آموزش الگوهای طراحی در جاوا: رفتاری

Design Patterns in Java: Behavioral

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Gang of Four Design Patterns با استفاده از Java توضیح و پیاده سازی شده است. این دوره بخشی از یک سری 3 بخشی است که الگوهای طراحی را با استفاده از Java پوشش می دهد. این بخش شامل الگوهای طراحی رفتاری ، زنجیره ای از مسئولیت ، فرماندهی ، مفسر ، تکرار شونده ، واسطه ، یادگاری ، مشاهده گر ، دولت ، استراتژی ، الگو و بازدید کننده است که توسط باند چهار تعریف شده است. ما به مثالهایی در Java API و کدهای نمونه های هر الگو نگاه می کنیم.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

معرفی الگوهای طراحی رفتاری Behavioral Design Patterns Introduction

  • مقدمه Introduction

  • چرا الگوها را یاد بگیریم؟ Why Learn Patterns?

  • طبقه بندی الگوها Pattern Classifications

  • کدام الگوها؟ Which Patterns?

  • چگونه آنها را یاد بگیریم؟ How Do We Learn Them?

  • پیش نیازها Prerequisites

  • بعد Next

الگوی زنجیره ای از مسئولیت Chain of Responsibility Pattern

  • مقدمه Introduction

  • مفاهیم Concepts

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • نمودار UML UML Diagram

  • مثال: ورود به سیستم Example: Logging

  • نسخه ی نمایشی: ورود به سیستم Demo: Logging

  • ورزش - زنجیره مسئولیت Exercise - Chain of Responsibility

  • نسخه ی نمایشی: تایید کننده Demo: Approver

  • گرفتاری ها Pitfalls

  • کنتراست با الگوهای دیگر Contrast to Other Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی فرمان Command Pattern

  • مقدمه Introduction

  • مفاهیم Concepts

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • نمودار UML UML Diagram

  • مثال: قابل اجرا Example: Runnable

  • نسخه ی نمایشی: قابل اجرا Demo: Runnable

  • ورزش - فرمان Exercise - Command

  • نسخه ی نمایشی: سوئیچ Demo: Switch

  • نسخه ی نمایشی: حالت Demo: State

  • نسخه ی نمایشی: ماکرو Demo: Macro

  • گرفتاری ها Pitfalls

  • کنتراست با الگوهای دیگر Contrast to Other Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی مفسر Interpreter Pattern

  • مقدمه Introduction

  • مفاهیم Concepts

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • نمودار UML UML Diagram

  • مثال: الگو Example: Pattern

  • نسخه ی نمایشی: الگو Demo: Pattern

  • ورزش - مترجم Exercise - Interpreter

  • نسخه ی نمایشی: مترجم Demo: Interpreter

  • گرفتاری ها Pitfalls

  • کنتراست با الگوهای دیگر Contrast to Other Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی تکرار شونده Iterator Pattern

  • مقدمه Introduction

  • مفاهیم Concepts

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • نمودار UML UML Diagram

  • مثال: لیست Example: List

  • نسخه ی نمایشی: لیست کنید Demo: List

  • ورزش - تکرار شونده Exercise - Iterator

  • نسخه ی نمایشی: تکرار شونده Demo: Iterator

  • گرفتاری ها Pitfalls

  • کنتراست با الگوهای دیگر Contrast to Other Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی واسطه Mediator Pattern

  • مقدمه Introduction

  • مفاهیم Concepts

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • نمودار UML UML Diagram

  • مثال: تایمر Example: Timer

  • نسخه ی نمایشی: تایمر Demo: Timer

  • ورزش - واسطه Exercise - Mediator

  • نسخه ی نمایشی: واسطه Demo: Mediator

  • گرفتاری ها Pitfalls

  • کنتراست با الگوهای دیگر Contrast to Other Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی Memento Memento Pattern

  • مقدمه Introduction

  • مفاهیم Concepts

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • نمودار UML UML Diagram

  • مثال: قابل سریال سازی است Example: Serializable

  • نسخه ی نمایشی: قابل سریال است Demo: Serializable

  • ورزش - یادگاری Exercise - Memento

  • نسخه ی نمایشی: Memento Demo: Memento

  • گرفتاری ها Pitfalls

  • کنتراست با الگوهای دیگر Contrast to Other Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی مشاهده گر Observer Pattern

  • مقدمه Introduction

  • مفاهیم Concepts

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • نمودار UML UML Diagram

  • مثال: Util Example: Util

  • نسخه ی نمایشی: Util Demo: Util

  • ورزش - ناظر Exercise - Observer

  • نسخه ی نمایشی: ناظر Demo: Observer

  • گرفتاری ها Pitfalls

  • کنتراست با الگوهای دیگر Contrast to Other Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی دولتی State Pattern

  • مقدمه Introduction

  • مفاهیم Concepts

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • نمودار UML UML Diagram

  • مثال: if/else Example: if/else

  • نسخه ی نمایشی: اگر/دیگری Demo: if/else

  • ورزش - دولت Exercise - State

  • نسخه ی نمایشی: حالت Demo: State

  • گرفتاری ها Pitfalls

  • کنتراست با الگوهای دیگر Contrast to Other Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی استراتژی Strategy Pattern

  • مقدمه Introduction

  • مفاهیم Concepts

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • نمودار UML UML Diagram

  • مثال: مقایسه کننده Example: Comparator

  • نسخه ی نمایشی: مقایسه کننده Demo: Comparator

  • ورزش - استراتژی Exercise - Strategy

  • نسخه ی نمایشی: استراتژی Demo: Strategy

  • گرفتاری ها Pitfalls

  • کنتراست با الگوهای دیگر Contrast to Other Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی روش الگو Template Method Pattern

  • مقدمه Introduction

  • مفاهیم Concepts

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • نمودار UML UML Diagram

  • مثال: مجموعه ها. مرتب سازی Example: Collections.sort

  • نسخه ی نمایشی: قابل مقایسه Demo: Comparable

  • ورزش - روش الگو Exercise - Template Method

  • نسخه ی نمایشی: روش الگو Demo: Template Method

  • گرفتاری ها Pitfalls

  • کنتراست با الگوهای دیگر Contrast to Other Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی بازدید کننده Visitor Pattern

  • مقدمه Introduction

  • مفاهیم Concepts

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • نمودار UML UML Diagram

  • مثال: API Example: API

  • نسخه ی نمایشی: بازدید کننده Demo: Visitor

  • نسخه ی نمایشی: بدون بازدید کننده Demo: Without Visitor

  • نسخه ی نمایشی: بازدید کننده حمل و نقل Demo: Shipping Visitor

  • نسخه ی نمایشی: نمایش بازدید کننده Demo: Display Visitor

  • گرفتاری ها Pitfalls

  • کنتراست با الگوهای دیگر Contrast to Other Patterns

  • خلاصه Summary

بعدش چی؟ What Next?

  • بعدش چی؟ What Next?

نمایش نظرات

آموزش الگوهای طراحی در جاوا: رفتاری
جزییات دوره
4h 1m
133
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
160
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Bryan Hansen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Bryan Hansen Bryan Hansen

برایان مدیر گروه فناوری فناوری ، یک شرکت مشاوره مستقر در سالت لیک سیتی است و دوره های متعددی را در جاوا تألیف و تدریس کرده است. در طی سالها ، برایان دوره هایی را در مورد گواهینامه های جاوا ، JPA ، Hibernate ، Spring ، Spring MVC ، Spring JDBC ، Maven ، RESTful Services ، سلنیوم ، تست خودکار ، CAS و موضوعات مختلف امنیتی تدریس کرده است.