نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این دوره ، شما بسیاری از مهارت های مورد نیاز برای ایجاد یک فضای بازی موفق را نمونه خواهید گرفت. این شامل کارهای هنری از جمله ترکیب بندی و مهارت های توسعه بازی مانند استفاده مجدد از هندسه و بافت است. هنر محیط بازی به مهارت بسیاری از رشته ها و تعادل دقیق جزئیات در مقیاس کوچک با تأثیر تصویر بزرگ نیاز دارد. این دوره ، ایجاد محیط بازی در وحدت و مایا ، به شما نشان می دهد که چگونه مانند یک هنرمند محیط زیست فکر کنید و رفتار کنید ، از ذهنیت بیرون می آیید تا به سادگی روی موارد منفرد تمرکز کنید و آنها را به یک صحنه بیندازید. ابتدا اصول مفاهیم و اصول مدل سازی محیط را بررسی خواهید کرد. در مرحله بعدی ، شما بر روی چگونگی ادغام تکراری بسیاری از عناصر در یک صحنه بزرگتر و فراتر از آن تمرکز خواهید کرد. آخرین ، شما یک صحنه ارائه شده ایجاد خواهید کرد که به استفاده مجدد از دارایی ، کاشی کاری و پلاگین های Unity احترام می گذارد. در پایان این دوره ، شما نه تنها از نحوه ایجاد یک صحنه فانتزی پویا برای بازی های داخل Unity خواهید فهمید ، بلکه دانش لازم برای ادغام تکراری بسیاری از عناصر را در یک صحنه بزرگتر و فراتر از آن نیز خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: وحدت و مایا.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مبانی ایجاد محیط زیست بازی
Game Environment Creation Fundamentals
-
مفاهیم بنیادی هنر محیط
Environment Art Fundamental Concepts
-
استفاده از مفاهیم بنیادی
Applying Fundamental Concepts
-
خرابی روند صحنه
Scene Process Breakdown
تصور و اجرای صحنه
Scene Conceptualization and Implementation
-
تنظیم مایا و وحدت
Setting up Maya and Unity
-
شروع ورود به سیستم
Starting a Block-in
-
بررسی سایر انسداد ها
Examining Further Block-ins
-
صادرات سریع خطوط لوله
Fast Exporting Pipelines
-
ساخت صحنه در وحدت
Constructing a Scene in Unity
-
چالش
Challenge
بافت و کاشی کاری
Modeling and Tiling Textures
-
ایجاد قطعات محیطی در Zbrush
Creating Environmental Pieces in Zbrush
-
کاشی کاری بافت در گردش کار مدرن
Tiling Textures in Modern Workflows
-
ایجاد هنر محیطی با بافت های اصلاح شده
Creating Environment Art with Trim Textures
-
شکستن صحنه در اجزای مدولار
Breaking a Scene Down into Modular Components
دارایی قهرمان و تجزیه و تحلیل صحنه
Hero Assets and Scene Analysis
-
تحلیل صحنه و نقد
Scene Analysis and Critique
-
پردازش پست در Unity
Post Processing in Unity
-
نکات نهایی برای لهستانی صحنه
Final Touches for Scene Polish
نمایش نظرات