آموزش برنامه نویس پایتون سطح ورودی معتبر (PCEP™)

دانلود Certified Entry-Level Python Programmer (PCEP™)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این آموزش برنامه نویس پایتون سطح ورودی گواهی شده (PCEP™) توسعه دهندگان نرم افزار جوان را برای نوشتن کد پایتون تمیز و کارآمد با استفاده از مفاهیم اساسی برنامه نویسی مانند ساختارهای داده، جریان کنترل، توابع و OOP اولیه آماده می کند.

اگرچه این دوره آموزش و آموزش کاملی را در مورد زبان برنامه نویسی پایتون ارائه می دهد، یکی از مزایای کلیدی آن مهارت های نرم تر مربوط به حل مسئله و تجزیه و تحلیل است. این دوره به شما کمک می کند تا مهارتی را که برای برنامه نویسی و توسعه حیاتی است تمرین کنید - تجزیه یک مسئله پیچیده به بخش های جداگانه و استفاده از ابزار مناسب برای هر یک.

مهارت‌ها، دانش و تجربه‌ای که از این دوره به‌دست می‌آورید به شما کمک می‌کند تا ارتقا یا شغلی به‌عنوان برنامه‌نویس داشته باشید، مانند برنامه‌نویس پایتون سطح ورودی گواهی‌شده، که این دوره برای آماده‌سازی شما طراحی شده است.

>

برای هر کسی که آموزش پایتون خود را مدیریت می‌کند، این آموزش پایتون می‌تواند برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار جوان جدید که در برنامه‌های آموزشی فردی یا تیمی تنظیم شده‌اند، یا به عنوان منبع مرجع پایتون استفاده شود.

PCEP: آنچه شما باید بدانید

این آموزش PCEP دارای ویدئوهایی است که موضوعاتی مانند:

را پوشش می‌دهد
  • نوشتن کد پایتون
  • درک اصطلاحات و مفاهیم ساختار داده اصلی
  • اجرای اصول اولیه OOP
چه کسی باید در آموزش PCEP شرکت کند؟

این آموزش PCEP آموزش پایتون در سطح پایه در نظر گرفته می شود، به این معنی که برای توسعه دهندگان نرم افزار جوان طراحی شده است. این دوره آموزشی مهارت‌های پایتون برای متخصصان جدید فناوری اطلاعات با حداقل یک سال تجربه در زمینه توسعه نرم‌افزار و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار جوان باتجربه‌ای که به دنبال اعتبارسنجی مهارت‌های پایتون خود هستند، ارزشمند است.

توسعه‌دهندگان نرم‌افزار جوان جدید یا مشتاق. این دوره به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار جدید پایه‌ای عالی برای رسیدن به اولین شغل پایتون شما می‌دهد. این مهارت ها و اصطلاحات ضروری پایتون را پوشش می دهد و در عین حال فرصت هایی را برای تمرین نوشتن کدهای تمیز و کارآمد می دهد. پروژه هایی که در این دوره کدنویسی می کنید در نمونه کارها عالی به نظر می رسند و گواهینامه در رزومه عالی خواهد بود.

توسعه دهندگان نرم افزار باتجربه. این دوره آموزشی خوبی برای توسعه دهندگان نرم افزاری است که چند سال تجربه دارند اما آموزش رسمی در زمینه کدنویسی ندارند. شما با بسیاری از مفاهیم این دوره آشنا خواهید بود، اما یادگیری آنها از پایه به شما اطمینان می دهد که پایه های شما به طور کامل پوشش داده شده است و شما آماده پیشرفت به دوره های پیشرفته پایتون یا شروع یادگیری زبان های دیگر هستید.


سرفصل ها و درس ها

نوشتن و اجرای کد پایتون Writing and Running Python Code

  • نحوه اجرای کد پایتون How to Run Python Code

  • اصول اولیه مفاهیم نحوی پایتون Basics Python Syntax Concepts

  • اعلان متغیرها Declaring Variables

  • نام گذاری متغیرها Naming Variables

  • چالش و راه حل: نوشتن برنامه های ساده با متغیرها Challenge & Solution: Writing Simple Programs with Variables

Python If-Statements Python If-Statements

  • دریافت ورودی کاربر Getting User Input

  • مبانی If-Statements The Basics of If-Statements

  • Else و Elif در If-Statements Else and Elif in If-Statements

  • تو در تو اگر - بیانیه Nested If-Statements

  • چالش و راه حل: تمرینات اگر بیانیه Challenge & Solution: If-Statement Exercises

حلقه های پایتون Python Loops

  • برای حلقه ها For Loops

  • بیانیه های "شکستن" و "ادامه". The "break" and "continue" Statements

  • چالش و راه حل: تمرینات حلقه ای Challenge & Solution: Looping Exercises

توابع پایتون Python Functions

  • تعریف و فراخوانی توابع پایتون Defining and Calling Python Functions

  • چند نمونه عملکرد A Few Function Examples

  • پارامترهای تابع Function Parameters

  • تابع مقادیر بازگشتی Function Return Values

  • چالش و راه حل: تبدیل کد به توابع Challenge & Solution: Convert Code to Functions

کار با اعداد در پایتون Working with Numbers in Python

  • 3 نوع اعداد پایتون Python's 3 Number Types

  • انواع اعداد و عملیات حسابی Number Types and Arithmetic Operations

  • توابع عددی که معمولاً استفاده می شود Commonly-Used Number Functions

  • چالش و راه حل: ترکیب اعداد Challenge & Solution: Number Combinations

کار با رشته ها در پایتون Working with Strings in Python

  • تعریف رشته ها Defining Strings

  • ترکیب رشته ها Combining Strings

  • چالش و راه حل: تمرین های رشته ای Challenge & Solution: String Exercises

مقدمه ای بر لیست های پایتون Introduction to Python Lists

  • تعریف لیست ها Defining Lists

  • دسترسی و حلقه زدن از طریق عناصر لیست Accessing and Looping Through List Elements

  • اصلاح لیست ها Modifying Lists

  • چالش و راه حل: تمرین ها را فهرست کنید Challenge & Solution: List Exercises

عملیات لیست پایتون Python List Operations

  • برش لیست های پایتون Slicing Python Lists

  • برش پیش فرض ها و اندازه های مرحله Slicing Defaults and Step Sizes

  • چالش و راه حل: تمرین ها را فهرست کنید Challenge & Solution: List Exercises

دیکشنری های پایتون Python Dictionaries

  • تعریف دیکشنری ها Defining Dictionaries

  • دسترسی به مدخل های فرهنگ لغت Accessing Dictionary Entries

  • اصلاح مدخل های فرهنگ لغت Modifying Dictionary Entries

  • چالش و راه حل: تمرین دیکشنری Challenge & Solution: Dictionary Exercises

مقدمه ای بر دامنه پایتون Introduction to Python Scope

  • مبانی دامنه پایتون Python Scope Basics

  • کلمات کلیدی "جهانی" و "غیر محلی". The "global" and "nonlocal" Keywords

  • بسته شدن محدوده Scope Closure

  • چالش و راه حل: شمارنده مبتنی بر بسته شدن Challenge & Solution: Closure-Based Counter

پارامترها و آرگومان ها Parameters and Arguments

  • آرگومان های موضعی، کلیدواژه و ترکیبی Positional, Keyword, and Mixed Arguments

  • محدودیت های استدلال Argument Restrictions

  • پیش فرض و استدلال های دلخواه Default and Arbitrary Arguments

  • چالش و راه حل: تمرین های استدلالی Challenge & Solution: Argument Exercises

عملیات دیکشنری پایتون Python Dictionary Operations

  • دسترسی به کلیدها، مقادیر و ورودی ها Accessing Keys, Values, and Entries

  • ادغام فرهنگ لغت Merging Dictionaries

  • کپی کردن و تنظیم پیش فرض ها Copying and Setting Defaults

  • چالش و راه حل: شمارش شخصیت ها Challenge & Solution: Counting Characters

کار با لیست ها و دیکشنری ها Working with Lists and Dictionaries

  • فهرست درک List Comprehensions

  • درک فرهنگ لغت Dictionary Comprehensions

  • چالش و راه حل: تمرینات درک مطلب Challenge & Solution: Comprehension Exercises

تاپل های پایتون Python Tuples

  • اصول تاپلز Basics of Tuples

  • چالش و راه حل: تمرینات تاپل Challenge & Solution: Tuple Exercises

مجموعه های پایتون Python Sets

  • مبانی مجموعه ها Basics of Sets

  • تنظیم عملیات Set Operations

  • چالش و راه حل: استفاده از دیکشنری ها به عنوان مجموعه Challenge & Solution: Using Dictionaries As Sets

کار با لیست های چند بعدی Working with Multi-Dimensional Lists

  • مبانی لیست های دو بعدی Basics of 2-Dimensional Lists

  • حلقه زدن از طریق لیست های چند بعدی Looping Through Multi-Dimensional Lists

  • آیا تاپل ها، دیکشنری ها و مجموعه ها می توانند چند بعدی باشند؟ Can Tuples, Dictionaries, and Sets Be Multi-Dimensional?

  • چالش و راه حل: تمرین های فهرست چند بعدی Challenge & Solution: Multi-Dimensional List Exercises

اصول مدیریت استثناء پایتون Python Exception Handling Basics

  • رسیدگی به استثنائات با Try-Except Handling Exceptions with Try-Except

  • رسیدگی به استثناهای متعدد Handling Multiple Exceptions

  • چالش و راه حل: ورودی کاربر با تلاش مجدد Challenge & Solution: User Input with Retry

استثناهای پایتون در عمق Python Exceptions In-Depth

  • استثناهای داخلی پایتون Python's Built-In Exceptions

  • بالا بردن استثناهای خود Raising Your Own Exceptions

  • دریافت اطلاعات استثنایی Getting Exception Info

  • بلوک های دیگر و در نهایت The Else and Finally Blocks

  • چالش و راه حل: با استفاده از نوع استثنا Challenge & Solution: Using the Exception Type

کار با Booleans Working with Booleans

  • دو برابر در مقابل "است" Double-Equals vs. "is"

  • اپراتور سه تایی The Ternary Operator

  • ارزیابی اتصال کوتاه Short-Circuit Evaluation

  • چالش و راه حل: توابع "هر" و "همه". Challenge & Solution: The "any" and "all" Functions

نمادهای اعداد جایگزین Alternative Number Notations

  • نمادگذاری باینری Binary Notation

  • اپراتورهای بیتی Bitwise Operators

  • اعداد اکتال و هگزادسیمال Octal & Hexadecimal Numbers

  • نشانه گذاری علمی Scientific Notation

  • چالش و راه حل: نمودار تبدیل پایه Challenge & Solution: Base Conversion Chart

مقدمه ای بر توصیه های PEP8 Introduction to PEP8 Recommendations

  • تورفتگی، طول خط و خطوط خالی Indentation, Line Length, and Blank Lines

  • فاصله در فهرست ها، لغت نامه ها و تاپل ها Spacing in Lists, Dictionaries, and Tuples

  • فاصله در توابع Spacing in Functions

  • چالش و راه حل: رفع کد Challenge & Solution: Fixing Code

الگوریتم های پایه مرتب سازی پایتون Basic Python Sorting Algorithms

  • انتخاب مرتب سازی Selection Sort

  • مرتب سازی حباب Bubble Sort

  • مرتب سازی درج Insertion Sort

  • چالش و راه حل: مرتب سازی انواع دیگر داده ها Challenge & Solution: Sorting Other Data Types

ساخت یک مدیر داده مبتنی بر کنسول Building a Console-Based Data Manager

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • ایجاد گزینه ها و دریافت ورودی Creating Options and Getting Input

  • افزودن موارد به لیست Adding Items to the List

  • چالش و راه حل: حذف موارد Challenge & Solution: Removing Items

ساخت یک بازی کلمات Building a Word Game

  • بررسی اجمالی پروژه و مراحل اولیه Project Overview & First Steps

  • نمایش پیشرفت کاربر Displaying the User's Progress

  • دریافت و اعتبارسنجی ورودی کاربر Getting and Validating User Input

  • پیگیری چرخش ها، باخت ها و پیروزی ها Keeping Track of Turns, Losses, and Victories

  • چالش و راه حل: اضافه کردن رنگ به کنسول Challenge & Solution: Adding Color to the Console

یک تولید کننده رمز عبور بسازید Build a Password Generator

  • ایجاد رشته های تصادفی Creating Random Strings

  • ترکیب انواع شخصیت های مختلف Incorporating Different Character Types

  • یک راه حل جایگزین An Alternative Solution

  • چالش و راه حل: سفارشی کردن مجموعه کاراکترها Challenge & Solution: Customizing Character Sets

یک ردیاب بودجه بسازید Build a Budget Tracker

  • ایجاد یک چارچوب برنامه Creating a Program Framework

  • اجرای اقدامات Implementing the Actions

  • چالش و راه حل: گزینه خروج خودکار Challenge & Solution: Automatic Exit Option

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویس پایتون سطح ورودی معتبر (PCEP™)
جزییات دوره
19h
146
CBTNuggets CBTNuggets
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Shaun Wassell Shaun Wassell

توسعه دهنده نرم افزار Full-Stack Shaun Wassell یک توسعه دهنده نرم افزار کاملاً پشته ای است که در زمینه برنامه نویسی و اتوماسیون صنعتی تخصص دارد.

Shaun با امید به ساخت بازی های ویدیویی عالی برنامه نویسی را در دوره راهنمایی شروع کرد. وی در ادامه به دریافت مدرک علوم کامپیوتر و ادامه کار حرفه ای نرم افزار توسعه یافت. او از پیشرفت کامل و موبایل لذت می برد. علاوه بر رایانه ، شاون به موسیقی ، معماری ، باغبانی و آبجو دستی نیز علاقه دارد.

James Conrad James Conrad

من واقعاً از آموزش موضوعی که یادگیری آن برای من سخت بود لذت می‌برم، بنابراین او مجبور نیست همان رنجی را که من در حین یادگیری آن موضوع انجام دادم تحمل کند.» جیمز بیش از 30 سال تجربه فناوری اطلاعات را در آموزش خود به ارمغان می آورد. او شروع به کار داوطلبانه در IT برای یک سازمان غیرانتفاعی کرد و تبدیل به متخصص فناوری اطلاعات آنها شد - در حالی که از یک کامپیوتر قابل حمل MS-DOS استفاده می کرد. قبل از پیوستن به CBT Nuggets، جیمز به صورت مستقل کارهای IT انجام می داد و کتاب های فنی را می نوشت و بررسی می کرد. سرگرمی های او شامل عکاسی، پیاده روی و مسافرت، به ویژه به اروپای شرقی و روسیه است.

ارتباط با جیمز:

  • تویتر
  • مایکروسافت (خط مشی گروه) و CompTIA

    Lalo Nunez Lalo Nunez

    «بعضی از مردم دیوارهایی می سازند که فرآیند یادگیری آنها را به دلیل ناشناخته ها پیچیده می کند. من دوست دارم آن دیوارها را خراب کنم و مردم عاشق فناوری شوند.» لالو نونز بیش از 20 سال تجربه فناوری اطلاعات را در آموزش خود به ارمغان می آورد. قبل از پیوستن به CBT Nuggets، او یک مهندس ارشد صدا بود. لالو همیشه به فناوری علاقه مند بوده است زیرا روش های مختلفی که فناوری بر زندگی روزمره ما تأثیر می گذارد. لالو در اوقات فراغت خود از اوقات فراغت با خانواده، ورزش (به ویژه تیم بیسبال شیکاگو کابز) و کارت بازی با خانواده و دوستانش لذت می برد.

    ارتباط با Lalo:

    همکاری و شبکه سیسکو

    Simona Millham Simona Millham

    چیز مورد علاقه من در مورد مربی بودن این است که نکات، ترفندها و راه حل های کوچک را به مردم نشان دهم تا کار روزمره آنها را آسان تر کند. سیمونا از سال 1998 اشتیاق خود را به همه چیزهایی که مایکروسافت آفیس مربوط می شود به اشتراک گذاشته است. سیمونا برای اولین بار به آفیس کشیده شد زیرا از کشف تمام ویژگی های برنامه هایی مانند Word و Excel لذت می برد. وقتی متوجه شد که زمان بیشتری را صرف آموزش افراد برای استفاده از برنامه‌های آفیس می‌کند، تصمیم گرفت به عنوان یک مربی شغلی را دنبال کند. او قبلاً یک مربی معتبر مایکروسافت بود. سیمونا وقتی بیرون از دفتر است، از راه رفتن با سگ‌هایش، نواختن چنگ، یوگا و یادگیری فرانسوی و اسپانیایی لذت می‌برد.

    ارتباط با سیمونا:

    مایکروسافت آفیس