Lalo Nunez

«بعضی از مردم دیوارهایی می سازند که فرآیند یادگیری آنها را به دلیل ناشناخته ها پیچیده می کند. من دوست دارم آن دیوارها را خراب کنم و مردم عاشق فناوری شوند.» لالو نونز بیش از 20 سال تجربه فناوری اطلاعات را در آموزش خود به ارمغان می آورد. قبل از پیوستن به CBT Nuggets، او یک مهندس ارشد صدا بود. لالو همیشه به فناوری علاقه مند بوده است زیرا روش های مختلفی که فناوری بر زندگی روزمره ما تأثیر می گذارد. لالو در اوقات فراغت خود از اوقات فراغت با خانواده، ورزش (به ویژه تیم بیسبال شیکاگو کابز) و کارت بازی با خانواده و دوستانش لذت می برد.

ارتباط با Lalo: همکاری و شبکه سیسکو
دوره های این مدرس:

آموزش استقرار مرکز تماس واحد اکسپرس (UCCX)

Deploying Unified Contact Center Express (UCCX)

این آموزش سطح مقدماتی Deploying Unified Contact Center Express مدیران شبکه را برای پیکربندی Cisco UCCX آماده می کند. امروز آموزش خود را با یک آزمایش رایگان شروع کنید!


آموزش بنیادی سیسکو برای مهندسین همکاری

Fundamental Cisco Training for Collaboration Engineers

این آموزش همکاری بنیادی برای مهندسان صدای سیسکو، نحوه بهینه‌سازی عملیات شبکه و فناوری‌های همکاری را پوشش می‌دهد تا تماس‌های صوتی و ترافیک Voice over IP همیشه بهینه‌سازی و اولویت‌بندی شوند.


آموزش پیکربندی مکعب سیسکو

Cisco Cube Configuration

این آموزش پیکربندی مکعب سیسکو نحوه اتصال سرویس تلفن اینترنتی یک شرکت به یک شبکه تلفن عمومی سوئیچ شده با عنصر مرزی یکپارچه سیسکو را پوشش می دهد.


آموزش نحوه مدیریت سیستم تلفن تیم مایکروسافت

How to Manage Microsoft Teams Phone System

این آموزش نحوه مدیریت سیستم تلفن تیم های مایکروسافت، نحوه راه اندازی، فعال کردن، پیکربندی و نگهداری یک شبکه تلفنی را پوشش می دهد که به صورت داخلی و خارجی به طور کامل با تیم های مایکروسافت کار می کند.


آموزش نحوه مدیریت شماره تلفن تیم های مایکروسافت

How to Manage Microsoft Teams Phone Numbers

این آموزش نحوه مدیریت شماره تلفن تیم‌های مایکروسافت، نحوه دریافت شماره تلفن، مدیریت مسیریابی شماره تلفن‌ها و اطمینان از انجام تماس‌ها با استفاده از تیم‌های مایکروسافت را پوشش می‌دهد.


آموزش پروتکل های همکاری سیسکو، کدک ها و نقاط پایانی

Cisco Collaboration Protocols, Codecs, and Endpoints

این آموزش پروتکل‌ها، کدک‌ها و نقاط پایانی سیسکو نحوه شناسایی، پیمایش و پیکربندی کدک‌ها و پروتکل‌هایی را که نقاط پایانی مختلف همکاری سیسکو برای ارائه ارتباطات یکپارچه و بدون تاخیر استفاده می‌کنند، پوشش می‌دهد.


آموزش نحوه پیکربندی سیسکو CME

How to Configure Cisco CME

این آموزش Cisco CME Configuration نحوه استفاده از Call Manager Express (CME) سیسکو را برای ارائه یک تجارت کوچک با خدمات تلفنی پیشرفته با هزینه کم و تعمیر و نگهداری آسان پوشش می دهد.


آموزش ظرافت سیسکو

Cisco Finesse Training

این آموزش Cisco Finesse نحوه سفارشی کردن تجربه کاربری مرکز تماس خود را با Cisco Finesse، یک رابط دسکتاپ نماینده مرکز تماس که بهره‌وری و دسترسی را افزایش می‌دهد، پوشش می‌دهد.


آموزش بهترین روش های سیسکو Dial Plan

Cisco Dial Plan Best Practices

این آموزش Cisco Dial Plan Best Practices نحوه بهینه سازی استفاده سازمان شما از Cisco Dial Plan را با برخی از مهم ترین بهترین روش ها برای راه اندازی و اجرای Dial Plan پوشش می دهد.


آموزش مدیر ارتباطات یکپارچه سیسکو

Cisco Unified Communications Manager

این آموزش Cisco Unified Communications Manager نحوه مدیریت، نظارت، پیکربندی و عیب یابی Cisco Unified Communications Manager و اطمینان از ارتباطات تلفنی و ویدیویی قابل اعتماد و بدون تاخیر در سراسر شبکه را پوشش می دهد.


آموزش اسکریپت سیسکو UCCX

Cisco UCCX Scripting Training

این آموزش آموزش اسکریپت UCCX نحوه نوشتن اسکریپت هایی را پوشش می دهد که رفتار برنامه UCCX مرکز تماس سیسکو را بهینه و خودکار می کند.


آموزش مدیر ارتباطات یکپارچه سیسکو

Cisco Unified Communications Manager

این آموزش Cisco Unified Communications Manager نحوه مدیریت، نظارت، پیکربندی و عیب یابی Cisco Unified Communications Manager و اطمینان از ارتباطات تلفنی و ویدیویی قابل اعتماد و بدون تاخیر در سراسر شبکه را پوشش می دهد.


آموزش راه حل ها و معماری همکاری سیسکو

Cisco Collaboration Solutions and Architecture

این آموزش راه‌حل‌های همکاری و معماری Cisco نحوه توصیف مجموعه فن‌آوری‌های همکاری سیسکو، معماری‌هایی که برای نگهداری آن‌ها در دسترس هستند و رویکردهای به کارگیری آن‌ها را پوشش می‌دهد.


آموزش نحوه پیکربندی گزینه های جلسه تیم های مایکروسافت

How to Configure Microsoft Teams Meeting Options

این آموزش نحوه پیکربندی گزینه‌های جلسه تیم‌های مایکروسافت، نحوه پیکربندی تنظیمات و خط‌مشی‌ها را برای جلسات و رویدادهای زنده تیم‌های مایکروسافت پوشش می‌دهد و به کارآمدتر و لذت‌بخش‌تر شدن جلسات برای همه کمک می‌کند.


سیسکو H.323 و آموزش SIP

Cisco H.323 and SIP Training

این آموزش Cisco H.323 و SIP Training نحوه انتخاب و استفاده از H.323 یا SIP در شبکه همکاری شما را پوشش می‌دهد و تضمین می‌کند که شبکه شما ارتباط قابل اعتمادی را حفظ می‌کند.


آموزش Cisco IOS XE Gateway و منابع رسانه ای

Cisco IOS XE Gateway and Media Resources

این آموزش Cisco IOS XE Gateway و Media Resources نحوه مدیریت و پیکربندی دروازه های پشتیبانی شده توسط سیستم عامل IOS XE سیسکو و ارائه منابع رسانه ای به کاربران سازمانی را پوشش می دهد.