نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این دوره ، شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه با ویژگی های قدرتمند 3D در NUKE 10 کار کنید. در حالی که مراحل مهمی را که باید هنگام استفاده از 3D در NUKE بدانید ، یک صحنه سه بعدی زیبا به طور مستقیم در NUKE ایجاد خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 10. در این دوره ، مقدمه ای بر 3D در NUKE 10 ، خواهید دید که چگونه می توانید کارهای عالی CG را بدون نیاز به باز کردن یک نرم افزار CG انجام دهید. شما خواهید دید که چگونه هندسه های سه بعدی ایجاد و وارد کنید ، نحوه استفاده از سایه ها و چراغ ها ، نحوه کار با دوربین ها و ارائه گره ها را خواهید دید. همچنین می توانید برخی از ویژگی های جدید NUKE 10 مانند rayRender را با امکان خروجی AOV و سایه بان جدید Ambient Occlusion مشاهده کنید. این دوره گام به گام هر مثال را به روشنی طی می کند تا به مبتدیان و متخصصان کمک کند. در پایان این دوره ، شما با دنیای سه بعدی که NUKE ارائه می دهد اطمینان بیشتری خواهید داشت و این مهارت ها واقعاً گردش کار شما را بهبود می بخشند ، زیرا هزاران روش برای استفاده از این ویژگی ها وجود دارد. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 10.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
هندسه سه بعدی را ایجاد و وارد کنید
Create and Import 3D Geometry
-
نمایشگر 3D و ایجاد هندسه
3D Viewer and Geometry Creation
-
اجزای پایه یک سیستم سه بعدی
Base Components of a 3D System
-
اشیا 3D 3D و اشیا L چیدمان را وارد کنید
Import 3D Objects and Layout Objects
-
با چندین شی کار کنید
Work with Mulitple Objects
-
کار با دوربین ها
Working with Cameras
-
متحرک کردن اشیا 3D سه بعدی
Animate 3D Objects
-
صادر کردن اشیا 3D و دوربین های سه بعدی
Export 3D Objects and Cameras
روشنایی و سایه زنی
Lighting and Shading
-
یک لامپ نقطه ای ایجاد کنید
Create a Spot Light
-
یک Light Point ایجاد کنید
Create a Point Light
-
یک نور جهت دار ایجاد کنید
Create a Directional Light
-
مواد و بافت فونگ
Phong Material and Textures
-
همه Lights و Tweak Shaders را متعادل کنید
Balance all the Lights and Tweak Shaders
-
Rayrender و Ambient Occlusion Shader
Rayrender and Ambiant Occlusion Shader
با خروجی های سه بعدی کار کنید
Work with 3D Outputs
-
RayRender AOV
RayRender AOVs
-
Zdefocus و سبک شات ماکرو
Zdefocus and Macro-shot Style
-
انحراف رنگی
Chromatic Abberation
-
Vignette و Blur
Vignette and Blur
-
تنظیمات Motion Blur و Sample
Motion Blur and Sample Settings
-
تنظیمات رندر نهایی
Final Render Settings
نمایش نظرات