آموزش متحرک سازی برای Unity 3D در 3ds Max

Animating for Unity 3D in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه خط تولید مشخصی را برای انتقال شخصیت های خود از 3ds Max به موتور بازی Unity 3D ایجاد کنید. نویسنده Adam Crespi به شما نشان می دهد که چگونه سه سیستم مختلف دکل از 3ds Max (استخوان استاندارد ، Character Studio و CAT) صادر کنید ، قسمت هایی از انتقال مدل را مشخص کنید و واردات را در Unity تأیید و پیکربندی کنید. به علاوه ، یاد بگیرید که با استفاده از سیستم انیمیشن Mecanim یونیتی ، کلیپ ها را تقسیم کرده و بین ایالت ها تغییر مکان دهید.
موضوعات شامل:
  • تنظیم نقاط محوری
  • استفاده از قراردادهای استاندارد نامگذاری
  • تنظیم گره ریشه
  • موقعیت شی برای صادرات
  • صادر کردن انیمیشن
  • آزمایش انیمیشن در Unity
  • تنظیم حالات و تغییرات در Mecanim

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using challenges

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. صادرات پویانمایی شی اصلی 1. Basic Object Animation Export

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Understanding the export pipeline and export formats

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Setting pivot points

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Reviewing which objects are transferable

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Looping animations

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Segmenting animations in Unity

2. صادرات دکل های سفارشی متحرک 2. Exporting Animating Custom Rigs

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Setting the root node

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using naming conventions

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Exporting standard bones and IK solvers

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Testing the animation in Unity

3. استفاده از سکوهای استودیوی کاراکترهای متحرک 3. Using Animated Character Studio Rigs

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Understanding the biped hierarchy

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Positioning the BIP object for export

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Exporting the animation

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Setting states and transitions in Mecanim

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Challenge: Adding bones to Walter's cape

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Solution: Adding bones to Walter's cape

4- استفاده از دکل های متحرک CAT 4. Using Animated CAT Rigs

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Understanding the CAT hierarchy and root object

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Positioning the root object for export

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Exporting the animation

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Assessing and configuring the imported model

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Assessing and configuring the imported model

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Setting states and transitions in Mecanim

نتیجه Conclusion

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش متحرک سازی برای Unity 3D در 3ds Max
جزییات دوره
1h 19m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
28,143
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.