آموزش سری حرفه ای: ادغام ذرات با ICE و Lagoa در Softimage

Professional Series: Particle Integration with ICE and Lagoa in Softimage

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش سطح بالا، نحوه مدیریت داده ها بین ابرهای ICE و دور زدن بسیاری از مسائل رایج در ICE و Lagoa را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011 SAP و بالاتر. در این آموزش سطح بالا، نحوه مدیریت داده ها بین ابرهای ICE و دور زدن بسیاری از مسائل رایج در ICE و Lagoa را یاد خواهیم گرفت. اهداف این دوره سریع و فشرده شامل انتقال موفقیت آمیز داده ها بین دو درخت ICE، ایجاد جلوه های ذرات سفارشی و درک نحوه جریان داده ها در Softimage است. در پایان این آموزش، شما توانایی حل این نوع مشکلات ICE را در پروژه های خود خواهید داشت. قبل از دنبال کردن این آموزش، باید تجربه استفاده از Softimage و ICE را داشته باشید، زیرا ما کارهایی را که معمولاً ساعت ها طول می کشد تا در یک بازه زمانی کوتاه تر انجام شود را پوشش می دهیم. اگر هنرمندی هستید که تازه وارد Softimage، ICE یا Lagoa شده‌اید، ما چندین دوره برای شروع کار داریم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011 SAP و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سری حرفه ای: ادغام ذرات با ICE و Lagoa در Softimage Professional Series: Particle Integration with ICE and Lagoa in Softimage

  • مسائل فنی و مربوط به ICE در این دنباله حل شده است Technical and ICE Related Problems Solved in This Sequence

  • چرخش تصادفی ذرات و پیش نمایش جهت گیری Randomly Rotating Our Particles and Previewing the Orientation

  • ایجاد یک ویژگی درون یابی زمانی با استفاده از گره های مختلف Creating a Time-interpolated Attribute Using Various Nodes

  • ارسال داده و کشتن ذرات ما در برخورد Sending Data and Killing Our Particles on Collision

  • شکستن زمینه با استفاده از فیلتر و دریافت حداکثر در مجموعه Breaking Context Using Filter and Get Maximum in Set

  • انتقال و فیلتر کردن داده ها بین ابرهای نقطه Transferring and Filtering Data Between the Point Clouds

  • ساختن یک سیستم مرگ ذرات و انتقال داده بهتر Building a Better Particle Death and Data Transfer System

  • عیب یابی تنظیمات سینماتیک و مشکلات چرخش برداری Troubleshooting Setting Kinematics and Vector Rotation Issues

  • ایجاد رودخانه های مایع لاگوا با استفاده از نیروی همسایه انتخابی Creating Lagoa Liquid Rivulets Using a Selective Neighbor Force

  • ذخیره سازی Brute-Force این شبیه سازی ذرات پیچیده Brute-force Caching This Complex Particle Simulation

  • ذخیره سازی Polygonizer، رفع خرابی صحنه، و تنظیمات رندر Polygonizer Caching, Scene Crash Fixes, and Render Settings

نمایش نظرات

آموزش سری حرفه ای: ادغام ذرات با ICE و Lagoa در Softimage
جزییات دوره
1h 36m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.