لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Cinema 4D R18: اصول
Cinema 4D R18 Essential Training: The Basics
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: CINEMA 4D R18: مبانی em> با استفاده از CINEMA 4D به عنوان بخشی از خط لوله ای که شامل کارهای هنری Adobe Illustrator و پایان دادن به کارهای پس از آن است ، هنرمندان را با گردش کار CINEMA 4D آشنا می کند. نویسنده اندی نیدهم مفاهیم و فنونی را برای درک دقیق نحوه عملکرد این نرم افزار مدل سازی سه بعدی بسیار مهم توصیف می کند. بیاموزید که چگونه اشیا را مدل سازی کنید ، اشکال را اکسترود کنید ، مدل و دوربین را در صحنه خود متحرک کنید ، از نور و مواد استفاده کنید و یک انیمیشن سه بعدی کاملاً ارائه شده ارائه دهید. هر مرحله توسعه یک پروژه گرافیکی متحرک در دنیای واقعی - یک آرم سه بعدی - را دنبال می کند ، بنابراین می توانید ویژگی های C4D را در عمل مشاهده کنید.
موضوعات شامل:
آماده سازی آثار هنری li>
مدل سازی li>
اشکال اکسترود شده li>
متحرک سازی مدل و دوربین li>
نورپردازی صحنه li>
استفاده از مواد li>
ارائه li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
How to use the exercise files
1. CINEMA 4D (C4D) چیست؟
1. What Is CINEMA 4D (C4D)?
نحوه استفاده هنرمندان سه بعدی از C4D
How 3D artists use C4D
نمونه کارهای هنرمند
Artists's work examples
مفاهیم تصویر بزرگ
Big picture concepts
با رابط کاربری آشنا شوید
Get to know the interface
تنظیمات برگزیده و تنظیمات مفید
Useful preferences and setup
2. یک پروژه شروع سریع
2. A Quick Start Project
مراحل پروژه
Project stages
تهیه تصویرگر
Illustrator preparation
کارهای هنری Adobe Illustrator را تمیز کنید
Clean up Adobe Illustrator artwork
آرم را مدل کنید
Model the logo
شکل های اکسترود
Extrude shapes
مدل را تحریک کنید
Animate the model
دوربین را تحریک کنید
Animate the camera
صحنه را روشن کنید
Light the scene
ایجاد و استفاده از مواد
Create and apply materials
ارائه پروژه
Render the project
آن را ادامه دهید
Take it further
نتیجه
Conclusion
مشخص کنید که چه نوع هنرمند C4D می خواهید باشید
Identify what kind of C4D artist you want to be
طراح حرکت ، ویراستار ، آهنگساز
Andy Needham یک طراح ، ویراستار و آهنگساز حرکت مستقل است.
از سال 2004 در صنعت موشن گرافیک کار می کند. اندی از After Effects و دیگر برنامه های Adobe ، Final Cut Pro ، CINEMA 4D ، mocha و نوک از مشتریان او می توان به Google ، Sony Ericsson ، X Factor USA و گروه Coldplay اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت وی ، imcalledandy.com مراجعه کنید.
نمایش نظرات