آموزش Substance Painter: دارایی بازی پمپ بنزین

Substance Painter: Petrol Pump Game Asset

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: Substance Painter در صنعت بازی های سه بعدی روند کار توسعه دارایی را به لرزه در می آورد. برای آشنایی کاربران با ابزارها و تکنیک های موجود در Substance Painter ، Joel Bradley پروژه سرگرم کننده و اساسی دیگری را معرفی می کند که با یک مدل موجود از 3ds Max شروع می شود و به یک دارایی کاملاً بافتی ختم می شود که می تواند در هر موتور بازی مورد استفاده قرار گیرد. پمپ بنزین ارائه شده در این پروژه به مواد مانند فلز نقاشی شده ، فلز برهنه ، لاستیک ، پلاستیک و شیشه نیاز دارد. Joel نحوه استفاده از bitmap های سفارشی ، مواد سفارشی Substance Designer ، پر کردن لایه ها و برس های ذرات برای استفاده از بافت ها و ایجاد ساییدگی واقعی را نشان می دهد. با پایان دوره ، یک پروژه Substance Painter دیگر زیر کمربند خود و یک دارایی جدید برای کتابخانه خود خواهید داشت.
موضوعات شامل:
  • تنظیم مش برای واردات
  • ایجاد یک پروژه جدید
  • پخت نقشه ها
  • استفاده از نقشه های Bitmate ، مواد و ابزارهای سفارشی
  • افزودن لایه های پر
  • عناصر پوشاندن
  • افزودن مواد
  • کار در نماهای سه بعدی و 2 بعدی
  • استفاده از برس ذرات برای افزودن آلودگی و آلودگی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تنظیم پروژه نقاش ماده ما 1. Setting Up Our Substance Painter Project

  • راه اندازی یک مش برای وارد کردن به Substance Painter ، قسمت 1 Setting up a mesh for importing into Substance Painter, part 1

  • راه‌اندازی مش برای وارد کردن به Substance Painter ، قسمت 2 Setting up a mesh for importing into Substance Painter, part 2

  • ایجاد یک پروژه جدید Creating a new project

  • پخت برخی از نقشه های مهم Baking out some important maps

  • اضافه کردن یک کانال کدورت Adding an opacity channel

  • تنظیمات تنظیمات بیننده Adjusting the viewer settings

2. شخصی سازی ابزارهای نقاش 2. Customizing Our Painter Tools

  • وارد کردن نقشه های سفارشی Importing custom bitmaps

  • با استفاده از مواد خود ما از طراح ماده Using our own substances from Substance Designer

  • تنظیم ابزارهای سفارشی Setting up custom tools

3. استفاده از مواد و ماسک ها برای رنگ آمیزی شیء ما 3. Using Substances and Masks to Paint Our Object

  • گروه رنگ Worn Red را تنظیم کنید Setting up the Worn Red paint group

  • لایه های پر کننده ما را اضافه می کنیم Adding our fill layers

  • برای جزئیات بیشتر از ماسک ساز استفاده کنید Using the Mask Builder for detail

  • با استفاده از رمز عبور کانال برای ماسک کردن گروه Using the ID channel pass to mask the group

  • ماسک کردن قسمتهای فلزی در معرض Masking the exposed metal sections

  • تنظیم و ماسک بیشتر فلز رنگ شده Setting up and masking more painted metal

  • اضافه کردن مواد فلزی و رنگ Adding the metal and paint substances

  • ایجاد لاستیک Creating the rubber

  • ایجاد شیشه شفاف Creating transparent glass

  • افزودن پلاستیک فرسوده به مدل Adding weathered plastic to the model

4- اضافه کردن جزئیات بی نظیر با استنسیل ها و ذرات 4. Adding Unique Details with Stencils and Particles

  • با استفاده از نمای سه بعدی برای عکس العمل ها Using the 3D view for decals

  • نقاشی در نمای 2D Painting in the 2D view

  • قلم مو را تنظیم کنید Setting up a particle brush

  • اضافه کردن خاک مخصوص با ذرات Adding specific dirt with particles

  • اضافه کردن خاک به مدل کلی Adding dirt to the overall model

نتیجه Conclusion

  • بعدش چی؟ What next?

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Substance Painter: دارایی بازی پمپ بنزین
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 32m
28
Linkedin (لینکدین) lynda-small
31 اردیبهشت 1395 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
27,738
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.