آموزش یادگیری انیمیشن های iOS با UIKit

Learning iOS Animations with UIKit

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تصاویر یک برنامه موبایل اغلب موفقیت آن را تعیین می کند. امکان ایجاد انیمیشن های سفارشی جذاب و بصری در برنامه های شما ، کاربران را به خود جلب می کند و آنها را دوباره و دوباره نگه می دارد. در این دوره ، از حرکات انیمیشن و انتقال کامل تا متحرک سازی محدودیت های چیدمان خودکار ، به هریسون فرون بروید ، زیرا او به اصول UIKit می رود. با پایان این دوره ، شما یک پایه محکم برای شروع زنده کردن برنامه های خود خواهید داشت.
موضوعات شامل:
  • نحوه قرارگیری انیمیشن ها در چرخه حیات کنترل کننده نمایش
  • نوشتن انیمیشن های نمای ساده
  • استفاده از گزینه های انیمیشن
  • افزودن انیمیشن های بهاری
  • کار با فریم های کلیدی
  • استفاده از حالتهای محاسبه
  • متحرک سازی مقادیر محدودیت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. شروع کار 1. Getting Started

  • بررسی پروژه شروع کننده Starter project review

  • UIKit و چرخه چرخه کنترلر را مشاهده کنید UIKit and view controller lifecycle

2. مبانی انیمیشن 2. Animation Basics

  • انیمیشن های نمای ساده Simple view animations

  • تأخیر انیمیشن و زنجیر زدن Animation delays and chaining

  • گزینه های انیمیشن را مشاهده کنید View animation options

  • فصل چالش Chapter challenge

3. چشمه ها و انتقال 3. Springs and Transitions

  • اضافه کردن انیمیشن های بهاری Adding spring animations

  • مشاهده گذرها ، قسمت 1 View transitions, part 1

  • مشاهده انتقال ، قسمت 2 View transitions, part 2

  • انیمیشن دکمه های سفارشی Custom button animations

  • فصل چالش Chapter challenge

  • راه حل فصل Chapter solution

4- کار با Keyframes 4. Working with Keyframes

  • ایجاد یک مدیر انیمیشن Creating an animation manager

  • انیمیشن های Keyframe Keyframe animations

  • با استفاده از حالت های محاسبه Using calculation modes

  • راه حل فصل Chapter solution

5. طرح بندی خودکار و فراتر از آن 5. Auto Layout and Beyond

  • مقادیر محدودیت متحرک Animating constraint values

  • به روزرسانی مدیر انیمیشن Updating the animation manager

  • محدودیت ها را پیدا و اشکال زدایی کنید Finding and debugging constraints

  • محدودیت ها را اضافه کرده و از بین می برید Adding and removing constraints

  • کار با نماهای پویا Working with dynamic views

  • فصل چالش Chapter challenge

  • فصل چالش Chapter challenge

  • راه حل فصل Chapter solution

  • راه حل فصل Chapter solution

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش یادگیری انیمیشن های iOS با UIKit
جزییات دوره
1h 35m
29
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
12,919
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Harrison Ferrone Harrison Ferrone

مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی و فناوری خلاق

هریسون فرون یک مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی، فن‌شناس خلاق و دارای گواهینامه ScrumMaster است.

او در تلفن همراه کار کرده است. برنامه ها و پروژه های بازی به عنوان یک فریلنسر، برای یک استارت آپ مستقل و یک شرکت پیشرو در صنعت. تمرکز اصلی او روی سوئیفت و سی شارپ است، اما اخیراً به C++ و Unreal Engine 4 منشعب شده است. وقتی او برنامه‌نویسی نمی‌کند یا هر چیزی را که در دستش است نمی‌خواند، به دنبال حس هیپ‌هاپ دوران طلایی است و بعدازظهر می‌گذرد. با دوست دخترش و سه گربه شان چرت می زند.