آموزش با Aseprite پیکسل آرت بسازید

Make Pixel Art with Aseprite

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این دوره آموزشی نحوه ساخت Pixel Art با Aseprite را یاد خواهید گرفت. رابط Aseprite و ابزارهای او را یاد خواهید گرفت، همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه در Aseprite انیمیشن بسازید.

شما تمام دانشی را که برای شروع ایجاد Pixel Art برای بازی های ویدیویی یا تصاویر نیاز دارید، به دست خواهید آورد.

شما با یادگیری اصول اولیه Aseprite شروع خواهید کرد:

  • رابط

  • ابزارها

  • نحوه مدیریت پالت رنگ

  • چگونه فایل های خود را صادر کنیم

پس از یادگیری اصول اولیه، می خواهید نکات و ترفندهای مختلف را برای داشتن گردش کار بهتر در Aseprite نگاهی بیاندازید، یاد خواهید گرفت:

  • چگونه یک برس دیتر کننده بسازیم

  • نحوه کار با پالت های نمایه شده

  • نحوه ایجاد خودکار طرح کلی

  • چگونه تعداد رنگ ها را کاهش دهیم

  • نحوه ساخت بافت و کاشی قابل کاشی

  • و موارد دیگر...

در بخش سوم شما یک مقدمه برای انیمیشن خواهید داشت:

  • رابط انیمیشن

  • نحوه جابجایی، ایجاد، حذف، تکرار فریم

  • نحوه استفاده از ابزار پوست پیاز

  • چگونه یک توپ پرش را متحرک کنیم

  • چگونه انیمیشن خود را صادر کنیم

این دوره شامل سخنرانی‌های کوتاهی است که گام به گام فرآیند یادگیری ساخت پیکسل آرت را به شما آموزش می‌دهد.

بنابراین اگر شما یک هنرمند پیکسل مبتدی، طراح بازی، هنرمند یا برنامه نویس هستید و می خواهید یاد بگیرید که چگونه برای بازی های ویدیویی یا فقط تصاویر هنری پیکسلی زیبا ایجاد کنید، این دوره برای شما مناسب است!

برای این پروژه کلاسی باید هر چیزی را که مربوط به pixel-art باشد ایجاد کنید، که می تواند:

1- یک مدل بازی ویدیویی، با استفاده از چیزهایی مانند Tilesets و Characters

2- یک انیمیشن هنری پیکسل، یک تصویر/کاراکتر ساده بسازید و آن را زنده کنید!

3- یک تصویر هنری پیکسل، کار با رنگ‌ها، پرسپکتیو و اشکال.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • پالت نمایه شده The Indexed Palette

  • حالت رنگ و تغییر پالت ها Color Mode and Switching Palettes

  • ایجاد فایل و رابط File creation and Interface

  • تبدیل بوم Transforming the canvas

  • دگرگونی Transformation

  • توری Grid

  • منوی فایل The File Menu

  • لایه ها و گروه ها Layers and Groups

  • تقارن Symmetry

  • رابط انیمیشن The Animation Interface

  • کاهش تعداد رنگ ها Reducing the Number of Colors

  • در حال صادرات انیمیشن ما Exporting our Animation

  • ساخت طرح کلی Making an Outline

  • آموزش ساخت Pixel Art با Aseprite Learn to Make Pixel Art with Aseprite

  • پالت The Palette

  • متحرک سازی یک توپ پرش Animating a Bouncing Ball

  • ساخت برس Dithering Making a Dithering Brush

  • حالت کاشی Tiled Mode

  • ابزارها در Aseprite The Tools in Aseprite

  • تنظیمات Adjustments

نمایش نظرات

آموزش با Aseprite پیکسل آرت بسازید
جزییات دوره
1h 12m
20
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2,680
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Simon Sanchez
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Simon Sanchez Simon Sanchez

طراح بازی

من یک توسعه دهنده بازی چند رشته ای در Art STEM هستم. من یک نمایه فنی-طراحی دارم که اشتیاق زیادی به ایجاد سیستم‌هایی با رویکرد همدلانه دارد.

من در رشته طراحی گرافیک تحصیل کردم و سپس در 2018 به عنوان طراح و انیماتور برای بازی های ویدیویی فارغ التحصیل شدم. از آن زمان، من چندین مهارت آنلاین مربوط به توسعه بازی را یاد می‌گیرم و آموزش می‌دهم.