لطفا در هنگام پرداخت ، فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش تکسچر پروپ های بازی در تری دی مکس و فتوشاپ
Texturing Game Props in 3ds Max and Photoshop
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این دوره به تکنیک های تکسچرینگ دارایی ها در تری دی مکس و فتوشاپ خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max، Photoshop. در این دوره به تکنیک های تکسچرینگ دارایی ها در 3ds Max و Photoshop می پردازیم. هنگام ساخت مدلهای با وضوح پایین برای برنامههای بلادرنگ، بافتسازی نقش مهمی در انتقال اطلاعات زیادی در مورد آن مدل خواهد داشت. بسیاری از جزئیاتی را که نمیتوانیم هنگام مدلسازی اضافه کنیم، با بافتها شبیهسازی میشوند. علاوه بر این، میتوانیم افکتهای نوری یا انسداد را در بافتها شبیهسازی کنیم. در این دوره، ما با ایجاد و مونتاژ طرحبندیهای قابل استفاده UV، فرآیند آمادهسازی مدل خود، یک تفنگ ضدتانک، برای بافت را طی میکنیم. سپس از تکنیک های مختلفی در فتوشاپ برای ترسیم نقشه های بافت برای تفنگ استفاده می کنیم. در نهایت، یک نقشه انسداد محیطی تهیه می کنیم که بتوانیم آن را در بافت خود ادغام کنیم. پس از تکمیل، شما یک تفنگ بافت دار خواهید داشت، اما همچنین دانش لازم برای ایجاد بافت برای مدل های خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max، Photoshop.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تکسچر پروپ های بازی در تری دی مکس و فتوشاپ
Texturing Game Props in 3ds Max and Photoshop
شروع طرح بندی UV روی سپر
Beginning the UV Layout on the Shield
ایجاد UV برای مسیر و پایه
Creating UVs for the Trail and Base
قرار دادن اشعه ماوراء بنفش برای چرخ ها
Laying Out UVs for the Wheels
اتمام UV ها در کالسکه
Finishing the UVs on the Carriage
ایجاد UV برای مونتاژ بشکه
Creating UVs for the Barrel Assembly
کنار هم قرار دادن یک چیدمان منسجم UV برای بافت
Putting Together a Cohesive UV Layout for Texturing
صادرات تصاویر مرجع UV و شروع بافت ها
Exporting UV Reference Images and Beginning the Textures
اضافه کردن خاک و زنگ
Adding Dirt and Rust
ادغام تصاویر عکاسی در بافت
Integrating Photographic Images into the Texture
افزودن و اصلاح بافت چرخ و تایر
Adding and Modifying the Wheel and Tire Textures
اضافه کردن بافت بهار
Adding the Spring Texture
اضافه کردن چرخ دستی و ایجاد یک نقشه کدورت
Adding the Hand Wheel and Creating an Opacity Map
اعمال و مشاهده بافت های ما در 3ds Max
Applying and Viewing Our Textures in 3ds Max
ایجاد نقشه های انسداد محیطی
Creating Ambient Occlusion Maps
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.
نمایش نظرات