آموزش Cert Prep: مواد و روشنایی سازنده بازی Unity Certified Associate Game

Cert Prep: Unity Certified Associate Game Developer Materials and Lighting

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گواهی Unity شوید و به کارفرمایان نشان دهید که مهارت های Unity مورد نظر خود را دارند. شانس خود را برای رسیدن به آن کار رویایی با انجام کاری که بیشتر دوست دارید - ساخت بازی ، تجسم معماری یا فیلم - بهبود ببخشید. این دوره به شما کمک می کند تا در قسمت روشنایی و مواد آزمون Unity Certified Associate: Game Developer امتحان کنید. مدرس Alan Thorn در مورد اصول ایجاد مواد ، بررسی خطوط اصلی رندر در Unity 2020 و همچنین نحوه کار با مواد URP و HDRP بحث می کند. او همچنین به شما کمک می کند تا با روشنایی ، کاوش در چراغ های استاندارد و منطقه ای شروع کنید. سپس بیاموزید که چگونه با نگاشت نور ، کاوشگرهای سبک و حذف انسداد ، عملکرد و کارایی پروژه های Unity خود را افزایش دهید. بعلاوه ، یاد بگیرید که چگونه جلوه های پس از پردازش مانند تاری ، عمق میدان و تصحیح رنگ را اعمال کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • با دارا بودن مواد و نور برای دارایی های خود سبک ایجاد کنید Create a style for your assets with materials and light

  • پرونده های همراه Companion files

1. مواد 1. Materials

  • ایجاد مواد Creating materials

  • Shader استاندارد و PBR Standard Shader and PBR

  • جعبه های آسمان Skyboxes

  • مواد روشن نشده Unlit materials

  • انتشار Emission

  • نقشه های عادی Normal maps

2. روشنایی 2. Lighting

  • چراغ های جهت دار Directional lights

  • چراغ های نقطه ای و چراغ های نقطه ای Point lights and spot lights

  • پیکربندی چراغ ها و نور محیط Configuring lights and ambient light

  • روشنایی غیر مستقیم Indirect illumination

  • نورپردازی جهانی در زمان واقعی در مقابل نور ثابت Real-time Global Illumination vs. static lighting

  • کاوشگرهای بازتاب Reflection probes

3. نورپردازی و عملکرد 3. Lighting and Performance

  • Lightmapper پیشرو Progressive Lightmapper

  • نورپردازی و عملکرد Lighting and performance

  • پروب های نورپردازی و نور پویا Dynamic lighting and light probes

  • انسداد Occlusion Culling

4. پردازش پس از آن 4. Post-Processing

  • پشته پس از پردازش Post-processing stack

  • جلوه های شکوفه Bloom effects

  • تصحیح رنگ Color correction

  • دانه و ویتنام Grain and vignette

  • انسداد محیط Ambient occlusion

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Cert Prep: مواد و روشنایی سازنده بازی Unity Certified Associate Game
جزییات دوره
2h 36m
24
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
134
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.