آموزش معرفی MotionBuilder 2009

Introduction to MotionBuilder 2009

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره یاد می گیریم که چگونه از رابط کاربری MotionBuilder استفاده کنیم و چگونه فایل های خارجی را به سرعت وارد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MotionBuilder 2009 و بالاتر. در این سری از درس ها، ما اصول اولیه کار در MotionBuilder را با شروع از یک لوح خالی یاد خواهیم گرفت. این پروژه را با آشنایی با رابط کاربری MotionBuilder و نحوه وارد کردن سریع فایل های خارجی آغاز می کنیم. ما به حرکت اشیاء در فضای سه بعدی و پخش انیمیشن خواهیم پرداخت. سپس، ما وارد جرات MotionBuilder می شویم و یاد می گیریم که چگونه یک انیمیشن بسازیم، ویرایش کنیم، و رندر کنیم. ما برخی از ابزارهای صرفه جویی در زمان انیمیشن مانند ژست ها و مسیرها را یاد خواهیم گرفت. این سری از درس ها یک منجنیق عالی برای استفاده از MotionBuilder در خط لوله انیمیشن شما هستند. با درک کامل‌تر از MotionBuilder و قابلیت‌های آن، می‌توانیم انیمیشن‌ها را سریع‌تر و آسان‌تر ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MotionBuilder 2009 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

معرفی MotionBuilder 2009 Introduction to MotionBuilder 2009

  • باز کردن فایل ها و استفاده از مسیرهای مورد علاقه مرورگر دارایی Opening Files and Using Asset Browser Favorite Paths

  • کار با Navigation در Viewer Working with Navigation in the Viewer

  • ترجمه، چرخش و مقیاس بندی اشیاء در فضای سه بعدی Translating, Rotating, and Scaling Objects in 3D Space

  • پخش انیمیشن با استفاده از کنترل های حمل و نقل Playing Animation Using the Transport Controls

  • شروع کار با انیمیشن با تنظیم فریم های کلیدی Getting Started with Animation by Setting Keyframes

  • استفاده از پنجره Property برای کلید خصوصیات فردی Using the Property Window to Key Individual Properties

  • اصلاح فریم های کلیدی با استفاده از کنترل های حمل و نقل Modifying Keyframes Using the Transport Controls

  • کنترل پخش با نوار زوم Controlling Playback with the Zoom Bar

  • استفاده از پنل منحنی F برای ویرایش زمان و مقدار یک کلید Using the F-curve Panel to Edit a Key's Timing and Value

  • ایجاد انیمیشن تکرار شونده با استفاده از Extrapolation Creating Repeating Animation Using Extrapolation

  • استفاده از کلید خودکار برای متحرک سازی سریعتر و مشکلات کلید خودکار Using Auto Key to Animate Quicker and Issues with Auto Key

  • رندر کردن یک فایل فیلم از MotionBuilder برای پیش نمایش Rendering a Movie File out of MotionBuilder for Previews

  • استفاده از والدین برای اتصال دو شی به هم Using Parenting to Connect Two Objects Together

  • استفاده از مسیرها برای پیش نمایش حرکت یک انیمیشن Using Trajectories to Preview an Animation's Movement

  • کار با دوربین های پرسپکتیو و املایی Working with Perspective and Orthographic Cameras

  • استفاده از زوم دوربین و رول و تنظیم مجدد دوربین ها Using Camera Zoom and Roll and Resetting Cameras

  • کار با دوربین های سفارشی Working with Custom Cameras

  • تغییر ذخیره خودکار و لغو در تنظیمات برگزیده Modifying Autosave and Undo in the Preferences

  • یافتن سریع اشیاء در Navigator Quickly Finding Objects in the Navigator

  • استفاده از پوزها برای متحرک سازی سریع شخصیت ها Using Poses to Quickly Animate Characters

  • استفاده از فرمان برای حرکت در فضای سه بعدی Using the Steering Wheel to Move Around 3D Space

نمایش نظرات

آموزش معرفی MotionBuilder 2009
جزییات دوره
1h 37m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.