آموزش توسعه تجسم محصولات خبره در مایا و وی ری

Developing Expert Product Visualizations in Maya and V-Ray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، ما یاد می گیریم که چگونه یک محصول، در این مثال یک مینی صدا، از مفهوم تا رندر نهایی، مدل سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: V-Ray، Maya 2013، Photoshop CS6. در این آموزش، نحوه مدل سازی یک محصول، در این مثال یک تخته صوتی کوچک، از مفهوم تا رندر نهایی را یاد خواهیم گرفت. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک طرح ساده 2 بعدی بگیریم و آن را به یک مدل واقعی تبدیل کنیم، آماده ارائه به عنوان یک ماکت پیش از تجسم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از V-Ray Blend Material قدرتمند برای ایجاد سایه بان های غیر مخرب و بسیار قابل تنظیم، یک راه اندازی نورپردازی ساده استودیویی برای ارائه مدل خود ایجاد کنیم. همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از متریال V-Ray، طیف گسترده ای از سایه زن های واقعی و در عین حال ساده ایجاد کنیم. در نهایت، ما به عناصر رندر قدرتمندی که V-Ray ارائه می دهد نگاه می کنیم تا تصویر نهایی خود را در پست ایجاد کنیم. در پایان این آموزش، شما این دانش را خواهید داشت که مدل های مفهومی خود را بسازید و چند رندر زیبا برای پیش نمایش محصول خود دریافت کنید. نرم افزار مورد نیاز: V-Ray, Maya 2013, Photoshop CS6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

توسعه تجسم محصولات خبره در مایا و وی ری Developing Expert Product Visualizations in Maya and V-Ray

  • برنامه ریزی طرح مفهومی Planning the Concept Sketch

  • مسدود کردن در اشکال اصلی Blocking in the Basic Shapes

  • مسدود کردن دکمه‌ها، دستگیره‌ها و لغزنده‌ها Blocking in the Buttons, Knobs, and Sliders

  • شروع به اضافه کردن جزئیات به صفحه صدا Starting to Add Details to the Sound Board

  • ایجاد لغزنده و دکمه با جزئیات بالا Creating the High-detail Sliders and Buttons

  • ایجاد دکمه های کوچک و دکمه های ال سی دی با جزئیات بالا Creating High-detail Small Knobs and Lcd Buttons

  • ایجاد راه اندازی استودیو نورپردازی Creating the Studio Lighting Setup

  • راه اندازی گردش کار خطی با استفاده از V-Ray برای مایا Setting up the Linear Workflow Using V-Ray for Maya

  • ایجاد سایه بان های فلزی برای صفحه صدا ما Creating Metallic Shaders for Our Sound Board

  • ایجاد سایه بان های نور LED Creating LED Light Shaders

  • ایجاد شیدرهای پلاستیکی و شیشه ای Creating Plastic and Glass Shaders

  • راه اندازی Shader برای صفحه نمایش LCD اصلی Setting up the Shader for the Main LCD Screen

  • ایجاد سایه زن برای صفحه نمایش LCD کوچک Creating the Shader for the Small LCD Screen

  • ایجاد سایه بان برای دکمه های LCD Creating the Shaders for the LCD Buttons

  • اضافه کردن V-Ray Dome Light Adding V-Ray Dome Light

  • تنظیم تنظیمات رندر V-Ray Setting up the V-Ray Render Settings

  • راه اندازی Render Elements در V-Ray Setting up Render Elements in V-Ray

  • ترکیب تصویر نهایی Compositing the Final Image

  • اصلاح تصویر رندر نهایی ما Tweaking Our Final Rendered Image

نمایش نظرات

آموزش توسعه تجسم محصولات خبره در مایا و وی ری
جزییات دوره
2h 56m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Oasim Karmieh
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Oasim Karmieh Oasim Karmieh

مجسمه ساز و طراح اسباب بازی

من اوسیم کرمیه، یک جک از همه مشاغل در صنعت خلاق هستم. صاحب یک استودیو اسباب‌بازی‌های طراح کوچک.