Figma: انیمیشن طراحی اولیه

Figma: Animating Design Prototypes

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، فراتر از ابزارهای طراحی اولیه Figma به سراغ نمونه‌های اولیه و مدل‌های پیچیده‌تر و درگیرتر بروید. در حالی که نمونه های اولیه استاتیک می توانند بسیار مفید باشند، افزودن انیمیشن به تغییرات صفحه نمایش و تعاملات فردی رابط کاربری می تواند واقع گرایی طرح های شما را به سطح بالاتری برساند. مربی جوزف لابرک با نگاهی به چگونگی شروع می کند انیمیشن ها و انتقال ها در یک نمونه اولیه Figma طراحی شده اند. در مورد ویژگی Smart Animate برای حرکت و انتقال سریع، نحوه سفارشی کردن پارامترهای انیمیشن - مانند مدت زمان، تأخیر، و حتی تنظیمات آسان و فنری سفارشی - در Figma، و نحوه ایجاد و متحرک سازی الگوهای طراحی UX رایج مانند صفحه نمایش اسپلش بیاموزید. بارگذاری انیمیشن ها، انتقال ها، حالت های مؤلفه و نوارهای پیشرفت.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • نمای کلی پروژه طراحی Design project overview

  • کار با فایل های تمرین Working with the exercise files

  • متحرک سازی نمونه های اولیه با Figma Animating prototypes with Figma

1. مبانی انتقال متحرک 1. Animated Transition Basics

  • انتقال به داخل و خارج شدن در Figma Move in and move out transitions in Figma

  • انتقال متحرک هوشمند در Figma Smart Animate transitions in Figma

  • Slide in and Slide out transitions در Figma Slide in and slide out transitions in Figma

  • انتقال ها را در Figma حل کنید Dissolve transitions in Figma

  • انتقال های فوری در Figma Instant transitions in Figma

  • انتقال فشار در Figma Push transitions in Figma

  • پیش نیازهای انیمیشن Figma Figma animation prerequisites

2. اصلاح ویژگی های انیمیشن 2. Modifying Animation Properties

  • اعمال یک تعامل تاخیری Applying a delay interaction

  • تنظیم مدت زمان انتقال Adjusting transition duration

  • متحرک سازی لایه های منطبق Animating matching layers

  • بازنشانی موقعیت اسکرول Resetting scroll position

  • طراحی جلوه های فنری Designing spring effects

  • اعمال از پیش تنظیم حرکت Applying motion presets

  • طراحی افکت های آسان Designing ease effects

  • بررسی انتقال های خطی Examining linear transitions

3. طراحی انیمیشن های مشترک UI 3. Designing Common UI Animations

  • ایجاد نشانگر حلقه ای Creating a looping indicator

  • متحرک سازی یک سوئیچ Animating a toggle switch

  • متحرک سازی یک دکمه Animating a button press

  • سیم کشی نوار پیشرفت به متغیرها Wiring a progress bar to variables

  • استفاده از انیمیشن های همپوشانی Using overlay animations

  • متحرک سازی یک دکمه پر انرژی Animating an energetic button

4. متحرک سازی تجربیات اضافی 4. Animating Additional Experiences

  • متحرک سازی حالات چلپ چلوپ صفحه نمایش Animating splash screen states

  • استفاده از ویدئوها برای افزودن حرکت Using videos to add motion

  • ایجاد حالت های صفحه نمایش اسپلش Creating splash screen states

  • راه اندازی از صفحه اصلی Launching from the home screen

  • طراحی با فایل های متحرک GIF Designing with animated GIF files

نتیجه گیری Conclusion

  • مراحل بعدی انیمیشن سازی در Figma Next steps for animating in Figma

نمایش نظرات

Figma: انیمیشن طراحی اولیه
جزییات دوره
1h 46m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
8
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joseph Labrecque Joseph Labrecque

استاد دانشگاه، مدرس Adobe، رئیس استودیو

جوزف لابرک یک توسعه دهنده، طراح و استاد دانشگاه خلاق است.

جوزف نزدیک به دو دهه تجربه در ساخت وب گویا دارد. راه حل های دسکتاپ و موبایل. او کتاب‌ها، مقالات و دوره‌های ویدئویی در زمینه فناوری‌های طراحی و توسعه، ابزارها و مفاهیم را از طریق ناشران مانند LinkedIn Learning، Peachpit Press و Adobe تالیف کرده است. او شرکت Fractured Vision Media, LLC را تأسیس کرد. یک استودیوی تولید رسانه های دیجیتال و وسیله نقلیه توزیع. جوزف استاد دانشگاه کلرادو بولدر کالج رسانه، ارتباطات و اطلاعات، و همچنین یک رهبر آموزش Adobe، Adobe Community Professional، و یکی از اعضای Adobe Partners by Design است.