازی The Gameplay Framework Overview

  • راه اندازی دوربین Camera Setup

  • تنظیم View Target روی Player Controller Setting the View Target on the Player Controller

  • تعریف اتصالات ورودی و حرکت پایه برای پیاده سبد Defining Input Bindings and Basic Movement for the Basket Pawn

  • نابود کردن سیب "در حال ضربه" Destroying Apples 'On Hit'

  • بهبود حرکت درخت سیب Improving Apple Tree Movement

  • از بین بردن سیب هایی که خیلی دور می افتند Destroying Apples that Fall too Far

  • پروژه Apple Picker - بخش 1 جمع بندی Apple Picker Project - Section 1 Wrap-Up

  • پروژه Apple Picker - بخش 2 بررسی اجمالی Apple Picker Project - Section 2 Overview

  • وصل کردن 3 پارو به سبد ما Attaching 3 Paddles to our Basket

  • مدیریت تخریب اجزای دست و پا Handling Paddle Component Destruction

  • مدیریت اپل از دست رفته در کلاس حالت بازی Handling Apple Lost in a Game Mode Class

  • دست زدن به سیب گرفتار Handling Apple Caught

  • تخمگذاری سیب را متوقف کنید و سیب های باقی مانده را نابود کنید Stop Spawning Apples and Destroy Remaining Apples

  • پروژه Apple Picker - بخش 2 جمع بندی Apple Picker Project - Section 2 Wrap-Up

  • پروژه Apple Picker - بخش 3 بررسی اجمالی Apple Picker Project - Section 3 Overview

  • بازی به پایان رسید Handling Game Over

  • مدیریت شروع بازی Handling Game Start

  • اجرای ویجت تایمر شمارش معکوس Countdown Timer Widget Implementation

  • منطق تایمر شمارش معکوس Countdown Timer Logic

  • پیاده سازی ویجت C++ - Apples Collected و Game Over Text C++ Widget Implementation - Apples Collected and Game Over Text

  • اپل ذرات نیاگارا را نابود کرد Apple Destroyed Niagara Particles

  • Paddle Lost Niagara Particles Paddle Lost Niagara Particles

محتوای Unreal Engine 4 آرشیو شده ARCHIVED Unreal Engine 4 Content

  • لانچر Epic Games قسمت 2 The Epic Games Launcher Part 2

  • بررسی اجمالی رابط Unreal Engine 4 Unreal Engine 4 Interface Overview

  • نکات و ترفندهای غیرواقعی موتور برای مبتدیان Unreal Engine Tips & Tricks for Beginners

  • مقدمه ای بر برنامه نویسی تصویری Blueprint An Introduction to Blueprint Visual Scripting

  • کلاس ها و اجزای طرح اولیه Blueprint Classes and Components

  • متغیرهای طرح اولیه و اتصالات گره Blueprint Variables and Node Connections

  • مقدمه UE4 C++ Foundations UE4 C++ Foundations Introduction

  • UObject قسمت 1: سیستم کلاس UE4 و ایجاد کلاس UObject Part 1: The UE4 Class System and Class Creation

  • نوار کناری UObject قسمت 1 UObject Part 1 Sidebar

  • UObject قسمت 2: خواص و تنظیمات ساخت UObject Part 2: Properties and Build Configurations

  • UObject قسمت 3: Object Instantiation و UCLASS Specifiers UObject Part 3: Object Instantiation and UCLASS Specifiers

  • ایجاد یک AActor و USceneComponent Creating an AActor and the USceneComponent

  • مشخصات UProperty UProperty Specifiers

  • UStaticMeshComponent و ضمیمه کامپوننت UStaticMeshComponent and Component Attachment

  • FVector و نحوه دریافت و تنظیم Actor Location. FVector and how to get and set Actor Location.

  • FRotator و Actor Local & World Offset. FRotator and Actor Local & World Offset.

  • پیوست و افست کامپوننت. Component Attachment and Offset.

  • نوار کناری قوانین تبدیل پیوست Attachment Transform Rules Sidebar

  • نیروها Forces

  • وسیع Sweeping

  • پیام های FString، UE_LOG و اشکال زدایی روی صفحه. FString, UE_LOG, and On-Screen Debug Messages.

  • نابود کردن یک بازیگر Destroying an Actor.

  • بازیگران فیلمنامه سطح و تخم ریزی Level Script Actors and Spawning

  • حالت بازی در C++ Game Mode in C++

  • نوار کناری FTransform FTransform Sidebar

  • تایمرها Timers

به روز رسانی و ادامه مطالعات توسعه بازی شما Updates and Continuing your Game Development Studies

  • به روز رسانی دوره Course Updates

نمایش نظرات

آموزش Unreal Arsenal: C++ و Unreal Engine را یاد بگیرید
جزییات دوره
70 hours
362
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
2,096
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Neville Adams
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Neville Adams Neville Adams

توسعه دهنده و مدرس بازی مستقل