آموزش تکنیک‌های پخت نقشه برای بازی‌های مایا

Map Baking Techniques for Games in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: هنگام آماده‌سازی دارایی‌ها برای ورود به موتور بازی، معمولاً به انواع مختلفی از نقشه‌های بافت نیاز است. این آموزش مایا 3 نوع اصلی از نقشه‌های مورد استفاده در خطوط لوله بازی را تجزیه می‌کند و روش‌های کارآمد و مؤثر برای پخت هر کدام را به شما آموزش می‌دهد... هنگام آماده‌سازی دارایی‌ها برای رفتن به موتور بازی، انواع مختلفی از نقشه‌های بافت معمولاً مورد نیاز است. این آموزش مایا 3 نوع اصلی از نقشه‌های مورد استفاده در خطوط لوله بازی را تجزیه می‌کند و راه‌های کارآمد و مؤثر برای پخت هر کدام از مایا را به شما آموزش می‌دهد. ما با یادگیری نحوه آماده سازی هندسه برای فرآیند پخت با منفجر کردن یا منفجر کردن آن شروع می کنیم. از اینجا روی نقشه ID تمرکز می کنیم و یاد می گیریم که چگونه مواد را برای آن پیکربندی کنیم و سپس آن را بپزیم. در ادامه به نقشه معمولی می رویم. ما نه تنها نحوه پختن نقشه معمولی خود را یاد خواهیم گرفت، بلکه در مورد برخی از مشکلات رایج در مورد نقشه های معمولی پخته شده و نحوه رفع آنها نیز یاد خواهیم گرفت. در نهایت، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه نقشه انسداد محیط را برای دارایی بازی خود بسازیم. پس از اتمام این آموزش مایا، می‌دانید که چگونه این سه نوع نقشه اصلی را برای دارایی‌های بازی خود آماده کنید، بدون اینکه مایا را ترک کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک‌های پخت نقشه برای بازی‌های مایا Map Baking Techniques for Games in Maya

  • مش های انفجاری برای پخت بهتر Exploding Meshes for Better Bakes

  • تنظیم مواد برای یک ماسک شناسه Setting up Materials for an Id Mask

  • تهیه نقشه های شناسه Baking Out Id Maps

  • تهیه نقشه های عادی Baking Out Normal Maps

  • رفع شکاف ها در یک نقشه معمولی Fixing Gaps in a Normal Map

  • رفع موج در نقشه های انسداد عادی و محیطی Fixing Waviness in Normal and Ambient Occlusion Maps

  • نقشه های انسداد محیطی پخت Baking Ambient Occlusion Maps

نمایش نظرات

آموزش تکنیک‌های پخت نقشه برای بازی‌های مایا
جزییات دوره
1h 16m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.