آموزش مبانی انیمیشن: انیمیشن یک گزاف گویی

Animation Fundamentals: Animating a Ball Bounce

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش اصول انیمیشن ، با زمان و فاصله یاد خواهیم گرفت. این اصول برخی از مهمترین اصول برای هر انیمیشن است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016. در این آموزش اصول انیمیشن ، ما درباره زمان و فاصله یاد خواهیم گرفت. این اصول برخی از مهمترین اصول برای هر انیمیشن است. ما این دوره را با یادگیری اینکه چرا زمان بندی برای باورپذیر نشان دادن انیمیشن شما بسیار مهم است شروع خواهیم کرد. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه برای تجسم شخصیتی با شخصیت ، روند فکر و احساسات بیشتر استفاده می شود. سپس به فاصله گذاری خواهیم پرداخت و یاد خواهیم گرفت که اهمیت واقع بینانه و جذاب ساخت انیمیشن های شما چقدر است. ما آنچه را آموخته ایم به کار می بریم و آن را در یکی از مهمترین تمرینات انیمیشن به کار می بریم: انیمیشن توپ تندرست. اگرچه یک توپ تندرست ساده به نظر می رسد ، اما بسیاری از تکنیک ها و اصول مهم برای یادگیری از این تمرین وجود دارد. اگرچه ما در این دوره از مایا استفاده خواهیم کرد ، شما قادر خواهید بود اطلاعات را به برنامه سه بعدی مورد نظر خود منتقل کنید. با پایان این دوره ، شما درک کاملی از اصول و فنون مورد استفاده برای ایجاد انیمیشن های 2D و 3D عالی خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مبانی انیمیشن: انیمیشن یک گزاف گویی Animation Fundamentals: Animating a Ball Bounce

  • درک زمان بندی Understanding Timing

  • درک فاصله Understanding Spacing

  • درک زمان و فاصله بیشتر Understanding Timing and Spacing Further

  • نگاه کردن به یک توپ تندرست در دنیای واقعی Looking at a Bouncing Ball in the Real-world

  • تنظیم صحنه ما برای انیمیشن Setting up Our Scene for Animation

  • شروع انیمیشن Ball Bounce Beginning the Ball Bounce Animation

  • پایان دادن به پرش های اولیه توپ Finishing the Initial Bounces of the Ball

  • تنظیم فاصله Bounces Adjusting the Spacing of the Bounces

  • ایجاد حرکت طرف به توپ Creating the Side to Side Movement of the Ball

  • اضافه کردن چرخش به توپ Adding Rotation to the Ball

  • پایان انیمیشن Finishing the Animation

نمایش نظرات

آموزش مبانی انیمیشن: انیمیشن یک گزاف گویی
جزییات دوره
1h 22m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Masters
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Masters Mark Masters

مارک در سن جوانی با علاقه به انیمیشن شروع کرد و در نهایت به علاقه به موضوع تبدیل شد. مارک به سرعت در صنعت تأثیر گذاشت و برای Pluralsight (Digital-Tators) به عنوان مربی انیمیشن و تقلب کار کرد. وی پس از مدت حضور در Pluralsight به عنوان یک انیماتور سه بعدی که در حال حاضر در آنجا کار می کند به Steelehouse Productions پیوست. جدا از این ، او چندین قطعه در مجله 3D Artist Magazine منتشر کرده است. از نظر مارک ، در دنیای انیمیشن سه بعدی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و هرکسی شایسته یک عکس العمل منصفانه در زنده کردن تخیل خود است.