آموزش تکمیل رندر انیمیشن ماشین در مایا و کامپوزیت

Finishing a Car Animation Render in Maya and Composite

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، ما یاد می گیریم که چگونه یک صحنه رندر اولیه را بگیریم و تکسچر اضافه کنیم، آن را رندر کنیم و آن را در یک عکس تمام شده ترکیب کنیم. فایل های تمرینی این فایل های تمرینی در نظر گرفته شده اند تا دارایی های مورد نیاز برای ایجاد یک ویدیو را در اختیار شما قرار دهند. مبتنی بر تجربه عملی با فایل های تمرین، می توانید با نویسنده همراه باشید و همان راه حل را در رایانه خود دوباره ایجاد کنید. دانلود فایل تمرین

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکمیل رندر انیمیشن ماشین در مایا و کامپوزیت Finishing a Car Animation Render in Maya and Composite

  • ایجاد Dirt Shader با بافت های براونی و فراکتال Creating the Dirt Shader with Brownian and Fractal Textures

  • اضافه کردن یک جابجایی برای شکستن لبه های تیز Adding a Displacement to Break up the Sharp Edges

  • ساختن رنگ جاده با ویرایش عکس ها با هم Building the Road Color by Editing Photos Together

  • برش عکس برای تغییر دیدگاه Cropping the Photograph to Change Perspective

  • اضافه کردن نویز رویه ای با ضرب یک بافت سنگ Adding Procedural Noise by Multiplying a Rock Texture

  • شکستن جاده با شفافیت گرانیتی رویه ای Cracking the Road with a Procedural Granite Transparency

  • محدود کردن اثر ترک فقط به لبه‌ها با رمپ Limiting the Crack Effect to Only the Edges with a Ramp

  • اضافه کردن جابجایی ها و پایان دادن به جاده و لایه قیر Adding Displacements and Finishing Our Road and Tar Layer

  • اضافه کردن ذرات به صحنه ما برای ایجاد دود سوختن تایر Adding Particles to Our Scene to Create Burning Tire Smoke

  • سایه زدن ذرات ما و وصل کردن آنها به ماشین Shading Our Particles and Attaching Them to the Car

  • راه اندازی لایه ها و پاس های رندر و رندر صحنه ما Setting up Render Layers and Passes and Rendering Our Scene

  • وصل کردن کدورت ذرات به Shader و Last-minute ما Plugging the Particle Opacity into Our Shader and Last-minute Tweaks

  • استفاده از مایا Precomps برای سرعت بخشیدن به گردش کار ترکیبی ما Using Maya Precomps to Speed up Our Compositing Workflow

  • تمیز کردن کامپوزیت ما و اضافه کردن در پس زمینه ما Cleaning up Our Composite and Adding in Our Background

  • تصحیح رنگ و محو کردن ذرات ما برای ظاهری ابری تر Color-correcting and Blurring Our Particles for a More Cloudy Look

  • تصحیح رنگ کل ترکیب و پس زمینه ما برای مطابقت Color-correcting Our Entire Composition and Background to Match

  • استفاده از مات FG و ماسک زباله برای کاهش سهم انتشار Using Our FG Matte and a Garbage Mask to Reduce the Diffuse Contribution

  • ایجاد هندسه و تنظیم Tessellation برای خطوط تایر Creating Geometry and Setting up the Tessellation for the Tire Streaks

  • ترکیب رگه های تایر به هندسه ما Compositing the Tire Streaks Back into Our Geometry

  • اضافه کردن Motion Blur و Depth-of-field Blur به صحنه ما Adding Motion Blur and a Depth-of-field Blur to Our Scene

  • اضافه کردن افکت هایی مانند Glow و ایجاد تغییرات کوچک در اطراف ترکیب Adding Effects like Glow and Making Small Tweaks Around the Composition

  • رندر کردن سکانس پایانی ما Rendering Our Final Sequence

نمایش نظرات

آموزش تکمیل رندر انیمیشن ماشین در مایا و کامپوزیت
جزییات دوره
2h 48m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.