لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مواد و بافت های محیطی بلادرنگ در UDK
Real-Time Environment Materials and Textures in UDK
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش UDK، نحوه ایجاد یک محیط کوچک با تمرکز بر مواد آموزشی و بافت ها را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: UDK(2012-10),Photoshop CS5, Maya 2012, Ndo2, xNormal, ZBrush 4R4 .در این آموزش UDK با نحوه ایجاد یک محیط کوچک با تمرکز بر مواد آموزشی و بافت ها آشنا خواهیم شد. موتور بازی بیدرنگ، Unreal Engine، قدرت بسیاری از بازیهای امروزی را فراهم میکند. با درک و دستکاری مواد و شیدرها در UDK، یک هنرمند میتواند جهانها و شخصیتهای بازی منحصر به فرد و پیشرفته ایجاد کند و در عین حال توسعه این داراییها را نیز سادهسازی کند. در طول این درس ها، ما در مورد توسعه مواد و بافت مورد استفاده برای ایجاد یک سایت حفاری بیابان در UDK بحث خواهیم کرد، از جمله تکنیک هایی که می توانید امروز در کار خود اعمال کنید. نرم افزار مورد نیاز: UDK (2012-10)، Photoshop CS5، Maya 2012، Ndo2، xNormal، ZBrush 4R4.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مواد و بافت های محیطی در زمان واقعی در UDK
Real-time Environment Materials and Textures in UDK
ایجاد بافت کاشی
Creating Tileable Textures
ایجاد نقشه های عادی و چشمگیر
Creating Normal and Specular Maps
ایجاد یک تنظیم اولیه مواد
Creating a Basic Material Setup
کنترل بافت ها
Controlling Textures
ایجاد ماسک
Creating Masks
استفاده از ماسک در UDK
Using Masks in UDK
ایجاد ماسک رنگ
Creating Paint Masks
استفاده از توابع مواد ترکیبی
Using Blend Material Functions
استفاده از پارامترها و نمونه ها
Using Parameters and Instances
تخصیص رنگ بر اساس مکان شی
Assigning Color Based on Object Location
ایجاد یک بافت لایه ای RGB
Creating a RGB Layered Texture
ایجاد یک افکت حرکت از طریق یک ماده
Creating a Motion Effect Through a Material
ایجاد یک متریال اصلی
Creating a Master Material
افزودن تابع به متریال اصلی
Adding Function to the Master Material
استفاده از رنگ های Vertex
Using Vertex Colors
استفاده مجدد از مواد، بافت ها و مش ها
Reusing Materials, Textures, and Meshes
خلاصه ای از ماسک ها و استفاده مجدد از دارایی ها
Recap on Masks and Reusing Assets
ایجاد یک ماده طلا
Creating a Gold Material
ایجاد مواد برگردان
Creating Decal Materials
ایجاد مواد شنی
Creating the Sand Material
خلاصه کردن آنچه که پوشش داده ایم
Recapping What We Have Covered
کلینتون در سافولک ، ویرجینیا متولد و بزرگ شده است ، در حال حاضر یک هنرمند محیط زیست در استودیوی Battlecry واقع در مرکز شهر آستین ، تگزاس است. در سال 2012 وی کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در طراحی تعاملی و بازی و همچنین لیسانس هنرهای زیبا در انیمیشن را در کالج هنر و طراحی ساوانا (SCAD) ، در ساوانا ، جی جی ای به پایان رساند. قبل از SCAD ، وی لیسانس هنرهای زیبا را در زمینه طراحی گرافیک در دانشگاه لانگوود واقع در فارمویل ، ویرجینیا دریافت کرد.
نمایش نظرات