آموزش ویژگی های مدل سازی جدید در modo 401

New Modeling Features in modo 401

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها ما به انواع ویژگی های مدل سازی جدید در modo 401 نگاهی می اندازیم. نرم افزار مورد نیاز: modo 401. در این سری از درس ها به انواع ویژگی های مدل سازی جدید در modo 401 خواهیم پرداخت. یکی از نقاط قوت modo مدل سازی است و واقعاً طیف گسترده ای از ابزارها را ارائه می دهد که به ما امکان می دهد مدل ها را سریع و کارآمد بسازیم. با modo 401 این مجموعه ابزار حتی بیشتر گسترش یافته است. در این آموزش نگاهی به برخی از موارد اضافه می‌اندازیم که عملیات رتوپولوژی را آسان‌تر می‌کنند. ما استفاده از محدودیت پس‌زمینه برداری برای تغییر شکل هندسه را بررسی خواهیم کرد. ما رندر منحنی ها و نحوه استفاده از ابزار Pen برای ایجاد پلان های کف را پوشش خواهیم داد. ما همچنین نحوه استفاده از منحنی های پروفایل را در ترکیب با بسیاری از ابزارهای مدل سازی برای اضافه کردن سریع هندسه پیچیده بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: modo 401.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ویژگی های مدل سازی جدید در modo 401 New Modeling Features in modo 401

  • بازآفرینی توپولوژی با ابزارهای Pen و Sketch Recreating Topology with the Pen and Sketch Tools

  • استفاده از ابزار Pen برای ساخت پلان های طبقه Using the Pen Tool to Build Floor Plans

  • رندر کردن منحنی ها در MODO Rendering Curves in MODO

  • استفاده از محدودیت پس زمینه برای تغییر شکل هندسه Using the Background Constraint to Deform Geometry

  • استفاده و ایجاد تنظیمات از پیش تعیین شده پروفایل Using and Creating Profile Presets

  • مدلسازی با پروفایل Modeling with Profiles

نمایش نظرات

آموزش ویژگی های مدل سازی جدید در modo 401
جزییات دوره
0h 40m
7
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.