لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش وحدت 5: ساخت یک سیستم گفتگوی شخصیت
Unity 5: Build a Character Dialogue System
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
برنامه نویسان و طراحان بازی ها در هنگام یادگیری نحوه نوشتن ، ساخت و مدیریت سیستم های کارآمد رویداد که خود ساخته اند ، معمولاً به خودشان رها می شوند. این دوره دو هدف دارد: (1) انتقال چگونگی اعمال الگوهای اساسی برنامه نویسی و استانداردهای صنعت در توسعه بازی و (2) مجهز کردن توسعه دهندگان به ابزار نظری مورد نیاز برای تزریق پروژه های خود با روایت های جذاب ، و در نتیجه سرمایه گذاری بازیکن احساسی همراه است گیم پلی داستان محور. این دوره همچنین شامل تئوری طراحی داستان محور ، ایجاد عناصر سازنده یک سیستم تعاملی ، انتزاع بلوک های ساختمانی در یک کلاس مدیریتی مقیاس پذیر و موارد دیگر است.
موضوعات شامل:
تقویت مشارکت و سرمایه گذاری احساسی li>
شروع یک پروژه از ابتدا li>
وارد کردن کتابخانه LitJSON
استفاده از TexturePacker
ایجاد کلاس رویداد روایی li>
ایجاد و تکمیل JsonFactory
ساخت سیستم انیمیشن GUI
نوشتن و اتمام مدیر پانل li>
افزودن ورودی پخش کننده و ظرافت های نهایی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. ابتکار طراحی بازی روایت
1. Narrative Game Design Primer
همدلی را در خاطر داشته باشید
Keep empathy in mind
نامزدی درگیر
Foster engagement
سرمایه گذاری عاطفی
Emotional investment
2. تنظیم پروژه
2. Project Setup
پروژه را از ابتدا شروع کنید
Start the project from scratch
کتابخانه LitJSON را وارد کنید
Import the LitJSON library
از Packer Texture استفاده کنید
Use Texture Packer
3. واردات دارایی از منابع خارجی
3. Import Assets from External Resources
از رابط ها استفاده کنید
Use interfaces
مدیر اطلس
The Atlas Manager
Master Manager را تنظیم کنید
Set up the Master Manager
پرونده JSON را بنویسید
Write the JSON file
کلاس رویداد روایت ایجاد کنید
Create the narrative event class
JsonFactory را ایجاد کنید
Create the JsonFactory
JsonFactory را تمام کنید
Finish the JsonFactory
4- یک سیستم انیمیشن GUI بسازید
4. Build a GUI Animation System
اولین بوم ما
Our first canvas
پیکربندی پانل
Panel configuration
انیمیشن ها را اضافه کنید
Add animations
مدیر انیمیشن
The Animation Manager
5- سیستم روایت را مونتاژ کنید
5. Assemble the Narrative System
هریسون فرون یک مهندس نرمافزار، توسعهدهنده بازی، فنشناس خلاق و دارای گواهینامه ScrumMaster است.
او در تلفن همراه کار کرده است. برنامه ها و پروژه های بازی به عنوان یک فریلنسر، برای یک استارت آپ مستقل و یک شرکت پیشرو در صنعت. تمرکز اصلی او روی سوئیفت و سی شارپ است، اما اخیراً به C++ و Unreal Engine 4 منشعب شده است. وقتی او برنامهنویسی نمیکند یا هر چیزی را که در دستش است نمیخواند، به دنبال حس هیپهاپ دوران طلایی است و بعدازظهر میگذرد. با دوست دخترش و سه گربه شان چرت می زند.
نمایش نظرات