لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش آشنایی با ماهیچه مایا
Introduction to Maya Muscle
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در طول این دوره، ما حرکات واقعی ماهیچه و پوست را ایجاد میکنیم و با ابزارها و گردش کار انعطافپذیر ماهیچههای مایا، با یادگیری تکنیکهای خلاقانه برای تقویت عملکرد شخصیتها، سازنده میشویم. نرم افزار مورد نیاز: مایا... در طول این دوره، ما با ابزارها و گردش کار انعطاف پذیر Maya Muscle، حرکت واقعی ماهیچه ها و پوست را ایجاد می کنیم و در عین حال با یادگیری تکنیک های خلاقانه برای تقویت عملکرد شخصیت، کارآمد می شویم. این دوره شامل بیش از سه ساعت آموزش پروژه محور است. برای هنرمندانی که ماهیچه مایا را می آموزند بسیار مناسب است. نکات برجسته محبوب عبارتند از نمای کلی ماهیچه مایا. کپسول ها، استخوان ها و عضلات؛ رابط کاربری عضله ساز. مدل سازی تعریف عضله; اشکال عضلانی سفارشی، تغییر شکل دهنده اسپلاین عضلانی. تغییر شکل دهنده کشش عضلانی؛ تغییر شکل دهنده های پوست ماهیچه ای؛ کشویی و جمع شونده؛ نقاشی وزنه های عضلانی؛ ویژگی های جیگل، چرخه و استراحت. ویژگی های آرامش و صاف. ذخیره عضلانی؛ چسب سطحی؛ و تنظیم عضلات برای کاراکترهای متقارن. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 Extension 1 یا cMuscle System Plugin.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
راه اندازی Maya Muscle
Starting up Maya Muscle
آشنایی با ماهیچه مایا
Introduction to Maya Muscle
اجزای عضله مایا
Components of Maya Muscle
اضافه کردن کپسول
Adding Capsules
ساخت زنجیر کپسول
Building Capsule Chains
ایجاد عضلات مبتنی بر اسپلاین
Creating Spline-based Muscles
ایجاد عضلات مبتنی بر کشش
Creating Stretch-based Muscles
تنظیم کپسول و عضله (و مشکلات)
Capsule and Muscle Setup (And Pitfalls)
اتصال اجسام عضلانی و پوست های ماهیچه ای
Connecting Muscle Objects and Muscle Skins
تعیین وزن به پوست های عضلانی
Assigning Weights to Muscle Skins
استفاده از عضله ساز - قرار دادن عضلات
Using the Muscle Builder - Muscle Placement
استفاده از عضله ساز - تعریف عضله
Using the Muscle Builder - Muscle Definition
درک حداکثر فاصله اتصال
Understanding Maximum Bind Distance
تغییر پارامترهای عضلانی
Changing Muscle Parameters
رفع پیچ و تاب و اعوجاج
Fixing Twisting and Distortions
شکل های عضلانی سفارشی
Custom Muscle Shapes
استفاده از ماهیچه ها با خوشه های پوستی مایا
Using Muscles with Maya Skin Clusters
فعال کردن افکت های کشویی
Activating Sliding Effects
لغزش با فعال کردن Shrinkwrap
Sliding with Shrinkwrap Enabled
جیغ زدن؛ چرخه و وزنه های استراحت
Jiggle; Cycle and Rest Weights
چین و چروک و چین و چروک با وزنه های آرامش بخش
Wrinkles and Folds with Relax Weights
صاف کردن تغییر شکل ها
Smoothing Deformations
صاف کردن غیر مستقیم
Indirect Smoothing
آینه سازی عضلات برای شخصیت های متقارن
Mirroring Muscles for Symmetric Characters
افزودن ماهیچه های متقارن بیشتر
Adding More Symmetric Muscles
انعکاس وزن بر روی عضلات متقارن
Mirroring Weights on Symmetric Muscles
کنترل عضلات با کنترل اصلی
Controlling Muscles with a Master Control
با استفاده از ابزار انتقال وزن
Using the Transfer Weights Tool
گره/ذخیره خارجی تغییر شکل پوست
Node/external Caching of Skin Deformation
ابزار تقلب ماهیچه ای
Muscle Spline Rigging Tool
کاربرد Surface Attach
Application of Surface Attach
درک جهت گیری عضلات
Understanding Muscle Direction
امتیاز: استفاده از Multi-collide عضلانی
Bonus: Using Muscle Multi-collide
پاداش: استفاده از Muscle Creator
Bonus: Using the Muscle Creator
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفهای خود مدرکهایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانهای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیتها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سالها نفوذ آموزشی، ارائه راهحلهای قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.
نمایش نظرات