از Unreal Engine 5 تا Steam!
در این دوره آموزشی، نحوه بسته بندی یک بازی از Unreal Engine 5 و انتشار آن بر روی پلتفرم Steam را خواهید آموخت.
بر اصول اساسی مسلط شوید
در بخشهای اول، یاد میگیرید که چگونه بازی را از Unreal Engine 5 بسته بندی کنید تا آن را در Steam منتشر کنید. از طریق ویدیوهای گام به گام، با استفاده از موتور Unreal Engine 5 و داشبورد Steamworks راحت در مسیریابی و آشنایی با مفاهیم کلیدی خواهید بود.
شما از آموختههای خود استفاده میکنید و با راهنمای کامل انتشار بازی که پوشش میدهد به صورت عملی پیش میروید:
صادر کردن تنظیمات بسته بازی
نحوه ایجاد یک شرکت (اختیاری)
نحوه پیوستن به Steamworks
مستندات داشبورد Steamworks
صفحه فروشگاه
نحوه آپلود بازی در Steam
کلیدهای Steam
در پایان این دوره، یک بازی در Steam
منتشر خواهید کرداسم من مصطفی است و کارگردان و یکی از توسعه دهندگان Farmtale در استیم هستم. با سالها تجربه در زمینه توسعه و آموزش بازی، من در هر مرحله از راه برای شما اینجا خواهم بود.
انتشار بازی ها آسان است!
اگر قبلاً سعی نکردهاید بازی را در Steam منتشر کنید، میتواند دشوار یا حتی اضطرابانگیز باشد. اطلاعات در مورد آن محدود است و ممکن است ترس از دست دادن یک مرحله مهم را داشته باشید. در این دوره، تمام مراحل مهم نحوه انتشار بازی خود را در Steam با نشان دادن کل فرآیند به شما آموزش میدهم. بیایید پروژه بازی شما را با هم منتشر کنیم!
به انجمن حامی ما بپیوندید
توسعه بازی گهگاه می تواند خسته کننده باشد. ممکن است یک جعبه علامتنخورده را در جایی از دست بدهید، که شما را ساعتها در جنگل رها میکند. یا ممکن است به حمایت اخلاقی و ایده های توسعه دهندگان مشتاق مانند شما نیاز داشته باشید. هر زمان که به آن نیاز داشته باشید ما در کنار شما هستیم. به انجمن Discord و رسانه های اجتماعی ما که در توضیحات نمایه فهرست شده است بپیوندید.
برای شما بهترین ها را آرزو می کنم،
مصطفی نافعی
پروژه کلاس شما این است که به داشبورد Steamworks بپیوندید و به یک شریک Steam تبدیل شوید. بخش اول به شما آموزش می دهد که چگونه پروژه بازی خود را از Unreal Engine 5 صادر کنید. بخش دوم نحوه تبدیل شدن به یک شریک Steam و نحوه آپلود بازی خود را در Steam توضیح می دهد تا برای انتشار آماده شود.
از شنیدن در مورد پروژههای بازیتان و نحوه عملکرد نسخههایتان هیجانزده هستم. به من اطلاع دهید!
توسعه دهنده و ناشر بازی
Pixel Helmet یک توسعه دهنده و ناشر بازی های ویدیویی است که در دانمارک قرار دارد. ما به تازگی اولین بازی خود را Farmtale بر روی پلتفرم Steam منتشر کرده ایم.
ما تصمیم گرفتیم برای ایجاد دورههای باکیفیت و به اشتراک گذاشتن دانش خود با انجمن توسعه بازی، در Skillshare شرکت کنیم. یادگیری ممکن است گاهی خسته کننده باشد و هدف ما ایجاد یک تجربه یادگیری سرگرم کننده است.
ما پیشنهاد میکنیم دورههایی را در Modeling، Texturing، Unreal Engine، Blueprints، C++، طراحی بازی، و موارد دیگر ایجاد کنیم. اگر در طول دوره به کمک نیاز دارید، لطفاً از طریق Skillshare به ما اطلاع دهید یا در Discord، Twitter یا LinkedIn با ما در ارتباط باشید.
نمایش نظرات