نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این دوره ، خواهید دید که چگونه با استفاده از API جدید در ActionScript 3.0 از سخت افزار دستگاه همراه استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Animate CC. در این دوره ، خواهید دید که چگونه با استفاده از API جدید در ActionScript 3.0 از سخت افزار دستگاه همراه استفاده کنید. خواهید دید که چگونه می توانید برنامه ها را تولید کرده و برای دستگاه های تلفن همراه منتشر کنید. نرم افزار مورد نیاز: Animate CC.
سرفصل ها و درس ها
مبانی موبایل Flash Professional CC
Flash Professional CC Mobile Basics
-
سرریز دوره
Course Overflow
-
درباره Flash Professional CC
About Flash Professional CC
-
Adobe AIR چیست؟
What Is Adobe AIR?
-
ایجاد یک پروژه موبایل
Creating a Mobile Project
-
الگوهای موبایل
Mobile Templates
-
Adobe AIR SDK را مدیریت کنید
Manage Adobe AIR SDK
-
در حال توسعه برای Android
Developing for Android
-
در حال توسعه برای iOS
Developing for iOS
-
تست روی دستگاه
On-device Testing
-
با استفاده از شبیه ساز موبایل
Using the Mobile Simulator
ملاحظات طراحی موبایل
Mobile Design Considerations
-
بردارها در مقابل نقشه های Bitmap
Vectors vs. Bitmaps
-
عناصر UI خلاق
Creative UI Elements
-
مقیاس گذاری برنامه در داخل Flash Professional
Application Scaling Within Flash Professional
-
تشخیص مرزهای صفحه
Detecting Screen Bounds
-
اندازه عناصر در هر وضوح دستگاه
Sizing Elements per Device Resolution
-
موقعیت یابی عناصر در برنامه شما
Positioning Elements Within Your App
-
تشخیص تغییرات جهت گیری
Detecting Orientation Changes
-
بررسی اجمالی پروژه پوسته موبایل
Overview of the Mobile Shell Project
-
Flash Workspace
The Flash Professional Workspace
مدیریت رویدادهای ورودی و لمسی
Handling Input and Touch Events
-
تشخیص انواع ورودی
Detecting Input Types
-
استفاده از رویدادهای ماوس
Using Mouse Events
-
رویدادهای لمسی ساده
Simple Touch Events
-
تشخیص تعاملات طولانی مدت
Detecting Long Press Interactions
-
استفاده از Touch and Drag Events
Employing Touch and Drag Events
-
SoftKey Detection با Android
SoftKey Detection with Android
پاسخ دادن به حرکات
Responding to Gestures
-
شناسایی حرکات پشتیبانی شده
Detecting Supported Gestures
-
استفاده از ژست بزرگنمایی
Using the Zoom Gesture
-
استفاده از حرکت چرخش
Using the Rotate Gesture
-
استفاده از ژست Pan
Using the Pan Gesture
-
با استفاده از حرکت کش رفتن
Using the Swipe Gesture
-
تشخیص یک ضربه دو انگشتی
Detecting a Two-finger Tap
تعامل با سنسورهای دستگاه
Interacting with Device Sensors
-
خواندن از شتاب سنج
Reading from the Accelerometer
-
تنظیم فاصله شتاب سنج
Setting the Accelerometer Interval
-
واکنش به داده های شتاب سنج
Reacting to Accelerometer Data
-
شناسایی وضعیت موقعیت جغرافیایی
Detecting the Geolocation Status
-
خواندن از سنسور موقعیت جغرافیایی
Reading from the Geolocation Sensor
-
عبور مختصات GPS به یک نقشه
Passing GPS Coordinates to a Map
با دوربین و میکروفون کار کنید
Work with the Camera and Microphone
-
تشخیص دوربین و میکروفون
Detecting Camera and Microphone
-
گرفتن عکس با دوربین
Capturing a Photograph with Camera
-
گرفتن عکس با رابط کاربری دوربین
Capturing a Photograph with Camera UI
-
خواندن از CameraRoll
Reading from the CameraRoll
-
به میکروفون داخلی دسترسی پیدا کنید
Access the Built-in Microphone
-
گرفتن اطلاعات صوتی
Capturing Audio Data
تعاملات نرم افزاری بومی
Native Software Interactions
-
فراخوانی مرورگر وب پیش فرض
Invoking the Default Web Browser
-
استفاده از StageWebView
Using a StageWebView
-
پیمایش در StageWebView
Navigating StageWebView
-
استناد به شماره گیر تلفن دستگاه
Invoking the Device Phone Dialer
-
فراخوانی برنامه پیش فرض پیام کوتاه
Invoking the Default SMS Program
-
فراخوانی سرویس گیرنده ایمیل بومی
Invoking the Native Email Client
-
فراخوانی Google Play و Apple App Store
Invoking Google Play and Apple App Store
کار با Files و Data
Working with Files and Data
-
ایجاد یک فایل متنی
Creating a Text File
-
خواندن یک فایل متنی
Reading a Text File
-
استخدام یک پایگاه داده SQLite
Employing a SQLite Database
-
نوشتن داده های SQLite
Writing SQLite Data
-
خواندن داده های SQLite
Reading SQLite Data
-
اشیاred مشترک محلی
Local Shared Objects
-
با استفاده از داده از راه دور
Using Remote Data
Stage3D: پرستار و پرها
Stage3D: Starling and Feathers
-
سار و پر چیست؟
What Are Starling and Feathers?
-
پیکربندی کتابخانه های خارجی
Configuring External Libraries
-
برنامه پایه Starling
Basic Starling App
-
ادغام پرها
Feathers Integration
-
Feathers Component Explorer
Feathers Component Explorer
-
Feathers Layout Explorer
Feathers Layout Explorer
-
Feathers Transition Explorer
Feathers Transition Explorer
ملاحظات اضافی
Additional Considerations
-
بیدار نگه داشتن صفحه
Keeping the Screen Awake
-
مجبور کردن غیرفعال کردن برنامه
Forcing App Deactivation
-
استفاده از ANE در پروژه شما
Using an ANE in Your Project
-
نمادهای برنامه سفارشی
Custom App Icons
-
تکمیل توضیحات برنامه
Completing the Application Descriptor
نمایش نظرات