آموزش WebGL w/Unity: راهنمای نهایی بازی ها در مرورگر

WebGL w/ Unity: The Ultimate Guide to Games in the Browser

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Unity3D ساده ترین راه برای استقرار بازی های HTML5 است! (آسان تر از three.js، babylon.js،phaser و playcanvas!) یک بازی Unity را در ده دقیقه اول دوره در وب اجرا کنید! بیاموزید کجا می توان کد منبع بازی رایگان برای مطالعه و اشتراک گذاری پیدا کرد. درک تاریخچه یونیتی و وب و دلایلی که می خواهید از Unity به عنوان ابزار توسعه وب استفاده کنید بارگذاری بازی ها در سرویس های مختلف (Simmer، Github Pages، میزبانی وب عمومی، Firebase و AWS) بازی‌های مرورگر زنده را روی Wordpress، Patreon، Kickstarter و Medium قرار دهید. تصاویر را از وب بکشید و از آنها در بازی‌های خود استفاده کنید. برای قطعنامه های مختلف ارتباط بین Unity (C#) به مرورگر وب (Javascript) رفع خطاهای رایج WebGL مانند CORS و مشکلات حافظه پیش نیازها: این دوره از C# (Unity) و Javascript/HTML5/CSS (Web) استفاده می کند نه دانش C# و نه Javascript مورد نیاز است. ، اما اگر مقداری برنامه نویسی انجام داده باشید، دانش سطح پایین WebGL یا WebAssembly مورد نیاز نیست، بیشترین بهره را از این دوره خواهید برد.

دوستان جنگجوی کد، اگر تا به حال به ساخت بازی های دو بعدی یا سه بعدی برای مرورگر فکر کرده اید، راهنمای بهتری نسبت به دوره آموزشی اخیر روکو در Udemy پیدا نخواهید کرد. روکو یک مربی با استعداد است و جریان اطلاعات را با سرعت مناسب حفظ می کند و در عین حال تاکید بسیار عملی دارد.

و او بسیار متفکرانه با پوشیدن همان پیراهن چهارخانه قرمز برای هر سخنرانی از گیج کردن کاربران جلوگیری می کند. آن را بررسی کنید!

   - Michael Sample، مدیر مهندسی @Gliffy

آیا شما یک توسعه‌دهنده بازی هستید که به دنبال بهترین راه کم اصطکاک برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر در وب هستید؟

یا شما یک توسعه دهنده وب هستید که به دنبال یک محیط توسعه بالغ برای زنده کردن برنامه های کاربردی وب گرافیکی دو بعدی و سه بعدی هستید؟

در ده دقیقه اول این دوره، می‌توانید یک برنامه سه بعدی بسازید و آن را در یک وب‌سایت زنده اجرا کنید. سپس با تاریخچه غنی Unity و وب آشنا خواهید شد و نحوه استقرار بازی های مرورگر را در سرویس های مختلف از جمله:

  • صفحات Github

  • Google Cloud/Firebase

  • AWS

  • Kickstarter، Patreon، Wordpress و Medium و موارد دیگر...

در اوایل دوره، سه راز را یاد خواهید گرفت که فوراً بازی شما را در مرورگر فوق‌العاده جلوه می‌دهد. سپس در مورد نحوه استفاده از تصاویر و بافت‌های استخراج‌شده از وب، یک غواصی عمیق انجام می‌دهید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از CORS و JSON با یک API جستجوی وب ارتباط برقرار کنید، و نحوه جلوگیری از خطاهای رایج هنگام صادرات بازی خود به WebGL را پوشش خواهیم داد. در نهایت، نحوه برقراری ارتباط دوطرفه بین مرورگر و Unity را خواهید آموخت.

این دوره آموزشی یونیتی با هدف عمومی نیست، و همچنین یک کلاس توسعه وب با هدف عمومی نیست. تعداد زیادی از آن ها وجود دارد. این یک دوره آموزشی سطح متوسط ​​است که با امکانات شگفت‌انگیز برنامه‌های گرافیکی دوبعدی و سه بعدی در مرورگر، تخیل شما را برمی‌انگیزد.

در حالی که درس‌های قبلی به کدنویسی زیادی نیاز ندارند، در درس‌های بعدی از C#، Javascript، HTML و CSS زیادی استفاده خواهیم کرد. اگر تجربه توسعه با یونیتی یا وب داشته باشید، بیشترین بهره را از این دوره خواهید برد. اما نگران نباشید، ما همه کدها را خط به خط مرور می‌کنیم و منابع و اسناد مختلفی را با شما به اشتراک می‌گذارم که به شما کمک می‌کند برنامه‌های دوبعدی و سه بعدی مبتنی بر مرورگر را ایجاد کنید!

از مربی:

من تقریباً بیست سال تجربه توسعه حرفه ای دارم. در نیمه اول زندگی حرفه ای من یک توسعه دهنده بازی حرفه ای (راک بند، سیمز و بسیاری دیگر) بودم و در نیمه دوم در برنامه های گرافیکی برای وب (نمودار گلیفی و میزبانی بازی SIMMER) تخصص داشتم.

من کتابخانه های گرافیکی مختلف وب مانند three.js، babylon.js،phaser و playcanvas را امتحان کرده ام. هیچ چیزی به ابزارهای توسعه بالغ موجود در Unity3D نزدیک نمی شود. من معتقدم که ما در طلوع عصر جدیدی از تجربیات غنی دو بعدی و سه بعدی در وب هستیم و Unity برنامه قاتلی است که آن را محقق خواهد کرد.



سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • اولین بازی WebGL خود را صادر می کنید Exporting your first WebGL Game

  • سرورهای محلی، NGrok و مکانی برای استقرار بازی شما Local Servers, NGrok and a Place to Deploy Your Game

  • بررسی ساختمان و استقرار و یک تکلیف Review Building and Deploying and an Assignment

  • اشکال زدایی ساخت WebGL با کنسول جاوا اسکریپت Debugging WebGL builds with the Javascript Console

برنامه درسی و پیشینه Syllabus and Background

  • سرفصل دروس Syllabus

  • تاریخچه وحدت در وب History of Unity on the Web

  • چرا به WebGL اهمیت می دهیم؟ Why Care about WebGL?

  • چرا از Unity برای بازی های مرورگر استفاده کنیم؟ Why use Unity for Browser Games?

  • چرا از Unity برای بازی های مرورگر استفاده نمی کنید؟ Why not use Unity for Browser Games?

  • درباره مربی شما About your Instructor

اسرار ساخت WebGL بهتر Secrets to a Better WebGL Build

  • سه راه برای بهبود فوری ساخت WebGL شما Three Ways to Instantly make your WebGL Build Better

  • بازی خود را ریسپانسیو کنید Make your Game Responsive

  • از فونت های بهتر استفاده کنید Use Better Fonts

  • از Data Caching استفاده کنید Use Data Caching

تنظیمات پخش کننده Player Settings

  • تنظیمات پخش کننده Player Settings

میزبانی و استقرار Hosting and Deployment

  • گزینه های میزبانی Hosting Options

  • میزبانی وب سی پنل با Siteground (بخش 1، راه اندازی) CPanel Web Hosting with Siteground (part 1, setup)

  • میزبانی وب سی پنل با Siteground (قسمت 2، ftp) CPanel Web Hosting with Siteground (part 2, ftp)

  • استقرار در صفحات Github Deploy to Github Pages

  • استقرار در Firebase (Google Cloud) Deploy to Firebase (Google Cloud)

  • استقرار در AWS (مقدمه) Deploy to AWS (Introduction)

  • اضافه کردن بازی خود به یک پست وردپرس یا وبلاگ متوسط Adding your Game to a Wordpress or Medium Blog Post

  • اضافه کردن بازی خود به Patreon یا Kickstarter Adding your Game to Patreon or Kickstarter

قالب های سفارشی WebGL Custom WebGL Templates

  • معرفی الگوهای سفارشی WebGL Custom WebGL Templates Intro

  • کنار: Git Bash برای ویندوز Aside: Git Bash for Windows

  • کپی کردن قالب حداقل Copying the Minimal Template

  • درک الگوها و اجتناب از بازنویسی Understanding Templates and Avoiding Overwrites

  • اضافه کردن پس زمینه به قالب ما Adding a Background to our Template

  • اضافه کردن عنوان و پاورقی به الگوی ما Adding a Title and Footer to our Template

  • تنظیم مرز با جاوا اسکریپت Adjusting our Border with Javascript

  • وسط کانتینر بازی Centering the Game Container

  • تمیز کردن سبک های CSS ما Cleaning Up our CSS Styles

  • Backporting تغییرات به Unity Backporting Changes to Unity

  • بررسی و نگاهی سریع به قالب واکنش گرا Review and a Quick Look at the Responsive Template

  • تکلیف: یک الگوی WebGL سفارشی ایجاد کنید Assignment: Deploy a Custom WebGL Template

بارگیری تصاویر از وب Loading Images from the Web

  • در حال بارگذاری تصاویر مقدمه Loading Images Introduction

  • کنار: دانلود پروژه از Github Aside: Downloading the Project from Github

  • دانلود تصویر از Unity و خطای CORS Downloading an Image from Unity and a CORS Error

  • توضیح CORS و سیاست منشاء واحد Explaining CORS and the Single Origin Policy

  • استفاده از HTTPie برای بررسی هدرها Using HTTPie to Inspect Headers

  • تست CORS با HTTPie Testing CORS with HTTPie

  • استفاده از کلودیناری برای غلبه بر خطاهای CORS Using Cloudinary to Beat CORS Errors

  • کلاس ابری در وحدت A Cloudinary Class in Unity

استفاده از Web API با Unity WebGL Using Web API's with Unity WebGL

  • استفاده از JSON و Web API برای ساخت ابزار جستجو در Unity Using JSON & Web API's to Build a Search tool in Unity

  • مقدمه ای بر JSON Introduction to JSON

  • API Pixabay The Pixabay API

  • راه اندازی رابط کاربری Unity Setting up the Unity UI

  • دانلود JSON با UnityWebRequest Dowloading JSON with UnityWebRequest

  • سیم کشی رابط کاربری Wiring up the UI

  • تجزیه JSON با MiniJSON (مقدمه) Parsing JSON with MiniJSON (Introduction)

  • تجزیه JSON با MiniJSON (کد) Parsing JSON with MiniJSON (code)

  • دانلود تصویر از Pixabay Downloading the Image from Pixabay

  • مرور، به علاوه Github Repo برای این بخش Review, Plus the Github Repo for this Section

برقراری ارتباط بین یونیتی و مرورگر Communicating between Unity and the Browser

  • تعامل با اسکریپت مرورگر Interacting with Browser Scripting

  • راه اندازی پروژه و گردش کار Project Setup and Workflow

  • فراخوانی جاوا اسکریپت از Unity (C#) Calling Javascript from Unity (C#)

  • نوشتن کد جاوا اسکریپت در JSLib برای تغییر رنگ پس زمینه Writing Javascript Code in JSLib to Change the Background Color

  • آماده سازی یونیتی برای تماس از جاوا اسکریپت Preparing Unity for a Call from Javascript

  • فراخوانی کد Unity (C#) از جاوا اسکریپت Calling Unity Code (C#) from Javascript

  • Backporting تغییرات به Unity (دوباره!) و یک Github Repo برای پروژه Backporting Changes to Unity (Again!) and a Github Repo for the Project

  • بازبینی و صفحه راهنمای Unity Scripting مرورگر Review and the Browser Scripting Unity Manual Page

بررسی دوره Course Review

  • متشکرم! پایان دوره نهایی Thank You! Final Course Wrap Up

  • امتیاز: ابزارهای توسعه دهنده کروم را بیاموزید Bonus: Learn Chrome Developer Tools

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش WebGL w/Unity: راهنمای نهایی بازی ها در مرورگر
جزییات دوره
4 hours
63
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
2,508
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Rocco Balsamo
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rocco Balsamo Rocco Balsamo

بنیانگذار در SIMMER.io