آموزش مجسمه سازی دست و پا در ZBrush

Sculpting Human Hands and Feet in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این قسمت از مجموعه آناتومی ، نگاهی به دو قطعه مهم بدن ، دست و پا می اندازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 53 مجسمه سازی دست و پا در ZBrush 1 ساعت 49 متر 25 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی دست و پا در ZBrush Sculpting Human Hands and Feet in ZBrush

  • شروع به مجسمه سازی دست Starting to Sculpt the Hand

  • افزودن جزئیات بیشتر به انگشتان Adding More Detail to the Fingers

  • تصفیه مجسمه ما با برس خشتی Refining Our Sculpture with the Clay Brush

  • افزودن جزئیات ثانویه به دست Adding Secondary Details to the Hand

  • مجسمه سازی ناخن های انگشت Sculpting Fingernails

  • آماده کردن پای ما برای مجسمه سازی Preparing Our Foot for Sculpting

  • تصفیه انگشتان پا Refining Our Toes

  • استفاده از هواپیمای زمینی برای بهبود مجسمه سازی ما Using the Ground Plane to Improve Our Sculpt

  • انتقال انگشتان پا به یک شکل واقع بینانه Transposing Our Toes into a Realistic Shape

  • نهایی کردن مجسمه ما با جزئیات بیشتر Finalizing Our Sculpt with More Details

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی دست و پا در ZBrush
جزییات دوره
1h 50m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.