آموزش نکات و ترفندهای مدلسازی در مایا

Modeling Tips and Tricks in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار مدل سازی شما در مایا کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya.در این دوره آموزشی با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار مدل سازی شما در مایا کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه ای بر نکات و ترفندهای مدل سازی در مایا Introduction to Modeling Tips and Tricks in Maya

نکات و ترفندهای مدلسازی در مایا Modeling Tips and Tricks in Maya

  • تبدیل سطوح در مایا Converting Surfaces in Maya

  • اکسترود کردن چهره ها و لبه ها در امتداد منحنی ها در مایا Extruding Faces and Edges Along Curves in Maya

  • استفاده از انقباض عضلانی برای مدل سازی Using Muscle Shrinkwrap for Modeling

  • قرار دادن اجسام در امتداد یک منحنی در مایا Positioning Objects Along a Curve in Maya

  • ایجاد سطوح با بلند کردن منحنی ها در مایا Creating Surfaces by Lofting Curves in Maya

  • کار با Primitives - Nurbs Working with Primitives - Nurbs

  • کار با Primitives - Polygons Working with Primitives - Polygons

  • استفاده از Nurbs برای ساخت گلدان گل در مایا Using Nurbs to Build a Flower Pot in Maya

  • کار با Primitives - Subdivision Surfaces Working with Primitives - Subdivision Surfaces

  • استفاده از Reverse Surface در مایا Using Reverse Surface in Maya

  • پیش نمایش هندسه هموار در مایا Previewing Smoothed Geometry in Maya

  • استفاده از دفورمرهای غیر خطی برای ایجاد یک قندان Using Non-linear Deformers to Create a Candy Cane

  • مدل سازی مخازن و شیلنگ های هوا در مایا Modeling Air Tanks and Hoses in Maya

  • تبدیل منحنی های خطی به منحنی های مکعبی در مایا Converting Linear Curves to Cubic Curves in Maya

  • ایجاد توپولوژی جدید با طرح منحنی ها در مایا Creating New Topology by Projecting Curves in Maya

  • توپولوژی پخت به اهداف Baking Topology to Targets

  • نقاشی ترکیبی از وزنه های شکل Painting Blend Shape Weights

  • اکستروژن منحنی متحرک در مایا Animated Curve Extrusion in Maya

  • استفاده از ابزار Artisan در مایا Using the Artisan Tool in Maya

  • ایجاد تعاملی اولیه در مایا Interactive Primitive Creation in Maya

  • چروک شدن پشت صورت با خطوط تون در مایا Backface Creasing with Toon Lines in Maya

  • به‌روزرسانی‌های مجموعه منوی مدل‌سازی و ایجاد منوهای سفارشی در مایا Updates to the Modeling Menu Set and Creating Custom Menus in Maya

  • استفاده از ابزار Birail در مایا Using the Birail Tool in Maya

  • زیربخش اولیه تعاملی در مایا Interactive Primitive Subdividing in Maya

  • استفاده از سطح جزئیات برای تعویض خودکار هندسه Using Level of Detail to Automatically Swap Out Geometry

  • استفاده از ابزار Transform Component Tool برای تصادفی کردن هندسه Using Transform Component Tool to Randomize Geometry

  • استفاده از تاریخچه برای ایجاد جلوه های هندسی در مایا Using History to Create Geometric Effects in Maya

  • کنترل ویژگی های انتقال با ابزار Paint Weights Controlling Transfer Attributes with the Paint Weights Tool

  • بایدها و نبایدهای حذف کامپوننت ها The Dos and Don'ts of Deleting Components

  • استفاده از Blendshapes به عنوان یک ابزار مدل سازی Using Blendshapes as a Modeling Tool

  • نکته برتر: نحوه تبدیل انتخاب کامپوننت ها در مایا Top Tip: How to Convert Component Selections in Maya

  • نکته برتر: دسترسی به منوهای علامت گذاری مدلسازی در مایا Top Tip: Accessing the Modeling Marking Menus in Maya

نمایش نظرات

آموزش نکات و ترفندهای مدلسازی در مایا
جزییات دوره
2h 18m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.