آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در MODO 301

Creating Cartoon Characters in MODO 301

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با MODO 301 یک گردش کار هنرمند پسند برای مدل‌سازی، بافت‌دهی و رندر کاراکتر بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: modo 301 و بالاتر. با MODO 301 یک گردش کار هنرمند پسند برای مدل‌سازی کاراکتر، بافت‌سازی و رندرینگ بیاموزید. شامل بیش از 6 ساعت پروژه است. آموزش مبتنی بر آموزش برای هنرمندانی که MODO و فرآیندهای هنری خلق شخصیت های کارتونی سبک شده را همانطور که در فیلم های انیمیشنی دیده می شود. برجسته های محبوب عبارتند از: توسعه نگاه. نسبت های اغراق آمیز؛ افزودن درخواست تجدیدنظر؛ مجسمه سازی مش; مجسمه سازی مبتنی بر تصویر. جابجایی برداری; نقاشی بافت در MODO. استفاده از درخت سایه بان. روشنایی جهانی؛ محدود کردن به پس زمینه. کپی/چسباندن چند ضلعی. استفاده مجدد از هندسه؛ SDS Subdivide; ابزارهای مدلسازی Sub-D; نقشه های مورف برای حالات صورت. تغییر شکل دهنده ها ترکیب Falloffs و سایر ابزارها. ترکیب تصاویر با افکت ها در درخت سایه. سازماندهی فهرست اقلام؛ ابزار قلم; حلقه حلقه; هندسه آینه ای; مدل سازی با تقارن. حرکت عنصر؛ روش های انتخاب؛ ویرایش/حذف پیام نرم افزار مورد نیاز: modo 301 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • ایجاد یک پایه برای سر Creating a Base for the Head

ایجاد شخصیت های کارتونی در حالت Modo Creating Cartoon Characters in modo

  • ترسیم هندسه صورت با ابزار Pen Drawing out Facial Geometry with the Pen Tool

  • بیرون کشیدن و شکل دادن به بینی Drawing out and Shaping the Nose

  • پر کردن هندسه صورت (قسمت 1) Filling in the Facial Geometry (Part 1)

  • پر کردن هندسه صورت (قسمت 2) Filling in the Facial Geometry (Part 2)

  • اتصال صورت به سر (قسمت اول) Connecting the Face to the Head (Part 1)

  • اتصال صورت به سر (قسمت دوم) Connecting the Face to the Head (Part 2)

  • ساختن چشم ها Building the Eyes

  • مدلسازی پلک (قسمت اول) Modeling the Eyelids (Part 1)

  • مدل سازی پلک (قسمت دوم) Modeling the Eyelids (Part 2)

  • شکل دادن به دهان Shaping the Mouth

  • افزودن چین و چروک؛ چانه و سوراخ بینی Adding Wrinkles; Chin and Nostrils

  • ساختن گوش Building the Ear

  • اضافه کردن دندان Adding Teeth

  • ساخت قفس برای مو Building a Cage for the Hair

  • پر کردن هندسه مو Filling in the Geometry of the Hair

  • ساختن بدن Building the Body

  • مدل سازی شلوار Modeling the Pants

  • ایجاد هندسه برای کمربند و حلقه کمربند Creating Geometry for the Belt and Belt Loops

  • تعریف سوراخ های پا Defining the Leg Holes

  • بیرون آوردن پاها Extruding out the Legs

  • پایان دادن به پاها Finishing the Legs

  • اضافه کردن و شکل دادن به بازوها Adding and Shaping the Arms

  • مدل سازی دست ها Modeling the Hands

  • شروع کیپ Starting the Cape

  • پایان کیپ Finishing the Cape

  • افزودن ابرو و مژه Adding Eyebrows and Eyelashes

  • راه اندازی نورپردازی و رندر اولیه Basic Lighting and Render Setup

  • چیدمان UV ها برای سر Layout of UVs for the Head

  • رنگ آمیزی بافت سر Painting the Head Texture

  • تنظیم مواد برای سر Setting up Materials for the Head

  • چیدمان UV ها برای بدن Layout of UVs for the Body

  • نقاشی لباس Painting the Costume

  • تنظیم مواد روی لباس Setting up Materials on the Costume

  • چیدمان اشعه ماوراء بنفش بر روی مو Layout of UVs on the Hair

  • مجسمه سازی جابجایی برای مو Sculpting Displacement for the Hair

  • نقاشی نقشه رنگی برای مو Painting a Color Map for the Hair

  • تنظیم مواد برای مو Setting up Materials for the Hair

  • راه اندازی مواد برای چشم Setting up Materials for the Eyes

  • شکل دادن به بدن و سر Shaping the Body and Head

  • افزودن حالت چهره با Morph Maps Adding a Facial Expression with Morph Maps

  • ایجاد رندر نهایی Creating the Final Render

نمایش نظرات

آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در MODO 301
جزییات دوره
6h 22m
42
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.