آموزش مایا و آرنولد: مصالح معماری

Maya and Arnold: Architectural Materials

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه با استفاده از مایا ، آرنولد و ماده ، مواد واقع گرایانه ای برای تجسم های معماری سه بعدی ایجاد کنید. در این دوره ، مربی جورج مائستری توضیح می دهد که چگونه با استفاده از این ابزارهای محبوب ، مواد سفارشی خود را برای تفاسیر معماری داخلی و خارجی ایجاد کنید ، از جمله شیشه و سایر سطوح شفاف ، گچ ، فلز ، شاخ و برگ مانند چمن و پوشش زمینی و موارد دیگر. بیاموزید که چگونه هندسه خود را برای تهیه متن از طریق نگاشت UV آماده کرده و سپس به مواد استاندارد و فیزیکی (PBR) موجود در خارج از جعبه در آرنولد و کتابخانه منبع مواد بروید. سپس جورج نحوه ایجاد مواد سفارشی را در آرنولد ، طراح مواد و مواد شیمیایی مواد نشان می دهد. در پایان هر فصل ، جورج نشان می دهد که چگونه مواد جدید خود را به مایا وارد کنید تا آنها برای استفاده در تجسم آماده باشند. با پایان این دوره ، شما مهارت و دانش لازم را خواهید داشت تا از بهترین ویژگی های هر برنامه برای فرآیند ایجاد مواد خود بهره مند شوید.
موضوعات شامل:
  • طرح ریزی بافت
  • نقشه برداری از هندسه برای ویرایش UV
  • استفاده از سایه بانهای مایا برای آرنولد
  • استفاده از مواد PBR
  • ایجاد مطالب آرنولد
  • وارد کردن و استفاده از مواد ماده
  • ایجاد مواد در ماده کیمیاگر
  • ایجاد مواد در طراح مواد

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • برای کاربردهای تجسم سه بعدی معماری ، مواد ایجاد کنید Create materials for 3D architectural visualization applications

  • کار با پرونده های تمرینی Working with the exercise files

1. آماده سازی هندسه برای مواد 1. Preparing Geometry for Materials

  • سازماندهی صحنه Organizing the scene

  • پیش بینی بافت Projecting textures

  • نقشه برداری هندسه برای ویرایش UV Mapping geometry for UV editing

  • تنظیم طرح های UV Adjusting UV layouts

2. Maya Shaders برای آرنولد 2. Maya Shaders for Arnold

  • تنظیم آرنولد برای مواد Setting up Arnold for materials

  • انتخاب الگوریتم سایه مناسب Selecting the proper shading algorithm

  • استفاده از مواد PBR Using PBR materials

  • انواع سطح اضافی Additional surface types

3. ایجاد مواد آرنولد 3. Creating Arnold Materials

  • ایجاد مواد اولیه Creating basic materials

  • سطوح شفاف و شیشه Transparent surfaces and glass

  • ایجاد چمن با استفاده از جابجایی Creating grass using displacement

  • مواد خودنور Self-illumination materials

  • قطع شاخ و برگ با کدورت Clipping foliage with opacity

4- مواد در مایا 4. Substance Materials in Maya

  • نصب افزونه های Substance Installing the Substance plug-ins

  • با استفاده از کتابخانه منبع ماده Using the Substance Source library

  • واردات مواد ماده به مایا Importing Substance materials to Maya

  • اصلاح مواد در مایا Modifying Substance materials in Maya

5- ماده کیمیاگر 5. Substance Alchemist

  • با استفاده از ماده کیمیاگر Using Substance Alchemist

  • ایجاد مواد در کیمیاگر Creating materials in Alchemist

  • لایه بندی مواد در کیمیاگر Layering materials in Alchemist

  • ایجاد مواد از bitmaps Creating materials from bitmaps

  • صادرات از کیمیاگر Exporting from Alchemist

  • وارد کردن بیت مپ مواد به مایا Importing substance bitmaps to Maya

6. طراح مواد 6. Substance Designer

  • رابط طراح مواد The Substance Designer interface

  • ایجاد مواد ماده Creating Substance materials

  • ایجاد رنگ مواد گچ بری Creating stucco material color

  • کنترل تسکین گچ و براق کردن Controlling stucco relief and gloss

  • قرار دادن پارامترهای ماده Exposing Substance parameters

  • افزودن مواد به مایا Adding the material to Maya

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مایا و آرنولد: مصالح معماری
جزییات دوره
1h 50m
32
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
212
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.