درباره این کلاس
در این کلاس نحوه پخت بافت از مواد در بلندر را یاد خواهیم گرفت. وقتی مواد را در Blender اضافه می کنید، می توانید آنها را در تصویر یا انیمیشن رندر شده خود ببینید، اما ممکن است وقتی مدل خود را به نرم افزار دیگری مانند موتور بازی صادر می کنید، ناامید شوید. این به این دلیل است که وقتی یک مدل را صادر می کنید، به بافت نیاز دارید. بنابراین، موادی که در داخل بلندر ایجاد میکنید باید قبل از اینکه مدل را صادر کنید، به بافت تبدیل شوند. خوشبختانه، انجام این کار نسبتاً آسان است و من قصد دارم نحوه انجام آن را در این کلاس به شما نشان دهم.
چه چیزی را می خواهید یاد بگیرید؟
این یک کلاس برای دانش آموزان متوسط است. شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه بافت ها را بپزید و چگونه فایل خود را برای آن آماده کنید. به طور خاص، موارد زیر را خواهید آموخت:
درس ها کوتاه و واضح هستند و پیگیری آنها بسیار آسان است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از Blender برای ایجاد بافت از مواد خود استفاده کنید که سپس می توانید آنها را به عنوان تصویر صادر کنید. امیدوارم از نحوه ارائه محتوا خوشتان بیاید.
کلاس برای چه کسانی است؟
همانطور که قبلاً اشاره کردم، کلاس برای دانشآموزان متوسطه است، بنابراین شما باید دانش اولیه Blender داشته باشید، اما این کار انجام میشود. محتوا به گونه ای ارائه شده است که حتی اگر فقط با اصول اولیه آشنا باشید، هیچ مشکلی برای دنبال کردن آن ندارید. به طور خاص، باید بدانید که چگونه مواد را در Blender اضافه و حذف کنید زیرا این همان چیزی است که برای پروژه کلاس خود به آن نیاز دارید.
آنچه برای شرکت در این کلاس نیاز دارید
برای شرکت در این کلاس به یک مدل با مواد نیاز دارید. میتوانید از مدل خود یا مدل یک بشقاب پرنده که من برای شما در پوشه Project ضمیمه شده به پروژه کلاسی ارائه میدهم، استفاده کنید، که به هر حال از آن در پروژه کلاس خود استفاده خواهید کرد.
اگر میخواهید نحوه مدلسازی یوفو را خودتان یاد بگیرید، من هم در این زمینه کلاس دارم. این یک مدل بشقاب پرنده در بلندر نامیده می شود و اصول اولیه مدل سازی در بلندر را به شما آموزش می دهد.
در پوشه پیوست شده به این پروژه کلاس، مدل بشقاب پرنده را که ما در این کلاس روی آن کار می کنیم، پیدا خواهید کرد. می توانید از آن برای پروژه کلاس خود نیز استفاده کنید. آن را در Blender باز کنید و مراحل زیر را دنبال کنید:
اشتراک گذاری کار شما
تصویر رندر شده خود از بشقاب پرنده را با بافتی که پخته اید و همچنین تصویر بافت را در قالب PNG به اشتراک بگذارید.
توسعه دهنده پایتون، زبان شناس
زبان شناسی و علوم کامپیوتر خواندم. من مدرک کارشناسی ارشد زبان شناسی دارم و همچنین مهندس IT هستم. از سال 1999 به عنوان معلم مشغول به کار هستم. من زبان و برنامه نویسی تدریس می کنم. در دو سال گذشته من به عنوان یک توسعه دهنده پایتون نیز کار کرده ام. من به کودکان 6 ساله، دبیرستانی و دانشگاهی و بزرگسالان آموزش می دهم. من دوره های زنده و آنلاین را ارائه می دهم. من عاشق این کار هستم.
نمایش نظرات