آموزش Substance Painter: دارایی بازی پمپ بنزین

Substance Painter: Petrol Pump Game Asset

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Substance Painter در صنعت بازی های سه بعدی روند کار توسعه دارایی را به لرزه در می آورد. برای آشنایی کاربران با ابزارها و تکنیک های موجود در Substance Painter ، Joel Bradley پروژه سرگرم کننده و اساسی دیگری را معرفی می کند که با یک مدل موجود از 3ds Max شروع می شود و به یک دارایی کاملاً بافتی ختم می شود که می تواند در هر موتور بازی مورد استفاده قرار گیرد. پمپ بنزین ارائه شده در این پروژه به مواد مانند فلز نقاشی شده ، فلز برهنه ، لاستیک ، پلاستیک و شیشه نیاز دارد. Joel نحوه استفاده از bitmap های سفارشی ، مواد سفارشی Substance Designer ، پر کردن لایه ها و برس های ذرات برای استفاده از بافت ها و ایجاد ساییدگی واقعی را نشان می دهد. با پایان دوره ، یک پروژه Substance Painter دیگر زیر کمربند خود و یک دارایی جدید برای کتابخانه خود خواهید داشت.
موضوعات شامل:
  • تنظیم مش برای واردات
  • ایجاد یک پروژه جدید
  • پخت نقشه ها
  • استفاده از نقشه های Bitmate ، مواد و ابزارهای سفارشی
  • افزودن لایه های پر
  • عناصر پوشاندن
  • افزودن مواد
  • کار در نماهای سه بعدی و 2 بعدی
  • استفاده از برس ذرات برای افزودن آلودگی و آلودگی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تنظیم پروژه نقاش ماده ما 1. Setting Up Our Substance Painter Project

  • راه اندازی یک مش برای وارد کردن به Substance Painter ، قسمت 1 Setting up a mesh for importing into Substance Painter, part 1

  • راه‌اندازی مش برای وارد کردن به Substance Painter ، قسمت 2 Setting up a mesh for importing into Substance Painter, part 2

  • ایجاد یک پروژه جدید Creating a new project

  • پخت برخی از نقشه های مهم Baking out some important maps

  • اضافه کردن یک کانال کدورت Adding an opacity channel

  • تنظیمات تنظیمات بیننده Adjusting the viewer settings

2. شخصی سازی ابزارهای نقاش 2. Customizing Our Painter Tools

  • وارد کردن نقشه های سفارشی Importing custom bitmaps

  • با استفاده از مواد خود ما از طراح ماده Using our own substances from Substance Designer

  • تنظیم ابزارهای سفارشی Setting up custom tools

3. استفاده از مواد و ماسک ها برای رنگ آمیزی شیء ما 3. Using Substances and Masks to Paint Our Object

  • گروه رنگ Worn Red را تنظیم کنید Setting up the Worn Red paint group

  • لایه های پر کننده ما را اضافه می کنیم Adding our fill layers

  • برای جزئیات بیشتر از ماسک ساز استفاده کنید Using the Mask Builder for detail

  • با استفاده از رمز عبور کانال برای ماسک کردن گروه Using the ID channel pass to mask the group

  • ماسک کردن قسمتهای فلزی در معرض Masking the exposed metal sections

  • تنظیم و ماسک بیشتر فلز رنگ شده Setting up and masking more painted metal

  • اضافه کردن مواد فلزی و رنگ Adding the metal and paint substances

  • ایجاد لاستیک Creating the rubber

  • ایجاد شیشه شفاف Creating transparent glass

  • افزودن پلاستیک فرسوده به مدل Adding weathered plastic to the model

4- اضافه کردن جزئیات بی نظیر با استنسیل ها و ذرات 4. Adding Unique Details with Stencils and Particles

  • با استفاده از نمای سه بعدی برای عکس العمل ها Using the 3D view for decals

  • نقاشی در نمای 2D Painting in the 2D view

  • قلم مو را تنظیم کنید Setting up a particle brush

  • اضافه کردن خاک مخصوص با ذرات Adding specific dirt with particles

  • اضافه کردن خاک به مدل کلی Adding dirt to the overall model

نتیجه Conclusion

  • بعدش چی؟ What next?

نمایش نظرات

آموزش Substance Painter: دارایی بازی پمپ بنزین
جزییات دوره
1h 32m
28
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
27,738
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.