آیا می خواهید بازی مسابقه ای توسعه دهید اما نمی دانید چگونه؟
سلام، نام من Domen است و امروز نحوه ایجاد بازی های مسابقه ای با Unity3D و C# را کشف خواهیم کرد.
ما یاد خواهیم گرفت که چگونه کنترلر ماشین را توسعه دهیم و چگونه آن را در یک بازی واقعی پیاده سازی کنیم.
بازیهای مسابقهای بسیار محبوب هستند، پس چرا ما یکی را توسعه ندهیم؟
این کلاس 3 موضوع اصلی را پوشش می دهد:
1. نمونه اولیه - کد اصلی و راهاندازی کنترلکننده خودرو،
2. منوی اصلی - رابط کاربری اصلی با پسزمینه و دکمهها،
3. بازی - اجرای کنترلکننده ماشین در یک بازی واقعی.
ما یاد خواهیم گرفت که چگونه کنترلر ماشین را در Unity راه اندازی کنیم، چگونه برای آن کد بنویسیم و چگونه رابط کاربری را به بازی اضافه کنیم.
با این دانش میتوانید شروع به توسعه بازیهای خود کنید.
همچنین میتوانید برای ارتباط با دانشآموزان دیگر و اشتراکگذاری کارتان، به سرور discord من بپیوندید:
بنابراین، اگر مایل به یادگیری اصول یونیتی و شروع سفر توسعه بازی هستید، به کلاس من خوش آمدید. اگر این کلاس را دوست دارید، لطفاً نظر بدهید، واقعاً به من کمک میکند و بسیار قدردانی میکنم. :)
دانلود دارایی های کلاس:
نرم افزار مورد نیاز برای شرکت در این کلاس: Unity 3D و Visual Studio که هر دو به صورت رایگان در دسترس هستند.
دانلود دارایی های کلاس:
1. ما با هم بازی مسابقه ای کوچک را با استفاده از کنترلر ماشین خود ایجاد کرده ایم. برای بازی، از یک آهنگ از بسته وارداتی استفاده کرده ایم.
سعی کنید با استفاده از تراک دوم از بسته وارداتی، یک مینی بازی دیگر بسازید یا بسته کاملاً جدید را از Unity Asset Store وارد کنید.
2. ما یک منوی اصلی بسیار ساده با تنها 2 دکمه ایجاد کرده ایم.
سعی کنید دکمه های بیشتری اضافه کنید. به عنوان مثال، دکمه برای "Track 1" و دکمه دوم برای "Track 2".
3. ما یک کنترلر ماشین ساده با مکانیک اولیه توسعه داده ایم.
سعی کنید این کنترلر خودرو را با مکانیک پیشرفته ارتقا دهید و مقادیر مختلف متغیرهای اعلام شده را آزمایش کنید.
اگر سؤال یا مشکلی دارید، در اینجا از من بپرسید یا به اختلاف بپیوندید:
و این برای این کلاس است. در این مرحله من از شما دعوت می کنم تا کلاس های دیگر من را بررسی کنید.
من آموزش هایی در مورد نحوه ساخت بازی پلتفرمر، تیراندازی اول شخص و بازی سوم شخص ایجاد کرده ام.
اگر سؤال یا مشکلی دارید، خوشحال می شوم کمک کنم! اگر این کلاس را دوست دارید، لطفاً نظر بدهید، واقعاً به من کمک می کند و بسیار قابل قدردانی است. :)
توسعه دهنده بازی
سلام و خوش آمدید! نام من Domen Rajterič است و من یک توسعه دهنده بازی از لیوبلیانا، اسلوونی هستم. من تقریباً 10 سال است که مشغول ساخت بازی هستم. ساخت بازی و آموزش بازی سازی برای من یک رویا است. اما نه تنها کلاس های آنلاین، بلکه افتخار بسیار بزرگی برای تدریس در یک کلاس در دبیرستان محلی در لیوبلیانا دارم. موتور بازی انتخابی من Unity 3D است.
Skillshare زندگی من را کاملاً تغییر داده است. Skillshare از زمانی که اشتیاق به آموزش دیگران پیدا کردم، این امکان را برای من فراهم کرد که به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنم. و به لطف دانشآموزان شگفتانگیزم، هیچوقت برای کلاسها و آموزشهای جدید ایده یا انگیزهام تمام نمیشود.
"من حدود یک ماه پیش شروع به یادگیری Unity کردم و هرگز نتوانستم آموزشی پیدا کنم که واقعاً به من کمک زیادی کند، بنابراین به سرعت علاقهام را از دست دادم. تصمیم گرفتم دوباره Unity را انتخاب کنم و این کلاس به من کمک کرد تا بسازم. چیزی که من به آن افتخار می کنم!" - Declan Butcher در مورد "نحوه ایجاد بازی FPS در Unity3D برای مبتدیان"
"دوره عالی! درسهایی با ساختار خوب و پیروی از دستورالعملها آسان است!"
- Jan K. در مورد "نحوه ایجاد بازی FPS در Unity3D برای مبتدیان"
"دوره شروع عالی. پیگیری آسان."
- خوزه پرز در مورد "توسعه بازی FPS در 35 دقیقه با C# و Unity3D"
"این کلاس شگفت انگیز است، من مدت زیادی به دنبال یادگیری در مورد توسعه بازی FPS بودم. و این کلاس هر آنچه را که لازم داشتم به من داد. مثال ها عالی بودند. متشکرم Domen!"
- Pia Jankovič در مورد "توسعه بازی FPS در 35 دقیقه با C# و Unity3D"
نمایش نظرات