آموزش مدل سازی یک کشتی دقیق در مایا

Modeling a Detailed Ship in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش به روش های مختلف مدل سازی سرعت با استفاده از Autodesk Maya 2013 می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013. در این آموزش به روش های مختلف مدل سازی سرعت با استفاده از Autodesk Maya 2013 می پردازیم. قصد داریم یک کشتی دزدان دریایی را مدل سازی کنیم. که می تواند در سینماتیک بازی یا فیلم استفاده شود. در طول این دوره، روش‌های مختلف مدل‌سازی را با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های متنوع موجود در مایا بررسی خواهیم کرد. ما روی سرعت تمرکز خواهیم کرد و یاد خواهیم گرفت که چگونه دقت مدل را حفظ کنیم. برای کمک به توسعه اشکال تزئینی ارگانیک به طور مختصر به ZBrush خواهیم پرداخت. ما از چندین مرجع کشتی استفاده خواهیم کرد و جالب ترین عناصر طراحی را با هم ترکیب خواهیم کرد تا یک نسخه منحصر به فرد از یک کشتی تولید کنیم. در پایان این آموزش، شما یک چشم آموزش دیده خواهید داشت که به شما کمک می کند میانبرها را در طول فرآیند مدل سازی شناسایی کنید و همچنین چندین تکنیک و سناریوهای عیب یابی را بیاموزید، که ترکیبی از آنها به شما این امکان را می دهد که به یک هنرمند سه بعدی بسیار کارآمد تبدیل شوید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی یک کشتی دقیق در مایا Modeling a Detailed Ship in Maya

  • نگاهی به مدل و ساختار Looking at the Model and Structure

  • تعریف قاب Defining the Frame

  • مونتاژ قاب اصلی Assembly of the Main Frame

  • ایجاد دیوار جانبی Creating the Side Wall

  • ایجاد عرشه ها Creating the Decks

  • مدل سازی بالکن Modeling the Balcony

  • مدل سازی درب و پنجره Modeling the Door and Window

  • ساختاربندی قاب Structuring the Frame

  • ایجاد اتاق ها Creating Rooms

  • ساخت عرشه جلو Building the Front Deck

  • ساخت دکل ها Constructing the Masts

  • مدلسازی عناصر تنش ریگینگ Modeling Tension Rigging Elements

  • ایجاد یک پایه برای ریگ کردن عناصر Creating a Base for Rigging Elements

  • ساخت برج دیده بان Making the Watch Tower

  • ساخت قایق نجات Building the Rescue Boat

  • ایجاد بندر تفنگ Creating the Gun Port

  • مدل سازی عرشه عقب Modeling the Rear Deck

  • تقریبا شکل دادن به توپ Roughly Shaping the Cannon

  • ایجاد بادبان ها Creating the Sails

  • ساخت ریل Constructing the Rails

  • مدل سازی ریگ ما Modeling Our Rigging

  • بررسی مدل نهایی Reviewing the Final Model

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی یک کشتی دقیق در مایا
جزییات دوره
3h 28m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stanislav Poritskiy Stanislav Poritskiy

Stas Poritskiy یک هنرمند با استعداد CG است که به عنوان مدیر فنی در استودیوی Hemogoblin در پروژه "L5" کار می کند. از توانایی های وی می توان به طراحی سیستم های تحویل خط لوله که برای تولید هنرهای بازی و فیلم استفاده می شود ، ارائه تصاویر در سطح تجاری و جلوه های بصری استفاده کرد. در یک محیط تولید ، Stas از مایا ، 3D Studio Max ، Realflow ، MEL و C ++ استفاده می کند تا به درستی از تمام منابع موجود استفاده کند و تیم را دقیقاً هماهنگ کند تا خواسته های پروژه را برآورده کند. خارج از زندگی استودیویی ، استاس در آکادمی بین المللی طراحی و فناوری تدریس می کند ، و همچنین در پروژه های مستقل کار می کند.