Domen Rajterič

توسعه دهنده بازی

سلام و خوش آمدید! نام من Domen Rajterič است و من یک توسعه دهنده بازی از لیوبلیانا، اسلوونی هستم. من تقریباً 10 سال است که مشغول ساخت بازی هستم. ساخت بازی و آموزش بازی سازی برای من یک رویا است. اما نه تنها کلاس های آنلاین، بلکه افتخار بسیار بزرگی برای تدریس در یک کلاس در دبیرستان محلی در لیوبلیانا دارم. موتور بازی انتخابی من Unity 3D است.

Skillshare زندگی من را کاملاً تغییر داده است. Skillshare از زمانی که اشتیاق به آموزش دیگران پیدا کردم، این امکان را برای من فراهم کرد که به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنم. و به لطف دانش‌آموزان شگفت‌انگیزم، هیچ‌وقت برای کلاس‌ها و آموزش‌های جدید ایده یا انگیزه‌ام تمام نمی‌شود.

"من حدود یک ماه پیش شروع به یادگیری Unity کردم و هرگز نتوانستم آموزشی پیدا کنم که واقعاً به من کمک زیادی کند، بنابراین به سرعت علاقه‌ام را از دست دادم. تصمیم گرفتم دوباره Unity را انتخاب کنم و این کلاس به من کمک کرد تا بسازم. چیزی که من به آن افتخار می کنم!" - Declan Butcher در مورد "نحوه ایجاد بازی FPS در Unity3D برای مبتدیان"

"دوره عالی! درس‌هایی با ساختار خوب و پیروی از دستورالعمل‌ها آسان است!"

- Jan K. در مورد "نحوه ایجاد بازی FPS در Unity3D برای مبتدیان"

"دوره شروع عالی. پیگیری آسان."

- خوزه پرز در مورد "توسعه بازی FPS در 35 دقیقه با C# و Unity3D"

"این کلاس شگفت انگیز است، من مدت زیادی به دنبال یادگیری در مورد توسعه بازی FPS بودم. و این کلاس هر آنچه را که لازم داشتم به من داد. مثال ها عالی بودند. متشکرم Domen!"

- Pia Jankovič در مورد "توسعه بازی FPS در 35 دقیقه با C# و Unity3D"

دوره های این مدرس:

آموزش ساخت بازی مسابقه ای در 45 دقیقه با Unity3D و C# - مبتدی تا متوسط

Create Racing Game in 45 Minutes with Unity3D and C#- Beginner to Intermediate

آیا می خواهید بازی مسابقه ای توسعه دهید اما نمی دانید چگونه؟ سلام، نام من Domen است و امروز با نحوه ساخت بازی های مسابقه ای با Unity3D و C# آشنا می شویم. ما l. ..