آموزش بازسازی یک مجسمه با وضوح بالا برای بازی در کت سه بعدی

Retopologizing a High-resolution Sculpt for Games in 3D-Coat

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این آموزش، ما یک مش بازی-res را از یک مجسمه با وضوح بالا می سازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، 3D-Coat 3.7، TopoGun 2 W64، Photoshop CS4. در طول این آموزش، ما یک مش بازی را از یک مجسمه با وضوح بالا می سازیم. سپس جزئیات با وضوح بالا را منتقل می کنیم تا مدل بازی ما تا حد امکان به شخصیت با وضوح بالا ما نزدیک شود. ما با retopologized شخصیت خود در 3D-Coat شروع می کنیم، سپس UV ها را در 3D-Coat ایجاد می کنیم. در مرحله بعد، تمام نقشه ها را با استفاده از TopoGun منتقل می کنیم. در نهایت، ما نتیجه نهایی خود را در کیسه ابزار Marmoset مشاهده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، 3D-Coat 3.7، TopoGun 2 W64، Photoshop CS4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بازسازی یک مجسمه با وضوح بالا برای بازی در کت سه بعدی Retopologizing a High-resolution Sculpt for Games in 3D-Coat

  • یادگیری زیر و بم رتوپولوژی Learning the Ins and Outs of Retopology

  • درک بیشتر درباره رتوپولوژی Understanding More About Retopology

  • به جریان افتادن توپولوژی ما Getting Our Topology to Flow

  • صادرات مش بازی کم رزولوشن ما Exporting Our Low-res Game Mesh

  • آموزش نحوه UV با استفاده از 3D-Coat Learning How to UV Using 3D-Coat

  • اطلاعات بیشتر در مورد UVs در 3D-Coat Learning More About UVs in 3D-Coat

  • نهایی کردن UV های ما و استفاده از آنها Finalizing Our UVs and Applying Them

  • انتقال نقشه های ما Transferring Our Maps

  • قرار دادن نقشه های ما در کنار هم Putting Our Maps Back Together

  • پیش نمایش شخصیت بازی ما Previewing Our Game Character

نمایش نظرات

آموزش بازسازی یک مجسمه با وضوح بالا برای بازی در کت سه بعدی
جزییات دوره
1h 47m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Shane Olson
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Shane Olson Shane Olson

شین اولسون بیش از 14 سال است که در صنعت بازی های ویدیویی فعالیت می کند. او در چندین استودیوی پیشرفته مانند Sony و Acclaim کار کرده و اکنون به عنوان یک هنرمند ارشد شخصیت در نرم افزار Avalanche که بخشی از Disney Interactive است اقامت دارد. شین به دو کتاب در زمینه مدل سازی شخصیت کمک کرده است. شین دارای مهارت های گسترده ای مانند مجسمه سازی دیجیتال ، مدل سازی ، ریگینگ ، انیمیشن و بافت است. هنگامی که او مجسمه سازی نمی کند ، شین عاشق گذراندن وقت با خانواده و دوستانش است.