لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد محیط شهری در مایا
Urban Environment Creation in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
یک گردش کار تولید برای ایجاد محیطهای شهری و تکنیکهای مدلسازی، بافتسازی و نقشهبرداری UV صرفهجویی در زمان که میتواند برای فیلم، بازی و تجسمهای معماری استفاده شود، بیاموزید. نرمافزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر. یک گردش کار تولید برای ایجاد محیطهای شهری و تکنیکهای مدلسازی، بافتسازی و نقشهبرداری UV صرفهجویی در زمان که میتواند برای فیلم، بازی، و تجسمهای معماری استفاده شود، بیاموزید. شامل بیش از 6 ساعت آموزش پروژه محور. برای هنرمندان متوسط عالی است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: تکنیک های مدل سازی سطح سخت. مدل سازی با بافت; مدل سازی به دوربین؛ افزودن جزئیات استراتژیک؛ شبیه سازی پیری و پوسیدگی؛ تکنیک های چیدمان UV; استفاده از عکس های فوری UV؛ ادغام مایا و فتوشاپ. ایجاد نقشه های جابجایی. نقاشی بافت با فتوشاپ; لایه بندی بافت ها; بافت کاشی کاری; ایجاد نقشه های رویه ای؛ افزودن عناصر معماری؛ ایجاد توهمات داخلی با بافت. اتصال گره های بافت مایا؛ مدیریت صحنه مجتمع; بهینه سازی صحنه برای رندرینگ نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد محیط شهری در مایا
Urban Environment Creation in Maya
مروری بر تکنیک های پروژه
Overview of Project Techniques
مروری بر ابزارهایی که در این پروژه استفاده خواهند شد
Overview of Tools That Will Be Used in This Project
مسدود کردن در مجموعه با اشکال ساده
Blocking in the Set with Simple Shapes
ساخت سطح کوچه، حاشیه، و زمین
Building the Alley Surface, Curb, and Ground
جزئیات سطح کوچه
Detailing the Alley Surface
افزودن جزئیات معماری به ساختمان پیش زمینه
Adding Architectural Detail to a Foreground Building
مدل سازی درب و درب
Modeling the Doorway and Door
ساختن دستگیره در
Building the Doorknob
ساخت یک پنجره بزرگ
Building a Large Window
مدل سازی کوئین ها (بلوک های گوشه ای)
Modeling the Quoins (Corner Blocks)
استفاده از Duplicate برای ساختن نرده آهنی
Using Duplicate to Build an Iron Railing
اضافه کردن یک قطب تلفن، جعبه ابزار و سیم
Adding a Phone Pole, Utility Box, and Wire
ساخت برخی از لوله های پیش زمینه
Building Some Foreground Pipes
ترکیب ساختمان C و اضافه کردن یک قوس
Combining Building 'C' and Adding an Arch
کندن گوشه و بریدن پنجره ها
Beveling the Corner and Cutting out the Windows
اضافه کردن ساختار به ویندوز
Adding Structure to the Windows
قرار دادن کرکره روی پنجره طاق
Putting Shutters on the Arch's Window
مدل سازی آسیب به قوس
Modeling Damage into the Arch
اضافه کردن بلوک های گوشه به پایین قوس
Adding Corner Blocks to the Bottom of the Arch
ساخت کاشی های بشکه ای برای سقف طاق
Building Barrel Tiles for the Roof of the Arch
افزودن مراحل و ایجاد «ساییدگی و پارگی» بیشتر
Adding Steps and Creating More 'Wear and Tear'
افزودن جزئیات معماری به ساختمان B
Adding Architectural Details to Building 'B'
اضافه کردن درب و دستگیره در
Adding a Door and Doorknob
ساخت جعبه برای شبیه سازی فضای داخلی
Building Boxes to Simulate Interiors
اضافه کردن نردبان و قوطی به کوچه
Adding Ladders and Cans to the Alley
اتمام کوچه با اضافه کردن آوار، آنتن و ساختمان "D"
Finishing the Alley by Adding Debris, an Antenna, and Building 'D'
چیدمان UV ها برای سطح کوچه
Laying out UVs for Alley Surface
جدا کردن UVs برای ساختمان "A"
Breaking Apart UVs for Building 'A'
انتقال اشعه ماوراء بنفش بین چندین شی
Transferring UVs Between Multiple Objects
استفاده از Automap و Unfold برای چیدمان UV ها برای قاب پنجره
Using Automap and Unfold to Layout UVs for the Window Frame
چیدمان UV ها برای ساختمان C
Laying out UVs for Building 'C'
چیدمان و انتقال اشعه ماوراء بنفش بر روی تایل های سقفی
Laying out and Transferring UVs on Roof Tiles
توضیح مکان و روش نقشه بافت
Explanation of Texture Map Location and Methodology
اعمال یک بافت چوبی رویه ای روی قاب های در و پنجره
Applying a Procedural Wood Texture to the Door and Window Frames
اعمال یک بافت فایل در درب
Applying a File Texture to the Door
استفاده از بافت های رویه ای برای سایر ویژگی ها
Applying Procedural Textures to Other Attributes
نگاشت رنگ و ویژگی های Bump
Mapping Color and Bump Attributes
استفاده از کاشی کاری برای تهیه نقشه کوچه اصلی
Using Tiling to Map Main Alley
اضافه کردن خاک با بافت لایه ای
Adding Dirt with a Layered Texture
استفاده از UV Snapshot و Photoshop برای رنگ آمیزی بافت
Using UV Snapshot and Photoshop to Paint Texture
افزودن گرافیتی به دیوار با استفاده از پروجکشن دو بعدی لایه ای
Adding Graffiti to the Wall by Using a Layered 2D Projection
پخت اطلاعات بافت و UV روی قوس
Baking out Texture and UV Information on the Arch
استفاده از فتوشاپ برای رنگ آمیزی جزئیات روی قوس
Using Photoshop to Paint Detail Onto the Arch
اعمال نقشه جابجایی بر روی کاشی های سقف
Applying a Displacement Map Onto the Roof Tiles
ایجاد توهم فضای داخلی با بافت
Creating the Illusion of an Interior with Texture
افزودن عناصر پس زمینه - ساختمان 'D' و تصویر آسمان
Adding Background Elements - Building 'D' and Sky Image
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.
نمایش نظرات